загорається і пишить датчик тиску мастила

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем 514rabbit, 3 жов 2007.

  1. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Відповідь: загорається і пишить датчик тиску мастила

    :twisted: якщо не масляний насос :twisted:
     
  2. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: загорається і пишить датчик тиску мастила

    справний зуммер працює, коли в системі є тиск, але замалий. Він працює тільки після 3000, аби не пищати на холостих і низьких. Поломка масляного насоса в переважаючій більшості тягне повну відсутність тиску. При падінні тиску масла до атмосферного, зумер перестає пищати а тільки блимає лампочка. Проходив через це кількаразово :)
     
  3. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Відповідь: загорається і пишить датчик тиску мастила

    Я з тобою згоден. Проте ти описав ситуацію коли насос повністю накрився і спрацьовує датчик нижнього тиску. Проте коли є виробітка насосу то він може не давати потрібного тиску на високих обертах. Я писав саме про це.
     
  4. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: загорається і пишить датчик тиску мастила

    Конструкція маслонасосу такого майже не передбачає, тому з таким не стикався, як і не стикалися всі мої знайомі мотористи, яких спеціально питав. Але кожна поломка має певну степінь особливості. Тому теоретично це можливо (наприклад, коли в маслі гуляють гайки, які відбили кілька зубів маслонасосу), погоджуюсь. Малоймовірно, але можливо. Буває всяке.

    Додано через 3 хвилини
    514Rabbit, може ти скажеш, що було з твоїм мотором?! :)
     
  5. serg9

    serg9 Місцевий

    Авто:
    VW Passat B4 2E 1994
    Відповідь: загорається і пишить датчик тиску мастила

    Хлопці, наведу цитату з VW faq:

    "Следует отметить, что лампа системы предупреждения не является индикатором низкого уровня масла и для его проверки всегда нужно пользоваться щупом. Как же быстро проверить правильно ли функционирует электрическая часть системы предупреждения? Так:

    Отсоединить провод от дачика (коричневый) 0.3 бар и временно соединить с массой. В режиме ХХ лампа должна мигать. Подсоединить провод обратно к датчику.

    Отсоединить провод от датчика (белый) 1.8 бар, увеличить обороты свыше 2000, через 1 сек лампа должна начать мигать - поддерживать эти обороты, через 3 сек должен включится звуковой сигнал. Подсоединить провод обратно к датчику.

    Если проверка не выявила каких либо дефектов, а система при работе сигнализирует аварийное состояние, то следует переходить к проверке собственно давления масла с помощью соответствующих приборов. Если давление окажется в норме, то причиной будет неисправность датчиков.
    AlexVAG"

    Тепер перекладу. Система пищить і блимає лампа - це все білий датчик або його провід. Міняєш датчик, не помагає, звониш дріт від цього датчика до приборки, не помагає, тоді "в морг" - значить дійсно нема тиску масла (Рівень масла, масл. насос, фільтр). Sasa все правильно і вичерпно пише.

    Додано через 4 хвилини
    У мене тиждень тому погнало масло з коричневого датчика. Нічого не пищало і не світило, просто я деколи заглядаю під капот, побачив шо мотор в маслі. Датчик купив за 14 грн. і проблема забута. Паралельно перевірив систему аварійного оповіщення рівня масла по вказаному вище способу, у мене все спрацьовує так як потрібно.
     
  6. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Відповідь: загорається і пишить датчик тиску мастила

    Питання:
    Якщо в мене тиск масла занижений при високих обертах і добре нагрітому моторі то чи може теоретично мене спасти масло з індексом 15W-50 замість 15W-40 ?
     
  7. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: загорається і пишить датчик тиску мастила

    При робочій температурі ні, але при перегріві чи гарячій їзді так
     
  8. XFox

    XFox Місцевий

    Авто:
    Skoda Superb 1.9 2005 / NS Haritage x/ Magna XFox Edition
    Відповідь: загорається і пишить датчик тиску мастила

    Народ, а в мене чогось в голові стоїть чорний датчик, лампочка кста мигає постійно майже...
     
