Ремні безпеки (опитування)

Тема у розділі 'Електрика і сигналізації', створена користувачем peGas, 24 бер 2007.

?

Ви користуєтесь ремнями безпеки?

  1. так

    15 голосів
    51,7%
  2. РЅС–

    9 голосів
    31,0%
  3. а нашо

    1 голосів
    3,4%
  4. а шо таке в машині є?

    4 голосів
    13,8%
  1. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    Відповідь: Ремні безпеки (опитування)

    дивіться тут http://www.zr.ru/articles/41522/ .це на тему малих швидкостей в місті - краш тест ваз 2103 на швидкості 50км/год. фото внизу сторінки
     
  2. peGas

    peGas Аксакал

    Авто:
    Peugeot 307 2.0 XS '05
    Клубна карта:
    000008
    Відповідь: Ремні безпеки (опитування)

    от так вот, все таки потрібна штука :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
     

    Вкладення:

  3. Monkey

    Monkey Місцевий

    Авто:
    Volkswagen Golf II
    Клубна карта:
    000023
    Відповідь: Ремні безпеки (опитування)

    І ше - раджу по телефону не базікати за кермом :)
     
  4. Rostyk

    Rostyk Місцевий

    Авто:
    Passat B5 1,9 TDI
    Клубна карта:
    000030
    Відповідь: Ремні безпеки (опитування)

    То такий варіант, коли інспектор демонтруючи фотографії після ДТП каже:
    "Ось дивіться, пасажири цієї машини не були пристібнути ремнями безпеки - їх не впізнати, а ось ДТП в якій пасажири були пристібнуті - ну як живі!!!"

    Чорний гумор, але краще бути "як живим"!!!
     
  5. Monkey

    Monkey Місцевий

    Авто:
    Volkswagen Golf II
    Клубна карта:
    000023
    Відповідь: Ремні безпеки (опитування)

    Вже був подібний анегдот :) Висновок: пильнувати дорогу, особливо, коли їдеш з пасажиром(и) . Придурків вистачає.
     
  6. svistun

    svistun Active Member

    Авто:
    VW Passat B3 1.8 1989 Fiat Doblo 1.3 multijet 2007
    Відповідь: Ремні безпеки (опитування)

    Грудну клітку ламає коли ти прищеплений, може задусити коли машина перевертається. Пошукай статті про такі випадки!
     
  7. Kinder

    Kinder Аксакал

    Авто:
    VW B6 Passat 2.0 2006
    Клубна карта:
    21
    Відповідь: Ремні безпеки (опитування)

    "Пильнувати дорогу" мають вроді дорожні служби ;-)
     
  8. Kinder

    Kinder Аксакал

    Авто:
    VW B6 Passat 2.0 2006
    Клубна карта:
    21
    Відповідь: Ремні безпеки (опитування)

    Мораль байки - не прищіпайтеся ніколи і не заводьте двигун, бо рушивши з місця з Вами може статися катастрофа :mrgreen:
     
  9. Monkey

    Monkey Місцевий

    Авто:
    Volkswagen Golf II
    Клубна карта:
    000023
    Відповідь: Ремні безпеки (опитування)

    Якшо придиратись, дядь Юра, то неправильне і моє і ваше твердження.
    А має бути:
    моє: Пильнувати за дорогою(за тим як поводять себе на ній інші учасники руху);
    ваше: Стежити за станом доріг(пильнувати стан доріг) .
    :cool:
     
  10. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Тре апнути тему. Все ж 5 років минуло ;)
    Від себе: принцип той же що і в Юрка, - хто не пристебнувся - виходить.
     
  11. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    в 5-10%!-
    грудну клітину ламає об кермо, головою розбиваєш лобове скло і можеш вилитіти з авто і зустрітися ще з якою небуть перешкодою якщо НЕ пристебнутий це 100%!

    в 5-10%!-
    мотаєшся по всьому салоні, б"єшся об все і всіх що чи хто знаходиться в авто, а ще може викинути з автівки і неюж придавити це теж 100%!
    Статей і відео про непристебнутих з фатальними випадками в рази більше.
     
    Останнє редагування: 30 лип 2012
  12. YuraRut

    YuraRut Active Member

    Авто:
    VW Golf II був :( Шкода Октавія А5
    Тема моєї дипломної роботи була "Активна і пасивна безпека автомобіля", зокрема розглядав вплив пасів безпеки. Із моїх досліджень, тільки один висновок, користуватись пасами безпеки ОБОВЯЗКОВО !!!
     
  13. KIT

    KIT Аксакал

    Авто:
    ВАЗ 21013
    Клубна карта:
    0011
    ну, про це навіть в ПДР описано :)
     
  14. VovaVirus

    VovaVirus Active Member

    Авто:
    Seat Cordoba 1,6 98р
    Клубна карта:
    70
    Не розумію дискусії "Помагають чи ні ремені". Водій є активним учасником дорожнього руху і може в крайній ситуації (не критичній) впертися в руль і не поламати собі череп. Пасажири в основному не слідкують за дорогою (хіба що вони водії а за рулем сидить син або дружина) і не можуть миттєво впертися в торпедо навіть при різкому гальмуванні. В інших більш критичних ситуаціях користь ремнів не ставлю в жодний сумнів. Пасажир в машині це мішок ... помідорів, якщо його не прищібнути то наочно побачиш що з ним буде при різкому гальмування. Для всіх скептиків пропоную провести експеримент з мішком :D

    Прищібуюсь завжди і інших заставляю. Мав машину без заводських ремнів так поставив сам.
     
