Може хтось стикався з такою проблемою: на прогрітому моторі майже постійно жужить зумер тиску масла. Пропадає лише коли дати 4000об.При цьому авто (Jetta2, 1,6 ,бенз.pierb/2EE) розганяється нормально, мотор працює рівно, посторонніх звуків в моторі не чути, масло CASTROL 15W40.Після заміни масла проїхав 300км.Поміняв масляний фільтр на ін.Жужить далі.Поміняв датчик тиску масла коричневий- не помогло.
Якщо нема лишніх звуків при роботі мотора, як кажеш, то можливо відпустились болти масляного насосу, таке інколи буває.Треба зняти піддон і попробувати дотянути.
Sorry, я на форумі новичок-пошуком спочатку не знайшов, тема давно розглядалась.Перевірив дроти-все в порядку.Поміряли тиск масла на гарячому двигуні- в 2р.менше норми.Поміняв масляний насос - поставив новий.Перевірили тиск-прийшов до норми.А при їзді на прогрітому двигуні між 2000 і 3000 об. лампочка тиску масла блимає і зуммер постійно дзижчить. Це що - капут мотору? Чи можуть ще бути глюки з платою керування?
Міряли після заміни маслонасосу на гарячому, чи на теплому (при які температурі), на обертах чи на холостих? Скільки був тиск? Може таке бути, що справа в приборному щитку, в печатні платі, а може також бути причина в головці блоку (якщо датчик стоїть в головці). До речі ти датчики дивився? Часом не потік через верх? П.С. За ск брав масляний насос? Б/у чи новий?
Порадили скористатись пошуком, а ссилку на подібну тему не дали ( для нагляднасті) За, що відповідае цей зумер, за тиск чи об,єм масла?
Датчики поміняв в першу чергу:коричневий(на головці) і білий (над масляним фільтром).Далі електрик продзвонив проводку, перевірив-чи справні датчики.Пізніше моторист на гарячому моторі перевірив тиск масла-1, а має бути-2.Купив за 215грн.новий масляний насос(польський), б\у на шроті коштує 100грн.,після заміни перевірили тиск на гарячому моторі-2(прийшов до норми).На гарячому моторі не на ходу навіть на високих обертах лампочка тиску масла не блимає і зуммер не дзижчить.А блимає і дзижчить лише на ходу на прогрітому двигуні на 3-й передачі і вище між 2 і 3тис.обертів.Ну і будь розумним.HELP!
Подібні теми знайшов-перечитав все.Роблю все по порядку.Доречі, а справді- що саме сигналізує зумер, хто знає?
Юрко що там була за причина бо в мене таке саме на ходу блимає лампочка і звучить зуммер(тільки прогрітий мотор) а не на ходу газую не горить датчики нові,рятуйте хто щось знає.
Я знаю. Проблема на 1,3 поширена. Жарко на вулиці, масло рідке. Двигун старий. Треба капіталити. Без вскриття точно не обійдешся. Чому на ходу пищить а на місці ні!? А ти постій на місці і погазуй не знімаючи з педалі газу ногу на 2500 мінут 5 на гарячій машині. Якщо не закипиш то лампа загориться. Якщо не хочеш вскривати мотор то залий присадку в масло і катайся.
Sasa, дякую за готовність допомогти, та я вчора зустрів знайомого, він мені всю теорію по поличках розклав.Перевірив компресію в моторі:12,6,6,12. Після 2-х разової заливки хадо проїхав вже більше 100тис. км. До того компресія була 12,10,8,12. Зараз шукаю хороший б/у мотор 1.6. Поки не знайшов-доїжджаю на старому. А лампочку тиску масла і зумер просто відключив-щоб голова не боліла.
Що цікаво - що на третьому поколінні гольфів та поло стоїть не по 2 датчики а лише по одному! Датчик низького тиску 0.3 бар. У нас з вами спрацьовує датчик високого тиску. Які з цього можна зробити висновки!? Доречі, а що компрессія може мати до тиску масла в системі?
А де можна взяти схему двигуна 1.3, масляних магістралей? Хотів би подивитись рух масла в головці мотора і яким чином воно знов попадає з голови в картер. Короче хто має, або знає де можна взяти таку схему масляних магістралей?