отже тріснув верхній патрубок системи охолодження, який іде від блоку до радіатора. новий коштує вроді небагато - 200грн(оригінал), але чекати його 9 робочих днів. може хтось має бу або новий на завтра? ще питання - це просто його вік такий чи всетаки ще якась причина?
как по мне, то всё же лучше, ставить оригинал... проверь на всякий случай крышку РБ (делов на пару минут), мало ли, сам понимаешь, просто так шланги не рвутся, может и старость, а может и излишнее давление... проверка крышки РБ - http://www.passat3.ru/proverka-kryshki-rasshiritelnogo-bachka-folksvagen-passat-v3/
Rules, просто проверь крышку, буквально вчера проверяли так крышку на В4 дизеле, тоже верхний патрубок радиатора раздуло, что и смотреть то было страшно, проверили крышку, а она и 1,8 не стравливала, поехал товарищ, с открытой крышкой домой, не знаю, купил/не купил, но проставился вчера знатно...
як його стикувати з бачком.мабуть треба щоб стик був герметичним? при накачці тиск буде стравлюватись через тріснутий патрубок?
Розібрав вчора саму кришку бачка.ламатись на перший погляд там нічому.зібрав назад. сьогодні ізострічкою пвх+ ізострічкою тряпчаною поверх замотам тріщину. зняв тонкий шланг ОР з бачка підєднав до нього через перехідник з комплекту електропомпу для підкачки коліс і перевірив систему на герметичність+момент відкривання клапану в кришці. результат - до шроту за тимчасовим шлангом доїду, стара кришка після втручання в неї скидує тиск при 1,5 атм, нова при 1,7 атм. вроді ок
якщо тріснув один шланг - значить на підході ще пару. Треба кожен шланг перевірити на скрут, якщо чути що в шланзі тріщат і рвуться капронові нитки - значить шланг під заміну.
!.7 трохи забагато - став стару. Допуск по заводу 1.0- 1.5. Не забувай що це не колеса від машини а патрубки. І лишися того оригіналу по факту приїде щось турецьке або румунське. Бери на шроті і дивись щоб був мягенький і буде тобі оригінал
враховуючи похибку манометра мого насосу(додає 0.2атм), то 1.5 там і є. насос в мене електричний і 1.7 то я сказав так на око. під тиском з насосу стрілка пульсувала між 1.5 і 1.7. на рахунок якості і ціни оригіналу. приїхала кришка бачка на вигляд один в один із старою, ззаду маркування однакове. пише Австрія, тільки колір кришки синій, а не чорний. шланг оригінал 200 грн, Gates 180грн, а на шроті за бу 200грн!!
сколько крышек пробовали на В3 и В4, клапан сбрасывает обычно 1,3-1,5... у меня сброс давления на В3 - 1,3, на шкоде ещё не проверял, но по моему чуть больше должно быть, так что крышки все разные, хоть визуально и одинаковые.... патрубок советую ставить только оригинал, неприятно стоять в лесу, в тёмное время суток, в мороз, с лопнувшим патрубком, особенно, когда очень спешишь....
кароче перемотаний ізострічкою шланг тримає, новий шланг іде, буде за 9 днів, думаю перекантуюсь в такому режимі
Не, ту то вже зовсім... Топрани лежать в магазині валом і ціна смішна, можна 4 топрани купити нових! замість одного б/у, який через два тижні обов'язково вздує, а то й трісне. То не шрот, то мабуть якийсь магазин безцінних раритетів.