Доброго дня. Раніше питав Вас про Golf 2, проте трішки змінились обставини, тепер шукаю Golf 3 (5-ти дверний)/Vento. Хотів би почути від вас поради щодо вибору авто: які двигуни кращі, де і як оглянути кузов та інше. До тепер мав "копійку", там кузов оглянути можна легко . Також порадьте будь-ласка СТО де можна провести діагностику перед покупкою, бажано в районі Стрийської. Буду радий розглянути Ваші пропозиції. Цікавлять авто вартістю до 5500$.
Сьогодні дивився один Vento і один Golf, як оглядати трохи розібрався . Пдкажіть чи варто GTI розглядати, як вони в обслуговуванні в порівнянні з простим 1,8?
там було три GTI: 1) GTI - 8кл на 115к.с.(2E, AGG,ADY,AKR) прості і неприхотливі двіжки але складніші за 1.8моно 2) GTI 16V - 16кл 150к.с.(ABF) якщо знайдеш в хорошому стані, то брати однозначно, хай і набагато складніше ніж 1.8моно, але воно того варте. 3) GTI TDI - 1.9 110к.с., якщо живий (найдіть мені дурня, який такого ще живим продає. на таких машинах їздять поки вона їздить) взагалі ідеальний двигун під сучасні реалії. потужності багато(майже як в 2.0 8v), крутного моменту взагалі 235 нм (як у VR6) і витрата між 4.5. і 7.5 а якщо хочеш подешевше в обслузі, то тут 1,8 без варіантів
в ту ціну можна взяти файне толєдо - той же венто,тілько в гішпанскій "шкурі",без переплачувань за значок VW...звертати увагу на кузов - гниють обоє добре(шо фольц-шо сеат)
Не лякай так людину, бо можна подумати, що гниють так як тази і жопелі. Та й залежить то від того, де машину зберігали, якщо в гаражі, то і після 20и років не гнила.
я не лякаю - просто звертаю на це увагу,так як люди ще до цих пір вірять в славетні ZZZ ,та й Г3\венто - то вже далеко не Г2(як на мене на двойці гольф "закінчився") ну,гаражі тоже бувають різні,часом є так,що краще вже б стоіть на вулиці
Ось тут людина продає Сеат Толедо, вже майже віддає даром. http://tuning.lviv.ua/forum/viewtopic.php?f=43&t=28051
Вчора вже нарешті продали той сеат Довго його не могли загнати, по фото ніби ідеальний і зроблений класно, а чомусь не брав ніхто.
GTI 16V Та я не лякаюсь , але перший Vento який я оглядав (http://auto.lvivport.com/auto_volkswagen_vento_8097062.html) був як решето, через крила пальці пропихав , а дно в багажнику, таке враження, що на красці тримається. А от кузов Гольфа був у хорошому стані. Такщо все від попереднього власника залежить. Сьогодні хочу ще два Гольфика подивитись: 1, 2.
в першому пробіг(на приборці) явно не співпадає з педалями,2-ий - ЖТ з 1.8 моно скоріш за все "складак".хоча все тре дивитись "вживу"
Вже подивився, там пробіг 300тис, що то на фото за цифри незнаю,може "денний пробіг" (ще незнаю як його на Гольфах подивитись/збити). Кузов вроді в доброму стані, а от на двигуні є потьоки масла: із під кришки головки, мабуть через прокладку; із під "штуки" (в жигуля там карбюратор був) і на деференціалі, біля пильника валу що йде до лівого колеса http://imageshack.us/photo/my-images/196/c59615307do1.jpg/ (Тут червоним виділив описані вище місця.) Нажаль із собою фотіка не було щоб сфотографувати. Зараз їду другу дивитись.
херня херня херня Двигун надійний і потужний. Моноінжектор. Сумарного ремонту цих всіх перечислених недоліків буде баксів на 100 при нормальних розкладах. Знайти сухий ідеальний двигун у машини з пробігом 300+ не мрій. А дивитись треба не на потьоки а на сизий дим з вихлопної - отам вже халепа.
Та ні, не секрет. Взяв цей Golf3. Велика подяка пану kym за діагностику. Планую, з вашого дозволу, завести бортовий журнал. Спочатку хочу довести авто до пуття. Замінив усі рідини, фільтра та ремні. Ще тре поміняти сальник полуосі і тормозні колодки, можливо і передні диски.