Шось мені сірко до серця припав. будьласка напишить хто шо знає: яка ціна, чи можна найти в нормальному стані. На шо звертаит увагу. Скіки треба вложити в ремонт після покупки. Я б хотів з потужним мотором явно не менше 100 коників. чи дороге обслуговування і які недоліки в іцй машині. Дякую наперед всім хто відписав
Відповідь: Скіроко Я Сірків мав дві штуки, коротко скопіюю про себе з клюбу scirocco.ru : Влюблен у Scirocco с 1998 года, в марте 98-го купил свой первый сирок 1982-го года выпуска в хорошем состоянии, не зная что это за авто но потом понял, оно для меня. Поработал над ним, повесил обвес (т.к. это одна из первых, самая простая 4ст.КПП и двиг 1,5л вроде JB уже не помню), поставил 5ст.КПП и прочее. Летом 2000-го года на площаде победы в Киеве увидел темно-зеленый Scirocco, я "нагло" пристал к парню, что-бы он мне его продал, он конечно не согласился но телефончик взял. В декабре 2000-го позвонил паренек и я купил у него Scirocco 1991 г.в., двиг. 1,8л., а свой продал родственнику, он тоже мечтал о такой же. Потом сотрудник во Львове (Сыбаль Андрей) тоже се купил серебрянный сирок, а я с родственником Тарасом купил еще красный без доков на з/ч, таким образом у нас создался такой се клюб из сирок. Но в декабре 2002-го свой Scirocco II по итограм семейного совещания продал т.к. нужна была машина семейная. Купил Opel Astra Caravan. В январе 2003 выехал по контракту в Сургут (Россия) здесь приобрел VW Passat B5 1999г.в. К сожалению узнал, что мой зеленный Сирок покувыркался и его порезали.... Тарас свой продал гуцулам в Коломыю, говорят ездит. Сейчас мечтаю купить Scirocco всех поколений в т.ч. 2008года. Вот такая история вкратце.... вже три місяці шукаю нормального Сірка. Варіанти є, але не влаштовують вони мене по стану, можу тобі дати про них інфо та контакти Ціна від $2000 до $5000, Я наприкликлад звертаю увагу в першу чергу на кузов, бо все решта можна зробити.
Відповідь: Скіроко Таких моторів не було з конвєєра. МАХ заводський мотор стоїть у Ореста. Це 139 кобилок. Усе інше хендмаде.
Відповідь: Скіроко ти шо незнав шо кобили матьоріші від аерблюдів, і значить верблюдів має бути більше!:mrgreen:
Відповідь: Скіроко я крім орестової сірки і сірки скала у львові більше ніякої не бачив а шо саме ти звертаєш на кузов? Я за порадами питаю до 5000 тис до буде з вигуном КР? І остеннє питання - обслуговувавння дороге?
Відповідь: Скіроко Сірків у Львові десь в районі 10. Кілька із них продається. KR здається тільки одна - в Ореста.
Відповідь: Скіроко Якшо не побитий, не помятий, не ржавий і не гнилий, а зазори всі нормальні, то значить кузов нормальний. Якшо навпаки, значить ні
Відповідь: Скіроко Дивись, щоб кузов був не битий та не гнилий. З двигуном вибирати не прийдеться, бо вибору нема, цебто що попаде вже. Обслуговування як Г-1 чи Г-2, а от кузовні деталі вже проблема.
Відповідь: Скіроко Будеш брати сірка - допоможу з вибором і оглядом. ПС Нещодавно на мийці мені пропонували 7000 за мою. Я не погодився, але гордість виросла
Відповідь: Скіроко дякую за пропозицію. То виходить шо за 20 річну сірку дають 7 тис? нда.... треба трохи ше почекати.....
Відповідь: Скіроко Трохи почекай і цінник виросте до 10 000. А якшо ще 3-4 роки, то взагалі і цінник боязко називати!
Відповідь: Скіроко Арки, пороги, крила і задня частина під бампером - ржавіє в першу чергу. Тому з тої частини починай огляд.
Відповідь: Скіроко Так є. Маю щастя бути власником машини, яка росте в ціні. Причому ціна росте у всій Європі. Достатньо зайти на будь-який німецький сайт з продажу авто і подивитися на 16v Scirocco в такій комплектації.