Тут пишемо про свій досвід користування клубною картою. Де отримали знижку, а де навпаки партнер задекларованої знижки не надає Список партнерів у нас тут http://www.volkswagen.lviv.ua/forum/showthread.php?t=6629
Відповідь: Партнери клубу Магазин автозапчастин до Фольцваген, Ауді, Сеат, Шкода "Автопілот" вул. Замарстинівська, 132 Години роботи: пон-п*ят з 9-00 до 19-00, суб з 9-00 до 15-00. Контакти: (032) 293-88-31 / 291-77-51 Менеджери-консультанти: Тетяна та Катерина. Попередня розмова знижка від 5% Більша знижка залежить від суми купівлі (але ще буду конкретніше домовлятися). Зацікавив їх наш клуб, про нього навіть не чули, ще треба буде розказати про ціль і місію клубу, бо новим людям це дуже дивно.
Відповідь: Партнери клубу Автомагазин "Сигнал" вул. Кульпарківська, 160 (навпроти японської заправки) тел. 298-68-59, 292-53-72 Дуже великий вибір запчастин до німецьких машин. Для членів клубу знижка 5-20%.
Відповідь: Партнери клубу Мені вдалося домовитися зі столичним клубом, відтепер знижки можна отримати в Києві, Харкові, Чернігові ітд. Перелік поповнився майже на 30 партнерів. Детальніше про кожного - в новинах на головній сторінці.
Відповідь: Партнери клубу Один із учасників клубу звернувся до мене зі скаргою , що заявлений партнер клубу і розрекламований посеред нас магазин "Сигнал" відмовляється надавати знижку за клубною картою. Цитую Вчора був в магазині Сигнал що на Кульпарі і вони сказали що ніяких знижок в них нема, і засміялись почувши про наш клуб. Було видно що хтось їм сказав, але то не серйозно. і знаю що для постійних клієнтів знижки є, але для клубних клієнтів сорі. Кінець цитати. Пане Євген, із ким в цьому магазині була домовленість? Виглядає це дуже негарно. Мусите з"ясувати і повідомити, чи це партнер клубу чи знімати його нафік! Прохання до всіх! Якщо ви беретеся домовлятися про партнерство з магазином, сервісом, чи іншою компанією, то домовляйтеся обов"язково із керівником, покажіть йому як виглядає клубна карта, а також впевніться у тому, що всі працівники поінформовані про те, що клуб є партнером і які це має мати наслідки. Не хотілося б надалі таких непорозумінь. Від адміністрації клубу прошу вибачення у всіх, хто зіткнувся з подібною ситуацією в "Сигналі". І ще. Якщо будь-кому з Вас у будь-якого з партнерів відмовили у наданні знижки по клубній карті, повідомляйте про це на форумі.
Відповідь: Партнери клубу Сьогодні заїхав до них в магазин, щоб з'ясувати в чім справи. Виявляється, що один з трьох продавців просто не знав про цю домовленість, його просто не було в той день на роботі. А той хто приходив не показав картку, нічого не купував, а просто спитав чи є знижки для членів клубу. На цей час все з'ясовано, більше таких проколів не буде. Martini, заїдь до них в магазин і хоча б покажи, як виглядає картка клубу.
Відповідь: Партнери клубу А я можу показати колекцію їхніх візитівок в додаток до картки п.с.Соррі за оффтоп
Відповідь: Партнери клубу Євгене, а слабо закріпити своє членство в клубі клубною карткою? Вона все-таки насамперед клубна, а тоді вже дисконтна.
Відповідь: Партнери клубу відгук про Універсальну (страхування) страхували Шкоду на повне каско. Людина, яка закріплена (до кого звертатися від клубу) щиро їй дякую зустріла нас привітно, а вот самі працівники рахують погано, беруть якісь дивні цифри, коефіцієнти і на калькуляторі витягають неймовірні результати (з фразою після настирливого клієнта перерахувати), ой помилився (як виявилося три рази підряд з різною сумою яка коливалася до 900 грн як в одну так і в другу сторону). Слава Алла нашому клубові, власники Шкоди зекономили вроді 700 грн і пообіцяли купити клубну карту. П.С. Дякую і Оресту Скіроко, який взявся посприяти мені, але так потім і не відзвонив. Так шо піпл купуйте карти і економте реальне бабло!
Відповідь: Партнери клубу Продовжуючи тему про Універсальну. Хотів оформити цивілку, знижку як мені сказали вони дають тільки на КАСКО. Якщо так, то виправте на гол.сторінці на те як є насправді. ЗІ. Я б тоді навіть картку не доставав би.
