Тріснув патрубок системи охолдження

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Rules, 2 вер 2012.

  1. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    отже тріснув верхній патрубок системи охолодження, який іде від блоку до радіатора.
    новий коштує вроді небагато - 200грн(оригінал), але чекати його 9 робочих днів.
    може хтось має бу або новий на завтра?
    ще питання - це просто його вік такий чи всетаки ще якась причина?
     
  2. yurkus7

    yurkus7 Active Member

    Авто:
    volkswagen passat b3.AAM 1.8 1992 універсал
    то не проблема-купуєш на базарі 40 см термостійкий шланг поставив і поїхав.я так вже два роки їзджу.
     
  3. юрий777

    юрий777 Active Member

    Авто:
    VW Passat B3 1.8 ААМ 1993
    как по мне, то всё же лучше, ставить оригинал...
    проверь на всякий случай крышку РБ (делов на пару минут), мало ли, сам понимаешь, просто так шланги не рвутся, может и старость, а может и излишнее давление...
    проверка крышки РБ - http://www.passat3.ru/proverka-kryshki-rasshiritelnogo-bachka-folksvagen-passat-v3/
     
  4. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    кришку нову вже маю(купив оригінал), мав підозри на несправність попередньої
     
  5. юрий777

    юрий777 Active Member

    Авто:
    VW Passat B3 1.8 ААМ 1993
    Rules, просто проверь крышку, буквально вчера проверяли так крышку на В4 дизеле, тоже верхний патрубок радиатора раздуло, что и смотреть то было страшно, проверили крышку, а она и 1,8 не стравливала, поехал товарищ, с открытой крышкой домой, не знаю, купил/не купил, но проставился вчера знатно...
     
  6. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    та немаю чим стару кришку провіряти. а нова є, ще не прикручував її до машини.
     
  7. юрий777

    юрий777 Active Member

    Авто:
    VW Passat B3 1.8 ААМ 1993
    нет насоса с манометром!...
     
  8. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    як його стикувати з бачком.мабуть треба щоб стик був герметичним? при накачці тиск буде стравлюватись через тріснутий патрубок?
     
  9. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    Розібрав вчора саму кришку бачка.ламатись на перший погляд там нічому.зібрав назад. сьогодні ізострічкою пвх+ ізострічкою тряпчаною поверх замотам тріщину.
    зняв тонкий шланг ОР з бачка підєднав до нього через перехідник з комплекту електропомпу для підкачки коліс і перевірив систему на герметичність+момент відкривання клапану в кришці.
    результат - до шроту за тимчасовим шлангом доїду, стара кришка після втручання в неї скидує тиск при 1,5 атм, нова при 1,7 атм. вроді ок
     
  10. mixonoff

    mixonoff Місцевий

    Авто:
    VW Scirocco GTI'82 KAMEI, Skoda Fabia ' 07 1.2
    Клубна карта:
    000422
    якщо тріснув один шланг - значить на підході ще пару. Треба кожен шланг перевірити на скрут, якщо чути що в шланзі тріщат і рвуться капронові нитки - значить шланг під заміну.
     
  11. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    !.7 трохи забагато - став стару. Допуск по заводу 1.0- 1.5. Не забувай що це не колеса від машини а патрубки. І лишися того оригіналу по факту приїде щось турецьке або румунське. Бери на шроті і дивись щоб був мягенький і буде тобі оригінал
     
  12. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    враховуючи похибку манометра мого насосу(додає 0.2атм), то 1.5 там і є. насос в мене електричний і 1.7 то я сказав так на око. під тиском з насосу стрілка пульсувала між 1.5 і 1.7.
    на рахунок якості і ціни оригіналу. приїхала кришка бачка на вигляд один в один із старою, ззаду маркування однакове. пише Австрія, тільки колір кришки синій, а не чорний.
    шланг оригінал 200 грн, Gates 180грн, а на шроті за бу 200грн!!
     
  13. юрий777

    юрий777 Active Member

    Авто:
    VW Passat B3 1.8 ААМ 1993
    сколько крышек пробовали на В3 и В4, клапан сбрасывает обычно 1,3-1,5...
    у меня сброс давления на В3 - 1,3, на шкоде ещё не проверял, но по моему чуть больше должно быть, так что крышки все разные, хоть визуально и одинаковые....
    патрубок советую ставить только оригинал, неприятно стоять в лесу, в тёмное время суток, в мороз, с лопнувшим патрубком, особенно, когда очень спешишь....
     
  14. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    не їздь більше на той шрот, або торгуйся
     
  15. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    кароче перемотаний ізострічкою шланг тримає, новий шланг іде, буде за 9 днів, думаю перекантуюсь в такому режимі
     
  16. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    Не, ту то вже зовсім... Топрани лежать в магазині валом і ціна смішна, можна 4 топрани купити нових! замість одного б/у, який через два тижні обов'язково вздує, а то й трісне. То не шрот, то мабуть якийсь магазин безцінних раритетів.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)