підкажіть шо з мотором? срочно!

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем novak, 12 лис 2007.

  1. novak

    novak Початківець

    Авто:
    VW T4 1.9/92
    всім здоров.
    я взяв недавно бусік т-4-й , поміняв масло, фільтра тосол, і почав грітись мотор сильно. змінив термостат, не то. допоміжна циркуляційна помпа заклинила - поміняв, знов гріє.
    може хто знає як подивитися чи помпа робить, аби не купляти вже другу. і чо воно кипить за....???

    ше таке. бачу у всіх гольфи й пасати. був у мене перед тим пасат В3, файна то машина. а тепер з дизельом прийдеться зимувати. де у нас форум суто по транспортерs?
     
  2. svistun

    svistun Active Member

    Авто:
    VW Passat B3 1.8 1989 Fiat Doblo 1.3 multijet 2007
    Відповідь: підкажіть шо з мотором? срочно!

    Привіт. Вітаємо тебе в нашій великій родині. Суто форуму по Транспортерах немає, але в нас є багато людей які тобі спробують допомогти. Спробуй ще полазити по форуму і пошукати схожі теми!
     
    • Подобається Подобається x 1
  3. Travel

    Travel Moderator

    Авто:
    РЕНО МЕГАН
    Відповідь: підкажіть шо з мотором? срочно!

    може радіатор забитий (так припущення)
     
    • Подобається Подобається x 1
  4. SAM

    SAM Початківець

    Авто:
    Golf II GTI 1.8 16 v, KR 139 коняк
    Відповідь: підкажіть шо з мотором? срочно!


    Як це немає......тиць,
    http://www.vwclub.org.ua/modules/mylinks/visit.php?cid=4&lid=23

    є ще й російський.....
     
    • Подобається Подобається x 1
  5. Pirat-7

    Pirat-7 Active Member

    Авто:
    Пішоход.
    Клубна карта:
    000047
    Відповідь: підкажіть шо з мотором? срочно!

    Може в тебе радіатор забитий, тобто соті мають просвічуватись насквозь якшо ні то продуй. забиваються всякими мухами,листям,болотом,і тому подібним ге. помпа приводиться в рух головним ремньом( у 2.4 так є) в тебе має бути так само.вона полюбому крутеться навіть якшо гудить товона качає всеодно.
     
    • Подобається Подобається x 1
  6. novak

    novak Початківець

    Авто:
    VW T4 1.9/92
    Відповідь: підкажіть шо з мотором? срочно!

    доброго здоровя всім.
    дякую за поради.
    сьгодні взнав ше принаймі 4 причини мого невезіння з мотором.
    перше - помпа, вже провірив, всьо крутить , навіть не гуде.
    друге - повітря в системі, треба перед сильно підняти, шоб бачок получився вище за патрубки подачі до пічки. відкрутити пробку на одному патрубку і заливати тосол поки повільно все не заповнить.
    третє - забитий радіатор. продувати чи не продувати його, в чому й питання. попробую зняти з другої машини, поставити. якщо буде йти на ньго тепло, промию свій зразу, або поміняю.
    четверте - саме інтересне. знайомий поміняв 5 (пять) термостатів, потім пробив один і поставив. їздить вже так довго, негріється. тай не нагрівається взагалі..., зараз при морозі.
    як знайти добрий термостат???
     
  7. Pirat-7

    Pirat-7 Active Member

    Авто:
    Пішоход.
    Клубна карта:
    000047
    Відповідь: підкажіть шо з мотором? срочно!

    То є погано бо немає робочої для дизеля температури( десь 90 градусів) а одже погане згоряння диз.пального, збільшення його витрат, зменшується ресурс топливного насоса і самого двигуна. Термостат потрібний в наших клім.умовах, миж не в африці де вистарчить і вентилятора для охолодження.
     
  8. InSpector

    InSpector Початківець

    Авто:
    VW Passat B2 1.6 1987, Pierburg 2E2
    Відповідь: підкажіть шо з мотором? срочно!

    1) Якщо не працює помпа, - то вона по-перше свистить (характерний звук), а по друге - тече тосол-антифриз, чим несправніша помпа, - тим характерніші ці два фактори. Питання до того чи крутиться чи ні - не актуальне, тому що вона приводиться в дію приводом ремня генератора.
    2) Забитий радіатор - можливо, перевірити просто - відкрутити пробку розширювального бачка і подивитися, з яким напором тече рідина, напор повинен змінюватися від обертів двигуна
    3) не працює термостат - це не завжди означає, що він бракований, хоча і такі моменти бувають (перевіряється до того як поставити на авто - кинути в гарячу воду і подивитися чи відкриється). Може неправильно поставлений - не тією стороною!!! або "закусилася" резинова прокладка темостата
    4) якщо в системі охолодження є додаткові контури обігріву-охолодження (термопідсоси, термоканали обігріву і т.д) - то, можливо, при заміні тосолу-антифрізу - утворилася повітряна пробка, яка впливає на термостат....
     
    • Подобається Подобається x 1
  9. Pol

    Pol Super Moderator

    Авто:
    VW POLO ClassiC 1.6 98 (1F)
    Відповідь: підкажіть шо з мотором? срочно!

    в мене була схожа ситуація я витратив купу бабла і купу часу а проблема була не в термостаті, а в тому посадочному гнізді куда ставиться термостат.
    знімаєш термостат вникаєш в його роботу, при відкриванні як він рухається і відносно чого він відкривається. Якщо є можливість то знімаєш термостат разом з корпусом, тобто з тими патрубками і заливаєш в нього кипяток.

    Додано через 12 хвилин
    береш термостат кидаєш в емність ставиш градусник заливаєш кипятком він повине відкритись десь так на 5-7 мм, температура відкривання має бута більше 82 градуси в твому випадку.
     
    • Подобається Подобається x 1
  10. novak

    novak Початківець

    Авто:
    VW T4 1.9/92
    Відповідь: підкажіть шо з мотором? срочно!

    поставив старий термостат, пробив його і видно радіатор добрий, бо вже нагрівається. значить буду шукати другий термостат.

    температура лиш раз піднялась десь до 85. а так 70 - 80.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)