  9. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Відповідь: загорається і пишить датчик тиску мастила

    Чорний датчик - на 1,4 бар. Незнаю який в тебе по мануалу має бути, але факт що лампа мигати не повинна. Може конєчно умєльци його вкрутили замість датчику низького тиску (0,3 бар коричневий) тоді дійсно буде блимати лампа. Подивись які 2 датчика вкручені - колір і номінал. Якщо в тебе чорний і білий - то вже фігня!
    Розбирайся швидше бо мвасляне голодання двігла це доволі погано :)
     
  10. XFox

    XFox Місцевий

    Авто:
    Skoda Superb 1.9 2005 / NS Haritage x/ Magna XFox Edition
    Відповідь: загорається і пишить датчик тиску мастила

    Погуглив, датчик ма бути вроды як чорний :)
     
  11. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Відповідь: загорається і пишить датчик тиску мастила

    Подивись номінали стоящих в тебе датчиків!
     
  12. XFox

    XFox Місцевий

    Авто:
    Skoda Superb 1.9 2005 / NS Haritage x/ Magna XFox Edition
    Відповідь: загорається і пишить датчик тиску мастила

    Викрутив датчик... 1.6-1.8 бар, лампочка постыйно мига, який датчик купувати, чорний чи коричневий? Стоїть білий, над фільтром і чорний і голові

    Поставив коричневий, лампочка потухла
     
  13. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Відповідь: загорається і пишить датчик тиску мастила

    Руки треба декому повыдривати! Белый - оставляй. Покупай коричневый датчик на 0.3 бар (на нем пишут 0.15-0.45)
    Точно сказать немогу где они должны располагаться, спроси у кого 1.8 двигло бо мой 1.3 кардинально отличается по разположению узлов (не считая конечно картера головы и крышки :) )
    Кстати насколько я понял то провода на них поменять нереально! Поэтому скорее всего что просто вместо черного вкрути коричневый!

    Додано через 3 хвилини
    ЗЫ: тебе часом пират не продавал мотор http://www.volkswagen.lviv.ua/forum/showpost.php?p=28872&postcount=8 ?
    :)
     
  14. gloric

    gloric Новачок

    Авто:
    VW Golf III 1.9 TDI 1994
    Відповідь: загорається і пишить датчик тиску мастила

    На мою думку у тебе навпаки тыск завеликий, попробуй замiнити фiльтр масла, його пропускна можливiсть замала. Одним словом фiльтр забився.
     
  15. Pol

    Pol Super Moderator

    Авто:
    VW POLO ClassiC 1.6 98 (1F)
    Відповідь: загорається і пишить датчик тиску мастила

    а хіба в масляному фільтрі нема клапана, який відкривається якщо забитий вільтруючий елемент? (стравлюючий клапан)
     
  16. gloric

    gloric Новачок

    Авто:
    VW Golf III 1.9 TDI 1994
    Відповідь: загорається і пишить датчик тиску мастила

    Цілком з вами згіден, є такий клапан, і скажу більше ще є клапан у масляному насосі від занадто великого тиску. Але нефакт що клапани відкриються раніше чим спрацюе датчик. І ще напевно всі знають що в VW є два датчика масла, один на головці бока другий на філтрі. Цей що на головці аваріного тиску. скажіть тоді таке навіщо Німцю ставити ще один датчик на фільтр якщо уже е датчик на головці блока.:-?
     
