Підскажіть як треба зібрати схему на реле для фар Г2 щоб вони краще світили, якщо можна то докладніше поясніть з схемами та фото
Відповідь: Реле для фар Г2 Отут всьо написано. Якщо не можеш подивитися - то зареєструйся на тому форумі. http://forums.corrado.su/showthread.php?t=1462 Я робив сам - купив дві релюшки чотириконтактні. Одну на дальні другу на ближні. Оце і все. Ефект просто супер. Якщо по простому - коли нема реле, то ти включаєш фари з кнопки. Контакти там підгоряють і на фару іде не 12В а менше - тому світло слабе, навіть якщо лямпи сотні. А якщо реле є, то твоя кнопка включає саме реле, воно замикає контакти, які вже включають фару (там є електромагніт).
Відповідь: Реле для фар Г2 Для тих кому впадло реєструватися на Corrado.Su, переношу інфу сюди: Проблема с плохим светом известна всем. Инфа по установке реле есть, особенно на вортексе (см. ссылки Санты), но нет на русском языке. Собственно расскажу процесс, как говорится, от и до. Для начала нужно определиться какие реле брать, 5-ти или 4-х контактные. Отличие только в кол-ве выходов. Если делать все компактно, то нужно брать две 5ти контактные реле от таза. Обязательно проверить чтобы выходы были пронумерованы 87 и 87а. Ну и для удобства подключения можно купить колодки к реле. Я также поставил дополнительные предохранители и диод, с помощью которого при включении дальнего, ближний не гаснет. Вот собственно схема: Предохранители: Диод: Вооружившись всем необходимым собираем что-то вроде этого: Далее все это подключаем. К фарам подключается большая 4-х контактная фишка, белый провод это дальний свет, желтый - ближний. Режем эти провода у фишек и внедряем нашу систему. Сигналы на вход я брал тока от водительской фары, те что с пассажирской просто заизолировал. должно получиться что то типо этого: Вот вроде и все. Если че вспомню - напишу. Если появятся вопросы, пожалуйста задавайте, т.к. хочу чтобы всем было все понятно.
Відповідь: Реле для фар Г2 Ні. Принаймі на корадах і других гольфах точно ні. І тому у всіх вигаряють кнопки і слабе світло.
Відповідь: Реле для фар Г2 Щось останню схему я не зрозумів, напевно вона не правельна. я бачу що білий провід від перемикача йде на реле, а з реле йде на жовті дроти фар - вже не зрозумілість, і на скільки я розумію контакти 87 і 87а це нормально замкнуті і нормально розімкнуті дроти і вийде що при перемиканні світла буде лише перемикання між фарами дальнього і ближнього світла (права - дальній, ліва - ближня і навпаки). Додано через 45 секунд Ідея з діодом дуже цікава
Відповідь: Реле для фар Г2 У мене виникло таке питання: якшо будуть одночасно горіти дві спіралі у одній лампі чи не призведе це до передчасного виходу з ладу самої лампи? Додано через 2 хвилини Де можна найти таке реде з контактами 87 і 87а і де він ще використовуються, бо в магазинах зразу питають "А від чого таке реле"?
Відповідь: Реле для фар Г2 Плюньте на то 5 контактне реле. Беріть просте чотириконтактне і просто від одного виходу два дроти до лівої і правої ламп захірячьте. Хоча коли я шукав то знайшов і пятиконтактне - але шось мене також знітила та дивна схема, тому взяв 4 контактне. Додано через 2 хвилини А діода нафіг не потрібно. Я пробував ближні і дальні разом - майже ніякого ефекту воно не дає. І крім того врахуйте як буде лямпа на 100 ватт хрінячити одразу двома спіралями - то (100 + 90) * 2 = 380 ватт = Торба генератору(з часом...)
Відповідь: Реле для фар Г2 У мене стоять оригінальні лампи 65 Вт тому навантаження не велике. Скажіть чому фари у Г2 підключені окдемо і ще й нахрест з задніми габарітами. Окремо йдуть запобіжники. І хто мені підскаже: якшо у мене спереду 4 фари то дві центральні це протитуманки, чи фари дальнього світла? Додано через 3 хвилини Я взагалі думаю покласти два реле на кожну сторону
Відповідь: Реле для фар Г2 лампочці впринципі якби нічого та і вона явно дешевше за отражатель який скоріше облущиться від сильного нагріву, тобіж якщо довго горить ближне + дальне то лампочка сильно нагріє отродатель і тому прийде капут а моде і поплавитись. На а якщо лампочку 100на90 то взагалі торба, генеретору то нічого страшного не буде, скоріше згорить шоколадка (така штучка на генераторі з двома щітками.) і акумулятору буде торба (закипить) Додано через 2 хвилини з точки зору безпеки в разі згорання провода або запобіжника. Додано через 4 хвилини правильно так мудріше і ти то зрозумієш як прочитаєш який струм написаний на них і згадаєш закон ома.
