загорається лампа тиску масла

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем S@sha, 24 вер 2008.

  1. Lyubomyr

    Lyubomyr Active Member

    Авто:
    VW Passat B7; Barkas B1000-1 1989 1.3 MH
    Sasa
    зібрав до вечора в суботу машину, а в неділю поїхав прокататись. Враження що двигун зовсім інший, в кращий бік, але після того як прогрівся знову почала загорятися лампочка тиску масла. Симптоми ті самі: при прогрітому моторі починаючи з ХХ і до 1800 об/хв горить лампочка тиску, дальше гасне. Масло нове напівсинтетику Ельф 10W40. Поки в шоці.:bad: В середу поїду до моториста міряти тиск масла.

    P.S. Ще раніше звонив до попереднього власника двигуна, він сказав що лампочка тиску почала мигати ще після 20 тис. км пробігу, зараз 140 тис.км пробігу.
     
    Останнє редагування: 20 кві 2009
  2. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    ((((((( дужжжже співчуваю друже!
    :ireful1::diablo::bad:

    прям ящик Пандори, сцка!
     
  3. orra

    orra Active Member

    Авто:
    audi 100
    тут тоже всі вшоці.
    - то є повний б...
    міряй тиск масла. але сам .
     
  4. Lyubomyr

    Lyubomyr Active Member

    Авто:
    VW Passat B7; Barkas B1000-1 1989 1.3 MH
    немаю чим заміряти, завтра заїду до знайомого моториста, він має чим міряти
     
  5. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    2 orra -
    Допис від Sasa [​IMG]
    І те що послаблений ланцюг впливає на тиск масла


    То не я писав ))
     
  6. orra

    orra Active Member

    Авто:
    audi 100
    я знаю, пробач, то шось само так написалося:pardon:
     
  7. Lyubomyr

    Lyubomyr Active Member

    Авто:
    VW Passat B7; Barkas B1000-1 1989 1.3 MH
    Прошу допомоги, друзі Ваговоди!
    Не знаю чи ящик, але точно якийсь "бабайко" посилився:russian_ru:
    Сьогодні по-справах наїздив 50км, двигун добре прогрівся, і за весь час лампочка не мигнула ні разу!!! Але я вирішив все одно поміряти тиск масла.
    так і зробив, взяв манометр в знайомого і поміряв. Результат:
    холостий 750-850 об/хв - тиск 0.9-1 кгс/см2;
    оберти +- 2000 об/хв - тиск 1.8-1.9 кгс/см2.
    Після заміру, знову поставив датчик на місце, але все ОК, лампочка не світить.
    Книжка пише міряти на місці датчика нижчого тиску на прогрітому двигуні, і при 2000 об/хв повинно бути не менше 2 бар. От тут я неможу второпати. Тахометр не рідний, сам доставляв тайванський(Автогейдж).
    Порадьте що робити:dntknw:
     
  8. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Якщо в тебе датчик стоїть на 2 Бар то щось дійсно щось поломане. Проте датчиків такого номіналу не бачив.
    Знаю датчики на 1,8 0,3 1,4 бар а на 2 не бачив
    Якщо в тебе стоїть датчик верхнього тиску на 1,8 бар то все працює правильно

    Наприклад для мого двигуна (а він практично такий самий як твій) мануал пише:
    при 2000 об/хв повинно бути не менше 1.8 бар

    Одже у тебе все працює правильно і датчик зривається коли ти добряче розкочегариш мотор і масло розрідиться.
    Нажаль стоячи на місці мені ніколи не вдавалось заставити лампу горіти але на прямій трассі - за милу душу. Тому то я й собі поставив доп. прибори і тиск масла дійсно падає нижче 1,8 бара і тоді й приборка загорається
     
  9. ZUK

    ZUK Початківець

    Авто:
    Джетта 1,3 1987р.в
    Перевірив тиск масла манометром на ходу тиск масла при приблизно 2000 об. 1,3 атм. на ХХ 0,4 атм. кажуть мало дуже.зумер жужить тільки при приблизно 2000-2200 об.(тахометра нема) думав сіточка маслоприйомника забита почистив редукційний клапан почистив забитий не був.Знову те саме блимає при прогріві і жужить.Відігнав до майстра думав вкладиші але виявилось добрі міняють масляний насос остання надія варіантів більше нема
     
  10. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Думаю поможе
    1.3 дійсно ДУУУЖЕ мало
    Поміняють - відпишись. Доречі скільки він коштує? Колись на 1,3 коштував 150-200 баксів. А зараз?
     
