Про ТОРМОЗА

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Romko, 26 лис 2007.

  1. Romko

    Romko Active Member

    Авто:
    VW Vento
    Народ підскажіть чому не працює тормоз на лівому-задньому колесі.
    Я коли міняв колодки на задніх колесах, вирішив попробувати чи вони працюють, натиснув на тормоз, а колодки навіть не поворохнулися, тай зеркалало диска вже аж поржавіло, (вно вже давно не тормозило). Думав що завоздушині, відкрутив заглушку, но рідина не витікає, таке враження що вона туди не поступає. Всі решта три колеса тормозять нормально. Що Ви підскажите, вчому може бути проблема? (Для довідки, вмене є АБС).
     
  2. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Відповідь: Про ТОРМОЗА

    І шо, твій АБС працює при такому раскладі????
    якшо в супорті немає тиску, значить туди не попадає рідина,
    причин може бути декілька:
    1 закис розподільник гальмівних зусиль (в народі "колдун", стоїть зліва під задньою балкою) і не пропускає рідину в напрямку супорта, який не працює, тоді його ремонтувати (навряд чи вийде) або ампутувати - самий дієвий спосіб, як показує практика, негативних наслідків немає.
    2 сам супорт забився ржою і всякою сранню/заклинило поршень (купувати ремкомплект, розбирати супорт і робити йому реанімацію)
    3 сильно завоздушена гальм. система (рідина не втікає? рівень на місці?)-прокачувати, доливати рідину.
    4 заклинило клапан в гідроблоку АБС (який пропускає рідину в напрямку того супорта) - рідкісний і самий попандосний випадок, ремонту не підлягає, шукати гідроблок на шроті.
    ну, ше як версія може бути трубка до супорта забита або деформована/перетиснута, хоча це малоімовірно.
    ІМХО, кирдик супорту, треба перебирати/чистити/розробляти, в гіршому випадку-міняти. Такі приколи бувають через їзду на дешевій гальм. рідині і невчасну її заміну.
     
  3. Romko

    Romko Active Member

    Авто:
    VW Vento
    Відповідь: Про ТОРМОЗА

    На рахунок ВБС, лампочка АВСУ не світить, тай всі решта коліс беруть нормально.
    1. Якщо зняти той розподільник "колдун", які наслідки можуть бути? І як підключити тормоза напряму без того розподільника?
    2. Нарахунок супорта я зрозумів, куплю поршень і той ремкомплект, переберу.
    3. Рідина не втікає, рівень на місці, той "колдун" тоже сухий!!!!!
    4. На мою думку клапан в гідроблоку не заклинело. Пояснюю свою думку: тормозна система наших машин має два кола (з точки безпеки), перше коло це "праве заднє - ліве переднє" і " ліве заднє - праве переднє", тому якщоб накрився той клапан то не бролоб два колеса (праве переднє і ліве заднє), а вмене переднє бере.
    5. Трубку перевіряв, вона нігде не перетиснута і не деформовна, а от чи вона забита не знаю.
    6. Вмене проголіла вихлобна і дирка прямо коло трубки яка подає рідину на супорт, ця трубочка йде від "колдуна" до супорта (вона коротка), може таке бути що рідина в цій трубочці закипіла, заварилась....?
    7. Як мені прокачати систему, я ніколи не прокачував систесу з АБС, що ви порадите..?
    8. Як мені ту рідину злити з системи?
    9. Скільки рідини потрібно для заміни, і яку краще заливати?
    10. Мужики, якщо я сам не справлюся, то кого ви можете порадити з майстрів?
     
