Прошу висловлювати свої пропозиції і поради, яким ми бачимо наш клуб, чого від нього очікуємо і тд . Ми тільки стартуємо, тож кожна думка і кожен новий учасник - на вагу золота А хто має знайомих ваговодів, беріть за бари і тягніть сюди
Ну я скажу на своем примере. Пока с самим клубом официально спешить не надо. Пока этот клуб может существовать только виртуально. А вот когда уже соберется некоторое сообщество, то тогда можна будет думать про создание клуба реально. Вот. А сам я, на данный момент, член Львовского тюнинг-клуба, который тоже пока еще не официальный.
Ну то адназначна. З"їзди - це невід"ємний атрибут клубу, так само як шашличок - невід"ємний атрибут з"їзду Я так думаю оце зараз зберемо трохи банду і треба буде найближчим часом організувати ознайомлювальні збори
Кто создал сайт клюб тот и будит руководитилем а не захочит заставим! нарот самое главное долно быть на сайте клуба ето помощь вагеноводам например 1.римонт двигателя ну всё что с ним связано 2.тюнинг, стайлинг 3.электрика 4.ходовая рулевая 5.автоМузон 6.кузов ремонтние работы с кузовом! ну и саветы где ето всё лючши делаю.т и дишевли!
я думаю невідємною складовою клубу є клубна символіка (наклейки, кепки, прапоки, одяг) ще одною складовою клубу в мому розумінні є спільне часо проведення - зїзди, планові зїзди це звичайно класно але чому вони так строго привязані до якогось графіку чи місця проведення??? то ж нецікаво!!! та хтось скаже що з хорошою компанією можна зустрічатись і кожних 2 тижні біля метро, але ж можна з тою ж самою компанією зустрічатися в різних місцях що урізноманітнить зїзди навіть той самий більярд чи боулінг зробили зїзд на більярді обні тянуть пиво другі цикають в більярд треті жируть... Різноманіття запорука успіху не тільки в статевому житті!!! - перевагою ВВ клубу є те що машини можна ремонтувати самому.. то чому не скомпановуватись і не крутити їх разом навіть якщо не крутити то просто проводити час разом при тому занятті, хто незнає як шось робиться може подивитись хто знає може підказати в тому і є перевага клубу!!! подумаю може ще шось допишу..
Solaris, тебе, що з роботи вигнали? Бо бачу що ти собі шукаєш заняття то з пункту А в Б тебе несе то автоквест то ще щось.... Вибачаюсь за Офф
та нє просто подивився що на слаломі який організовувала Хонда було тільки 3 клубних машини і згадав як мене питали чи є у львові VW клуб і здивувався коли я сказав шоє.. от і вирішив підняти його бо зараз він на самотьоку принаймні немає визначеної мети до чого він має йти..
ти знаєш, коли збиралися сіркомани, я теж був дуже здвований, що є Хонда-клуб, котри прилулив подивитися на наших Скірок
По-перше клуб повинен бути цікавий 2. Структурований +конкретні люди повинні займатися конкретними питаннями 3. Мати Статут, Правила, План розвитку 4. Мати символіку, тут + Солярісу 5. Вести активну діяльність (гонки, змагання, квести, акції з іншими клубами, допомога один одному, планові та позапланові збори, участь в громадському житті, популяризація клубу...) наприклад є певні, речі які я б особисто хотів зробити зі своє машинкою, але оскільки я в техніці чайник (колись думав, що шось знаю, але почитавши і поспілкувавшись з товариством шановним, пойняв шо таки чайник), але не маю ні де то робити, ні вміння то зробити, але хочу приймати в цьому участь безпосередньо, бо як хочеш шось зробити добре роби то сам, но під чутким руководством очумелих ручок, А коли то робити разом, то ростуть технічні знання і згуртованість колективу
я розумію що не кожен може і хоче давати своє авто на ті чи інші гонки але приїхати на них клубом причіпити прапори до машин то вже є серйозна реклама.. на весну планую собі зробити наклейку з лого клубу яка буде кидатися в очі
сюди то на форум чи на з"їзд? я думаю, якщо людина приїде на з"їзд, то він мав би буди ДУЖЕ цікавим зі всіма витікаючими приколами такими щоб заохотити. тобто достатня увага до новачка, підтримка стартова, прикол - наклейка маленька в подарунок, (а щоб заробити гроші в клуб я пропонував ідею з квестом), і т.д. а для тих, хто побільше новачків приведе також заохочення - тоді більше діла трошки буде, а то тут на форумі всі все підтримують на ура, а потім... одиниці
так з тим ніколи на форумі проблем не було... хто б не звертався - дописи завжди цінні. головне питання правильне і доречне поставити, а не ... навіть з готелями як помогли і т
ну тут любас фінансову піраміду прям будує взагалі особисто я не за кількісне наповнення, а скоріш за якісне, щоб нарід був з яким хоч в п..ду хоч в червону армію тому природній відбір то ніщак, хоча бабло може перемогти добро!!! Також вважаю особливу увагу доречно би приділити роботі з іншими клубами, особливо ваговодів, наприклад- багато з нас хто мотає кілометри як по Україні так і за кордоном, відповідно члени інших клубів навідуються у Львів, тому використання таких понять як гостинність, допомога могли б мати хороше втілення, але тут власне необхідна чітка координація між клубами, щоб не зявлялися халявщики і недостойні тіпи, які зловживатимуть цим, і за яких може бути соромно, не дай Боже, і хто псуватиме реноме клюбів!!! Оскільки, як не як,а автоклуби то - братство, що довели вчорашні події під стінами держорганів
ти не правий на зїзді тоже можна багато чого дісзнатися!! від комплектації авто до діагностики ходової також раз пацан приїхав ми йому розказали про функцію двірників яку він навіть незнав що має але хотів поставити
Якщо ви про мене то так воно і було, не знав я що двірники можуть працювати з любим інтервалом. Дякую. Я дійсно відчув, що фацики нормальні і хочуть і можуть допомогти і порадами і руками. З того часу намагаюсь не пропускати зїзди бо тільки на них можна нормально поспілкуватись з одноклубниками, на клавіатурі так не поговориш
о, ну раз так - їду на з"їзд!!! покажите і мені про дворники... може і я не знаю... вони то так, то так в мене працюють. тре якийсь момент підловлювати... мені також цікаво!!! покажете)))))))))) заберу свій допис назад)))