Блог буде затяжним т.к э безліч проблем окрім авто. Ремонтувати почав від вчора. Замінив радіатор, бо старий дірявий. Декілька шланг на охолодження та кришку расширітельного бачка. Еще докупив передні гальмівні диски колодки (пер. та задні), прокладку під гогловку, сальники на клапана, трос на капот, трос на ручник. Доречі прикупив давно омріяний домкрат та ключ як на шиномонтажці + поставив новий бігунок. Це в меня стілько масла натіка за 5 хв після зупинки
Відповідь: Блог по відновленню Г2 1.3 МН Вчора замінив торс на капот, та деякі шланги на охолодження. Додано через 1 годину 46 хвилин Трохи розкажу об авто. В 1996 році машина була пригнана до України, через 4 місяці її купив мій батько, пробіг був приблизно 130 тис. В серьозних аваріях участі не приймала, кузов не гнутий, підварений минулого року. Зараз двигун пройшов 320 тис. Капіталки не було, лише замінено 1 випускний клапан, помпа от мабуть і все по двигуну. Минулого тижня їздив в Маріуполь, по дорозу рвалися шланги на охолодження (на одну навіть натягнули Контекс класичний та 2 рулони изоленти, проїхала так 300 км та ще 2 дні по приїзду додому), пропало ближне світло, 2 рази рвався ремінь на генераторі з-за витікаючого масла з під головки, зламався замок на багажнику і щось ще було.
Відповідь: Блог по відновленню Г2 1.3 МН Таку річ повинний прикупити кожен vw-воділа,оскільки,наскільки мені відомо,не дуже вони"vw"люблять коли їх піднімають в передніх штатних місцях!(в першу чергу стосується Г-2,В-3)!
Відповідь: Блог по відновленню Г2 1.3 МН Вибачте, щось в мене глюки, розташуйте дописи в павильному порядку, чи просто відредагуйте сторінку.Адимін! Не можу відредегувати 1-ий допис. Прошу перемістити це фото до першого повідомлення, а весь текст з 2 перенести до першого на самий початок.
Відповідь: Блог по відновленню Г2 1.3 МН Вчора міняв передні гальмівні диски та колодки. Старі дики готові відправлятися на метал. Поставивши нові не зміг "вжати" циліндр до кінця. Супорт розрахований на рідний диск, а цей збільшений від 1.6, з колодками та ж справа. Короче поставив зовнішні колодки старі, а внутрішні нові. Претруться поставлю зовнішні теж нові. Доречі утоплюючи гальмівний циліндр на іншому колесі, облив мотор гальмівною рідиной. Чому це сталося думаю пояснювати не треба Хотів одразу поставити задні комодки, але сам зняти не зміг. На вихідних віддам сусіду (в нього дизель) хай ставить, заодно трос замінить.
Відповідь: Блог по відновленню Г2 1.3 МН Задні клодки замінено, прос на ручник також. Еще він мені дверку водія "починив", бо дуже провисла за 21 рік. Сьогодні приступаю к заміні прокладки під головкою. Хто підкаже через скільти тис. її треба підтягнути ще? Чи ще якіст особливисті заміни.
Відповідь: Блог по відновленню Г2 1.3 МН ніколи поочередність закручування головки, в чотири етепи, згідно моменту затяжки,40, 40, і два рази по 60градусів. п.с. якщо ти сам того не робив то нерекомендую самому за то братись мзжна запороти мотор.
Відповідь: Блог по відновленню Г2 1.3 МН Про те що треба підтягувать через декілька тис чув не раз, а от через скільки конкретно ні разу
Відповідь: Блог по відновленню Г2 1.3 МН чув дзвін але незнаю де він тобі кажуть ніколи гоовку дотягувати неможна. а ти роби як хочеш. можеш навіть через кожні пару тисяч вкладиші фейрі промивати, то твоя справ.
Відповідь: Блог по відновленню Г2 1.3 МН диски шось не дуже новими виглядають.. а шоб небуло проблеми з колодками постав супорта від 1.6 і не парся
ви не повірите. в понеділок повинні були забирати берлінго 2.0 нді. не встиг. думав свою з понеділка віддати на полір. та відстиковку впуску та випуску та ремонт головки. зараз сам просто міняю прокладку та матюкаюсь коли знаю що тепер поміняю, а на полірування віддам вже не скоро. мабуть тепер вже до весни.
На фото то старі диски. Замість них поставив поставив б/у. Але вони в відмінному стані. Супорта поміняю, але птохи пізніше.
Замінив прокладку. Сальники клапанів та прочистив головку сусід, сам лізти не захотів. Тільки зібравши зробив невеличку обкатку, масло не тече. Стара була на герметику, і проїздила так 5 років. Такої динаміки розгону давно вже не було. Не малу роль зіграли щойно поставлені високовольтні дроти. Завтра заміню масло та заміряю сек до 100 км
Вот и приблизился к желаемому результату. При замере получил 13.9 это при старте со среднего газа ( ночь, дорога влажная), еще б залить А98, а не А95 и сликовую резину снять возд фильтр , то рез в 13.4 мой. Кстати 3500$ за мой "красный спорткар" сегодня давали, жалко денег вложенных за последнии 2 года.
А на такій свічці я їздив цілий тиждень. Троїло по страшному, та я грішив на паливний насос, бо на низьких обертах майже все було гуд, а на вис. наче не вистачало палива ( я так думав).
теж така ситуація була: машина стояла півроку, до того невідомо коли міняли свічки, на холостому працювала більш-меньш, а на ходу запиналась, перевірили і бензонасос, трабльор, і провода, а тоді відкутили свічки, всі підлягали заміні. Після заміни все як рукою зняло.
Там такий весь комплект, після 3 км на 145 км/год становляться такими. Якщо ще хтось думає, що це брак, скажіть де написати статтю з відбулом про свічки, можливо на форумі окремою темою про погані запчастини чи створити окремий розділ в статтях. Фото про свічки вже готові текст не проблема. Доречі на наступній неділі буду робити вібро-шумо. Можливо хтось розкаже про особливості роботи над гольфом. Власних одного з СТО в місті запропонував безкоштовну допомогу.
На днях подарували ось такі девайси. Особиста подяка Горащенко Олександру СТО Фаетон Полт. обл. г. Комсомольськ. Та саб десь на 30 Ват. Коркус з 2-х фанер з 10 мм. Виготовленно на замовлення. Ось так зараз виглядаюсть гальм. диски.