  4. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Відповідь: Про ТОРМОЗА

    1.Замість колдуна ставиш дві трубки, з*єднуючи магістралі напряму (в колдун входить дві, виходить 2, з*єднуєш праву верхню з правою нижньою, ліву в. з лівою н.)
    2. поршень до супорта навряд чи купиш, купи ремкомлект (а краще два, і перебери обидва супорти, шоб гальмували однаково)
    3. клапани в гідроблоку стоять на кожне колесо окремі, магістралі також окремі і одна від одної не залежать, гідроблок керує кожним колесом залежно від тиску і інф. датчика АБС, тому твоя думка не приймається.
    4. об*єм рідини дивись в мануалі до свого авт., марку раджу АТЕ. Дешеву не лий, більше попадеш в ремонт.
    5. про прокачку гальм. системи з АБС скачай собі мануал з www.volkswagen.msk.ru, попередньо встановивши яка саме модель АБС в тебе стоїть (Тeves m1,m2 чи якась інша), бо писати про прокачку дофіга, а в мене ше купа роботи, пошук рулить.
    6. один з методів прокачки-заміна старої рідини на нову-прокачуєш як в мануалі, поступово доливаючи свіжу рідину так, шоб не зайшло повітря в систему, до моменту, коли свіжа (побачиш по кольору) почне виходити з штуцера (на кожн. колесі).
    7. якшо боїшся крутити гайки сам і не маєш і хорошого інструменту-рули на нормальний сервіс, наприклад біля південного (в*їзд з Щирецької, через паркінг за південним, там є табличка, запитаєш Ігора).
    8. то, шо в тебе не світить лампа, не означає, шо в тебе працює АБС. (наприклад, в мене не світить і не працює, але мене то влаштовує). Лампа має світитись при вкл. запал., гаснути за кілька секунд і НЕ світити коли працює двигун. попробуй загальмувати різко на слизькій/неоднорідній поверхні, якшо якесь з коліс іде юзом, твій АБС не працює (90% шо в тебе так і є).
     
    • Подобається Подобається x 1
  5. Romko

    Romko Active Member

    Авто:
    VW Vento
    Відповідь: Про ТОРМОЗА

    1.На рахунок "колдуна" я зрозумів. Тільки які трубки ставити, шланги, чи металеві, а якщо він хороший, як його перевірити?
    2. Добро, купляю два ремкомплекта.
    3. "Своя думка" - тепер я зрозумів!
    4. На рахунок тормозної рідини, що ти думаєш про "Рос дот -4"
    5. На рахунок прокачки я зрозумів.
    8. А чи працює АБС, я ще раз перевірю, мені здається що ти правий. Но мені хочаб зробити щоб брали всі колеса, а той АБС може і не працювати.
     
  6. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Відповідь: Про ТОРМОЗА

    gavno:twisted:
    Бери АТЕ або шось такого ж рівня (Кастрол, Фебі на крайняк), заїдь в Автостоп і в Петра візьми, так йому і скажи АТЕ або шось такого ж плану хороше, а не дешеве ...но.
    В нього і ремкомплекти і шланги візьмеш, які замість колдуна поставиш, металеві трубки ти туда навряд чи втулиш:twisted:
    Колдун, якшо не тече, провірити так: відкрутив трубку на супорт (в якому "сухо"), помічник натиснув на тормоз, ти порухав пружиною на колдуні(лапою від неї), рідина не тече-значить забитий/закисший/заклинений...викинув нах...


    пи.си. хоч би подякував...от молодьож пішла:sad:
     
    • Подобається Подобається x 1
  7. Romko

    Romko Active Member

    Авто:
    VW Vento
    Відповідь: Про ТОРМОЗА

    1.А вмене вдома ціла нова банка Роздоту лежить, а скільки АТЕ коштує і чи можна її доливати до того що є вже залите? І взагалі чим роздот гірше від АТЕ (це просто для мене, бо я не знаю різниці)?
    2.Я скоріше всього поїду на Личаківську до Юри, я переважно внього все беру, це і від мене не далеко.
    3. Дякую за пораду, як провірити "колдун"!
    4. А якщо той "колдун" просто забитий, чи закисший, його можна якось почистити, промити, продути?
     
  8. McAr

    McAr Місцевий

    Авто:
    Audi B4 2.6 Quattro
    Клубна карта:
    000406
    Відповідь: Про ТОРМОЗА

    Про "колдун" вже писали на форумі, ремонту не підлягає, річ потрібна але добрим майстрам вигідніше його викинути і зєднати напряму.
     
  9. Romko

    Romko Active Member

    Авто:
    VW Vento
    Відповідь: Про ТОРМОЗА

    Ще питання, чому не засвічується лампочка АБС при включенні запелення, одним словом вона взагі не світить?
     
  10. Pol

    Pol Super Moderator

    Авто:
    VW POLO ClassiC 1.6 98 (1F)
    Відповідь: Про ТОРМОЗА

    А вона там взагалі Є?
    Може АБС в тебе не робить, а лампочку виключили методом знімання останьої, або ще прикольніше перерізанням дротів до неї.
     
