В мене зараз звичайний в-3,але є можливість встановити повний привід. Отож питання до тих,хто катався на в-3 4*4:як воно в порівнянні до звичайного в-3(розхід відомо більший),і чи вартує цим заморочуватись?
В мого знайомого був В-3 4х4.Машина була настільки легка в керуванні,що аж не вірилось спочатку, до речі в нього на протязі 3-ох років там нічого не псувалось.Перевагу 4х4 відчутно особливо взимку.Але як ти все ж таки хочеш поставити на звичайний В-3 ходову 4х4????
Ярик, я не їздив на 4 на 4 (крім військового камаза але там 6 на 6 :D) - але якщо б була змога встановити на мою кораду повний привід не ріжучи корпус - я б це зробив з велетенською радістю. Відновлюй повний привід + став компресор - адже в тебе цілий корпус, а це головне, і насолоджуйся такою хижою машиною :gamer:.
Ну я також свій водійський шлях розпочинав в армії з 6 на 6 Урал/Камаз,але це все ж таки інша вагова категорія:D! То Тополь:на рахунок корпуса - то ти мав на увазі копус жошки чи кузов? пи.си.подобно на форумі мій машин ексклюзіф,або власники таких авто тримають всю інформацію в строгому секреті
сінхра - це велика штука і сила. В мене вже другий г2 сіхра. Про переваги молжна казати довго. Але скажу лише одну річ - пересісти з повного приводу на монопривід я не зміг...
ljosha_syncro, розкажи шось про то синхро.. яке співвідношення перід-зад, чи є блокіровка і т.д. мені один чювак розказував шо воно ше економічніше ніж передній привід але я шось незнаю..
Був у мене період коли я їздив без кардана (полетів підвісний підшипник). Їздив без задка. Розхід не змінився. Манера їзди агресивна і швидка. Двигун 2,0 (2Е). По місту 9-10. Якщо їздити спокійно, то більше 9 не буде. По трасі в режимі до 120-130 - 7л, в режимі 160-190 - 10л. По роботі. В любому випадку назад у тебе передається біля 5%. Тобто трогатися з буксами нереально. Реально, але важко і для авто не дуже здорово. При руху назад задок повинен працювати також, у мене не працює, як у багатьох сінкрах, треба дивитись шо саме. От ти собі так їздиш з задком 5-10%. Як тільки ти десь починаєш буксувати передком, назад передаєтьс ще більше зусилля до 50%. Чим більше буксують передні, ти більше передається назад, по системі Ниви, навхрест. Блокування ніякого нема. В принципі я виїзджав завжди з будь якого лайна. Але ось в Черкасах конкретно сів у пісок. Передок сів на балку, одне заднє колесо по барабан, арка засіла на колесо, інше заднє - у повітрі. Виїхати без допомоги не зміг - передок не їде, а кзаднє колесо крутиться в повітрі. Але не варто забувати шо сінхро - це не джип і не нива. І не потрібно прагнути його топити і залізати у саму дупу. А взагалі - класна штука. Багато катаюсь на лижах, часто ізжу в гори. Сінкра дуже допомагає. Та і взагалі, їде і керується сінхро по іншому, впевнено і очікувано.
Вона там стояла з заводу,але машина експлутувалась до мене на Луганщині,от там якісь кулібіни і познімали то всьо (віскомуфту,кардан,задн.полуосі),ну і крім того наколхозили так,що я провів багато часу під капотом(на багатьох сервісах такий мотор бачили вперше,а на одному сказали ,що в Луцьку є такий один гольф з таким мотором !)
В мене є вся ходова повністю разом з рульовою рейкою під гідропідсилювач.А ще навіть є глушники від сінхри....Дивись http://www.volkswagen.lviv.ua/forum/showthread.php?t=1686 Тільки тел. 80685083815 Ілля