  15. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    В мене ДТП відбулася манше ніж за СЕКУНДУ причому я намагався вивернути колеса в бік заносу (уникнути ДТП), а отже я невперся в кермо бо крутив баранку і якби не пас безпеки то травми гарантовані - це поперше. По друге правильною посадкою вважається коли зап"ястя лежить на верху баранки а руки мають згин в ліктях 10-15град (трішки зігнуті),спина прилягає до спинки сідушки, а під час їзди руки мають знаходитися на 2гу та 10ту годину, в такому положенні в ліктях ми маємо майже 45град згин, а за анатомією наші руки (м"язи рук) не можуть витримати різкого удару (різкий ривок безпроблемно). Хто вважає що я написав "брєд рябой кобили" прошу провести експеримент (тільки без фанатизму) знайдіть будь яку перешкоду на рвіні грудей (перекладена на спорт майданчику, перемичка забору, стінка на крайній випадок) тільки пересвідчіться що для вас це буде безпечно, упріться руками в цю перешкоду (кут в ліктях виберіть такий як зазвичай у вас під час руху), попросіть помічника штовхнути вас (нагололшую БЕЗ фанатизма) а перекладина буде як би кермом і подивіться наскільки мало потрібно сили (вага людини помножена на 2 це максимальна сила нетренованого помічника) щоб Ви дістали до перекладини грудною кліткою. При лобовому ударі зі швидкості 40км/год сила цього удару в 20 раз більша за масу Вашого тіла, 60кг маси на 20 = тона двісті які діють на м"язи рук! чи витримають вони таку вагу? А якщо недай бог лобове зіткнення то ще помножте на 20 (дві чотириста).
    P.S. Шановні одноклубники не будьте надто самовпевненими, краще прив"язатися і бути просто впевненими. На дорозі може статися будь що, можливо Ви зможете руками стримати удар але це буде означати що Ви нематимете змоги для маневру (руки ніби в зацепенінні) пас безпеки дає цю можливість. Мене він врятував і від смерті і від травм (мав дві царапини які зійшли через пару днів) саме тому я так яро агітую за використання пасу безпеки, а не тому що надивився багато відео з ютуба.
     
    Останнє редагування: 31 лип 2012
  16. Kinder

    Kinder Аксакал

    Авто:
    VW B6 Passat 2.0 2006
    Клубна карта:
    21
    Ця фраза прозвучала так як можна трактувати проїзд через перехрестя на червоне світло. Ну під*їхав на перехрестя на червоне, ну подивився наліво направо, немає машин, ну можна помаленьку поїхати!
    Та є стандартне правило - прищіпатися! Навіщо видумувати що можна робити в наслідок ДТП?! Можливо повторюся, в людей різна є реакція в момент ДТП, а іноді може не бути часу перегрупуватися і впертися в руль!
    А ще конкретний випадок цитую, стоїш на світлофорі червоному на перехресті, нікого не чіпаєш, куриш, опускаєш голову перемкнути магнітофон і струсити попіл в попільничку, аж раптом удар в лоб тобі ( в тебе 0 км/год, в ідіота який в*їхав 70 км/год), ти навіть очі не встиг підняти як руль переламує грудну клітку, в гіршому випадку ти вже вилетів на капот ідіота.
    Чому люди думають, що в місті не потрібно прищіпатися?! Чому люди думають, що в місті малі швидкості?! Чому люди думають, що аербеки що вистрілять не поламають ніс?
     
  17. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Бо ідіоти, ось чому. Тай подушки безпеки не лише ніс ламають, для неприщеплених то, в більшості випадків, смертельно, бо ламають шию, ось чому в деяких машинах вони не вистрілюють коли пояси не прищеплені.
     
  18. Netmisha

    Netmisha Початківець

    Авто:
    Passat B4
    Є анігдот на цю тему.
    Сталося дтп пасажир авто вилетів через лобове скло лежить на асфальті весь подертий.
    Підходить до нього даїшнік і каже:
    Бачиш прстібнувся би сидів би в машині як живий).

    То всьо жарти але насправді сам завжди пристібаюся і всім раджу.

    Застосування ременів безпеки знижує ризик загибелі в ДТП водія і пасажирів переднього сидіння на 40-60%, а супутників на задньому кріслі - на 25%. Приблизно така ж статистика стосується травм, у тому числі і тяжких. За даними інших досліджень, 70% порятунків в критичних аваріях забезпечують саме ремені. Для порівняння: подушки безпеки - 20%, при цьому вони розроблялися для використання тільки разом з поясами.
     
  19. andsag

    andsag Active Member

    Авто:
    vw 2 1.6
    Клубна карта:
    000412
    один наш одноклубник около 2 лет назад попал в дтп на гольфе 2 с шестеркой лоб в лоб на объездной - експертиза установила , что в момент выноса на встречку у жигуля скорость была 120. от удара в "6" 2 жмура . в гольфе2 двое пристегнутых живы. удар был такой силы , что в гольфе порог завернулся в 2 витка
     
  20. юрий777

    юрий777 Active Member

    Авто:
    VW Passat B3 1.8 ААМ 1993
    читал от начала до конца...
    я ЗА - однозначно пристёгиваться и это даже не обсуждается...
    не кто не знает, что нас ждёт в следующую секунду...
    тот кто не пристёгивается, пусть посмотрит краш-тесты (благо сейчас это не трудно, в ютубе есть всё)...
    если и это не поможет, то ЭТО, личное дело каждого, но нельзя забывать, что у каждого есть куча любящих родственников (их хотя бы нужно жалеть)...
    куча всяких расчётов и примеров: самый простой, каждые 10 км/час - один этаж дома, так почему не кто не прыгает с 6-го этажа? но искренне надеется, что выживет при ударе на такой скорости!!!...
     
    Останнє редагування: 1 сер 2012

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)