Відповідь: Реле для фар Г2 Я на своєму колишньому гольфі повісив їх на дальні. Мені здається так і з заводу було. Є в фольксів така манічка - якщо дальні, то впердючувати ще дві фари. На корадо так, на поло так... Певно і на гольф має бути так.
Відповідь: Реле для фар Г2 Набагато дешевше та простіше просто поставити окремі реле на ближній та дальній для кожної фара. Тому що навіть при доброму контакті падіння напруги на перимикачах буде 1,5 - 2 В, а якщо контакти погані то буде ще гірше. Помити рефлектор з середини можна - пилом пропорошені це точно. Якщо і в цьому випадку не достатньо - ліпше купити за 100 грв. лампи Philips Power2night, по словам продавців в 2 рази більше світла дає при тому ж споживані як і стандартна. Собі поставив разниця відчутна - на око як мінімум в 1,5 раза ліпше світить. Якщо не хочете аби машина мала шанс згоріти, обовязково після АКБ ставте запобіжник.
Відповідь: Реле для фар Г2 Сьогодні купив дві чотирьохконтактні релюшки. Тепер не можу розібратися як їх підключати. Будь-ласка киньте мені якусь схему підключення чи хотя би опис до неї.
Відповідь: Реле для фар Г2 Два керування, два живлення. На корпусі реле знайдеш схемку з нумерацією ніжок.
Ну звичайно і мене не радувало світло. Вирішив конкретно зайнятись вдосконаленням головного світла. Вже купив релюшки, тільки от часу нема ніяк тим зайнятися. Пішов простішим але дорожчим способом на першому етапі. Вирішив купити лампи збільшеного світлового потоку. Хотів спочатку філіпс +80, ціна питання 200грн за дві на базарі. Потім випадково натрапив на осрам +90, спокусився не на проценти, а на то шо її в неті більше хвалять. Віддав за дві 160грн. Вчора поставив. Світло дійсно біліше, але ніякої синеви, і яскравіше на око десь в 1,5 рази піднялась, не більше. Правда по яскравій "птичці" одразу помітно не відрегульованість фар (при попередніх лампочках "птичку" не було помітно) треба на днях зайнятись регулюванням. Може підкажете, що треба крутити в джетовській оптиці? П.С. Соррі якщо не зовсім по темі.
В мене також була проблема зі світлом, але в мене горіли контакти замка запалювання(Світло йде через замок при включенні запалювання). Спочатку хотів поставити 5ти контактне реле(по одному на фару), але при такій схемі підключення неможливо обійти замок запалювання: ПОЯСНЮЮ 5ти контактне реле має 2 ніжки для запитки реле("-" та "+"), один вхід(в даному випадку "+ від АКБ") і 2 виходи - один замикається під дією пружини(на реле неподається струм) приподачі напруги на реле спрацьовує електро магніт який перемикає контакти пересилюючі дію пружини. Тобто в даному випадку нам необхідно підєднати лише один провід(наприклад на дальне світло до ніжки запитки"+" і маси"-"). Тобто при перемиканні ми то подаєм напругу(спрацьовує електро магніт) то ми її вимикаємо(спрацьовує пружинка). Тому поставив на кожну фару по 2 реле(4ьох контактне) окремо на дальнє світло окремо на ближнє. Вхід прямо від АКБ(нажаль запобіжник непоставив а ТРЕБА). Реле прикрутив прямо над фарами. Працює відмінно з лампочками Philips +50.
Одним словом також хочу поставити релюхи на світло, але щоб проводку рідну не різати. Тому шукаю (читай куплю): 1. Два роз'єми на фари на 4 контакти (бачив в В3 точно такіж) 2. Дві розбиті фари (знов жеш від В3). Прошу відписатись в кого таке "хозяйство" лежить без діла. Може від інших моделей підходить - підкажіть хто знає. Дякую. пи.си Вибачаюсь що тут написав, не хотів другу тему створювати.
Ось схематично показано чотирьох контактне реле. До червоного та зеленого відповідно підєднуємо "-" та "+"(вхід)наприклад дальнє світло, тобто розрізаємо провод той що йде на лампочку відповідаючий за дальнє світло. Відповідно до жовтого підєднуємо "+"від АКБ , а до синього провод (той самий розрізаний)який йде на колодку фари. Аналогічно робимо і з ближнім світлом та іншою фарою. Тепер всю нагрузку бере на себе реле, контакти в замку запалювання та в підрульовому перемикачі непідгорають. Доречі в мене стоять ще й внутрішні фари (4ох глазий), так от я їх підєднав до реле дальнього світла. Тепер якщо хтось нехоче перемикатися на ближнє в мене є вагомий аргумент, на дальньому видно вночі все та й ще далеко