  11. Romko

    Romko Active Member

    Авто:
    VW Vento
    Відповідь: Про ТОРМОЗА

    Вона там є, і дроти з фішко до неї йдуть, вони не перерізані.
    Може і не робить! А через які причини воно може не робити? Преважно що в тому АБС ламається (на що звернути увагу).
     
  12. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Відповідь: Про ТОРМОЗА

    На саму лампочку на предмет перегорілості, реле АБС зверху на блоці запобіжників і запобіжник АБСу. Якшо це все робоче, тоді шукай контролер АБС (стоїть або в багажнику або під задн. сідухою), шукай портібний пін (по схемі) і прозвонюй на предмет обриву доріжки/неконтакту. Ше могла маса на гідроблок відійти, перевір/почисти/запшикай ВД-40. Шоб не задавати лишніх питань скачай собі мануал, я писав звідки.
     
    • Подобається Подобається x 1
  13. Romko

    Romko Active Member

    Авто:
    VW Vento
    Відповідь: Про ТОРМОЗА

    Розказую що вмене було з заднім лівим колесом (чому воно не тормозило).
    Одним словом, власник до меене (він же Червоний папуга, інакше я не знаю як його назвати), взяв цвх 50-ку і забив його в шланг, і закрутив до циліндра. Я вчора години три мучився щоб його викулупати. Вукулупав, рідина пішла, радує також що "колдун" робочий, сьогодні купив нові циліндри, ще лишилося тільки прокачати тормоза, поміняти колодки і підтягнути ручник.
     
  14. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: Про ТОРМОЗА

    Звучить прогресивно. А яка хоч причина того була?
     
  15. Romko

    Romko Active Member

    Авто:
    VW Vento
    Відповідь: Про ТОРМОЗА

    Внього потік циліндрик, і він щоб купити рем комплект чи цілий ціліндрик в зборі чкий коштує 25 грн, взяв і затовк туди цвяха щоб не витікала тормозуха, одним словом заглушив. Я собі не уявляю як той клоун міг їздити, тормозити...... і взагалі до такого додуматися!
     
  16. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Відповідь: Про ТОРМОЗА

    Да, ше той штурпак на твоїй Венті їздив. Боюсь, ти ше не один його калхоз найдеш в машині. Руки би ломав таким сцуко кулібінам.
     
    • Подобається Подобається x 1
  17. Romko

    Romko Active Member

    Авто:
    VW Vento
    Відповідь: Про ТОРМОЗА

    Ти правий, яб йому не тільки руки поламав.....!!!!!!! Но надіюсь що більше нічого не знайду. О, заодно хочу запитати, вмене знизу під кузовом йде якась балка, вона кріпиться до кузова на 4-х болтах, так той Червоний папуга десь їздив по якихось буграх і її відірвав, трмалась вона тільки на 1,5 болтах, що та балка робить і нафіга вона там? Чи можна без неї ?
     
  18. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Відповідь: Про ТОРМОЗА

    це дуже чітке описання, яке абсолютно точно показує характер проблеми, але на жаль я не можу зробити висновку, чи то стабілізатор, чи передня балка, чи підмоторна балка (зпереду під бампером, на неї пер. моторна подушка кріпиться, скоріше всього ідеться про неї), чи задня балка, чи розпорка під середнім баняком глушака перед задньою балкою. І тим більше я не знаю шо в тебе там робить та невідома балка і чи можна без неї.
    народ, пишіть якось зрозуміліше, хоча б де точно знаходиться, до чого кріпиться і як виглядає...А взагалі, "учите матчасть", треба знати як шо в машині називаєця.
     
  19. Romko

    Romko Active Member

    Авто:
    VW Vento
    Відповідь: Про ТОРМОЗА

    Вибачай що не точно написав, просто не знаю як воно правельно називається. Я мав на увазі саме цю розпорку. І є ще також така сама розпорка коло каталізатора, вона коротка. Для чого ці розпорки і що вони дають.
     
  20. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Відповідь: Про ТОРМОЗА

    Ну як мінімум для того, шоб в тебе труба не впала на дорогу коли гумки пообриваюця, а взагалі то вони і жорсткості кузову додають. Крім того, передня підтримує механізм куліси і захист вихлопної.
    Нічого не треба викидати, зніми, при потребі вирівняй, підбери болти і прикрути на місце.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)