Відповідь: Партнери клубу Справді, велике сорі. Просто не віддзвонили мені, то в мене не було підстави для дзвінка. Сподіваюся, вибачиш Справді, можна зрозуміти неоднозначно, за що приносимо вибачення. Але річ у тім, що вартість ОЦВ регулюється законом. Знижка на цю страховку є його порушенням. 15% дають тільки у випадках, дозволених законодавством (бонус-малус ітд). Тим не менше я зроблю певні преференції для нашого клубу і в таких ситуаціях. Діятимуть вони вже сьогодні від 17:00. Що саме - не скажу, щоб не підставити партнера Єдине, що повідомлю, - власники карток будуть економити (чи то заробляти) по 500 грн у страховому випадку по ОЦВ. . А це вже набагато краще 15-ти відсотків
Відповідь: Партнери клубу щоби отримати цей бонус я заплатив в Універсальній 50 грн для того щоби економити 500 у страховому випадку. Чи це означає що члени клубу не будуть платити поверх страхівки 50 грн, а бонус все ж матимуть ?
Відповідь: Партнери клубу я собі купував масло автомобільне, і непридявляв картки, але за мною в черзі стояв чувак який хотів щось дороге і питав за знижку, тут я згадав що у мене ж є картка знижки клубу, але чувак (продавець) сказав що у них діє тільки їхня картка а така ні, я розчаровано поїхав,
Відповідь: Партнери клубу З тим магазином ніхто, по моєму, і не домовлявся толком. Ми ще говорили - 5% знижки то смішно, пішли вони лісом
Відповідь: Партнери клубу Маю хорошого знайомого який займається маслами Castrol, тобто в них купляють магазини на перепродажу, говорив що якщо комусь треба буде нехай звертаються. На рахунок скільки відсотків важко сказати, але дешевше ніж в магазинах на 10-20%. Його номер +380631677930, звати Роман. Якщо будите телефонувати говоріть що з клубу, при купівлі обовязково предявити картку. Адреса точно непамятаю, але сусідній будинок біля моєї роботи (Матейка 8).
Відповідь: Партнери клубу но є одне но, там зразу ціни набагато нижчі чим в автостопі виходить майже на то саме
Трохи напишу про koleso.lviv.ua Вони у нас в партнерах практично від самого початку, на сайті навіть висить іх банер. Але вперше скористався я їх послугами декілька місяців тому. Тоді мені треба було порівняти один диск і в декількох місцях мене фактично відфутболили, мовляв дуже специфічна і "важкодоступна" полка, після нагрівання лак в проблемному місці пожовтіє і тд. Коли заїхав на koleso.lviv.ua, диск взяли в роботу без жодних застережень, наступного дня забрав все рівно, місця де було загнуто навіть не помітно, диск не подряпали, нічого не пожовтіло. Словом я був дуже задоволений і розрахувався навіть не запитуючи про знижку. Сьогодні я заїхав туди знову щоб порівняти загнутий диск. Там була схожа вмятина, але вже на внутрішньому ободі , тобто значно простіший випадок, який можна було порівняти в принципі будь-де. Але я поїхав саме до них бо там, схоже, роблять цю процедуру найкраще у Львові. Я під"їхав близько 18 години, але мене зразу "взяли в роботу" і вже десь за 30-40 хв рівненьке колесо було на своєму місці. Я спитав у майстра, скільки з мене, він сказав 115 грн. На цей раз я все-таки більше навіть заради інтересу спитав, чи надають знижку по клубній карті VW-клубу. Майстер виявилося що не вкурсі, тому взявся кудись дзвонити, я так зрозумів своєму шефу. Після цієї телефонної розмови майстер сказав, що з мене .... 111 грн Я сперечатися не став, оскільки сам не пам"ятав, яка знижка у нас прописана на сайті. А зараз дивлюся - 15% нав всі послуги... Але реально замість 15 дають 3%. Зазначу ще раз, що якістю послуг я задоволений на 100%. Роблять акуратно, балансувальні грузики на вбивають на обід молотком, а кріплять із середини диска, це мені дуже сподобалося.
Я скористався послугами Koleso десь 2.5 тижні тому. Віддав на помальовку 4 стальних диски. Досі чекаю. Добре що ще зими нема, але обіцяли зробити за тиждень. Мабуть дуже добре роблять, якщо так довго:D