  11. ZUK

    ZUK Початківець

    Авто:
    Джетта 1,3 1987р.в
    Поміняли масляний насос на шроті свіжий з німечини 30 у.о.ННННННННННіякого результату не дало що робити я вже й мінералку залив і знову за старе до чого ще братися порадьте.Може не якісний датчик високого тиску який поміняв 2 місяці тому.
     
  12. Lyubomyr

    Lyubomyr Active Member

    Авто:
    VW Passat B7; Barkas B1000-1 1989 1.3 MH
    а ти хоть дивився на стан насосу?то що він з німців - не показник!ти хоть перевір зазори в ньому і тоді будеш знати його стан. Якби поставив новий і ніякого результату - от тоді точно лажа.
     
  13. ZUK

    ZUK Початківець

    Авто:
    Джетта 1,3 1987р.в
    перевіряв той що ставив казав добрий і на шроті гарантував що нормальний
     
  14. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Нікому не можна вірити. То все ля-ля не підтверджено жодною цифрою.
    Ну але менше з тим. Картина хочаб трохи змінилась? Який зараз тиск на гарячому?
     
  15. Rock-n-Roll

    Rock-n-Roll Active Member

    Авто:
    VW Corrado G60 1990
    Розказую ситуацію яка була в мене. Йду собі одного разу з лісу з шашликів додому, і тут , аж підскочив з несподіванки , починає в мене в машині щось пищати і мигати лампочка тиску масла , я не знав що в мене є зумер , чи як там він , який спрацьовує при спрацюванні датчика високого тиску, темп. мотора в той час була 92 градуси , працював вентилятор і більше мотор не грівся . Я з переляку від писку аж підскочив і на обочину , постояв хв 10 , перевірив рівень масла , він був в нормі, але масло дуже рідке . Мотор охолов , поїхав далі , знову зумер запищав вже біля стоянки. Це все було наїжджених 1000 км після купівлі машини, і все вирішила заміна масла , чи то від довгого стояння воно зіпсувалось , як мені казали один з варіантів , чт то масло вже наїздило довго , хз , але при сильному нагріванні воно розріджувалось і не давало тиску , чи то забило фільтр.
     
  16. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Старе масло втрачає свої смазочно-вязкісні характеристики тому й рекомендовано заміну 1 раз на 10000 або 1 раз на рік (дивлячись що настає швидше)
     
  17. orra

    orra Active Member

    Авто:
    audi 100
    мій один знайомий розповідав, що коли був в польщі , то попав в гараж , де поляк розливав масло . набрав каністер різних фірм, з різними наклейками, і заповняв їх з одної бочки. от така от собі рафінерія гданська.
     
  18. GolfSoft

    GolfSoft Початківець

    Авто:
    KIA Sportage New
    У мене був дизель 1,6 гольф 2, одного дня загорілася лампа тиску масла, поміняв масляну помпу, рівно за 20км. ситуація повторилася,після поторного зняття піддона замітив стружки з алюмінія, виявилось, що позношувались "вкладиші" на валі, що крутить масяний насос,(симтомом було ще те що, вакуум почав спрацьовувати через раз. "тиснути гальма стало важче") шестерня мала зазор і пробуксовувала або підклинювала, після заміни "вкладишів" ,все прийшло до норми.
     
  19. ZUK

    ZUK Початківець

    Авто:
    Джетта 1,3 1987р.в
    Масло поміняв недавно наїздив 500 км. кастрол 10w40.тепер залита мінералка 15w40 шел.думав що мінералка поможе а виявилося ні
     
  20. Yur

    Yur Місцевий

    Авто:
    MAN F2000 19.403 Commander
    Я все таки думаю що причину потрібно шукати в голові, де знімається тиск датчиком.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)