  17. XFox

    XFox Місцевий

    Авто:
    Skoda Superb 1.9 2005 / NS Haritage x/ Magna XFox Edition
    Відповідь: загорається і пишить датчик тиску мастила

    В Пірата була джетка, в мене гольф :)
     
  18. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Відповідь: загорається і пишить датчик тиску мастила

    Льогко! Абісняю:
    в мому двигуні стоять 2 датчики і обидва в голові!!! 1 датчик - низького тиску. Цей датчик сигналізує на приборку якщо в тебе на холостих обертах тиск менший ніж 0,3 бар.
    2 датчик високого тиску. Він сигналізує на приборку якщо в тебе на повишених обертах (а конкретно вище 2000об/хв) тиск масла менший за 1,8 бар.
    Тепер уявімо що ми заставили німця забрати нафіг датчик низького тиску. Тоді стоїш ти на світлофорі і тиск мастила приблизно 1 бар (на холостих машині більше не треба). І вдруг в тебе з картера витекло все масло. Світлофор стає зеленим а ти стоїш і міняєш заклинивший мотор.
    Тепер уявімо що ми заставили німця забрати нафіг датчик високого тиску. Тоді картина наступна: ми летимо в Київ на хвості в SHKODA SuperB. При цьому не знаємо що масляний насос хреновий але тиск в нас на холостих десь 0,4 бар а на обертах 3000 тиск в нас складає 1.2 бар (бо маслонасос на пенсію попросився). Але тиску мастила не вистарчає щоб обігнати СуперБ і ми хапаєм клин мотора десь під Житомером. І в той час як СуперБ вже в Києві ми розраховуємось за послуги евакуатора.

    какая разница?
     
    • Подобається Подобається x 2
  19. talant

    talant Початківець

    Авто:
    VW Golf II TD 1.6 1988
    Відповідь: загорається і пишить датчик тиску мастила

    в мене було подібне пищав зумер на великих обертах, це спрацьовував 2-й датчик масла на 1.8, в мене він біля масляного фільтра (причина була в двигуні, зношені вкладиші). а на рахунок масла то мінералка найгірша бо я пробував різне масло лити , на мінералці зумер спрацьовував найшвидше , напів синтетика пізніше а синтетика тіки коли на 5-й передачі Їхав.

    Додано через 1 годину 11 хвилин
    Sasa ти правий вотшо пише іден рускій:
    Продолжаем разговор. Как проверить (оценить) давление масла на моторе, если нет манометра.

    Например, на моторе 1.8 есть два датчика давления (0.3 Бар и 1.8 Бар), кт. срабатывают на пороговых значениях. На основании показаний этих датчиков и измерения оборотов мотора работает схема сигнализации давления масла.

    Для измерений нужен только вольтметр и тахометр (можно использовать тахометр в приборке). Все замеры надо делать на полностью прогретом моторе.

    1. измерение по датчику 0.3 Бар (обычно коричневый, находится сбоку ГБЦ)

    - зажигание включено, мотор НЕ работает (иногда надо подождать несколько минут, чтобы давление упало). Датчик должен быть замкнут. Поэтому напряжение на датчике д.б. около 0В (провод к датчику подсоединен). Если отсоединить провод от датчика, то на проводе д.б. около 12В.

    - мотор работает на ХХ. Датчик должен быть разомкнут, напряжение на датчике около 12В.

    Таким образом мы проверили наличие необходимого давления масла на ХХ, исправность датчика 0.3 Бар, исправность проводки от датчика до приборки (подается 12В).

    2. измерение по датчику 1.8 Бар (обычно белый, находится сверху кронштейна масляного фильтра).

    - мотор работает на ХХ. Датчик должен быть разомкнут, напряжение на датчике около 12В.

    - плавно повышаем обороты, следим за тахометром и за напряжением на датчике. Если используется тахометр в приборке, то нужен помощник.
    Надо поймать момент (запомнить обороты двигателя), когда датчик замкнется - напряжение на датчике упадет до 0В. Например, на моем моторе датчик давления 1.8 Бар замкнулся на 1300 оборотах (датчик в любом случае должен замкнуться до 2000 оборотов).

    Таким образом мы проверили достижение необходимого давления масла, исправность датчика 1.8 Бар, исправность проводки от датчика до приборки (подается 12В).

    3. Если все вышесказанное работает, то надо снять и пропаять приборку. Оказывается - трещины в пайке - достаточно распространенная неисправность.
     
    • Подобається Подобається x 1

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)