Калі зніму трамблер розберу почішчу помію ставлю на зад все працюе один день потім знову немає іскри в чому може буті причина?Підкажіть будласка.Golf 2 двигун 1.3
VAG COM знайшов помилку: 00515 - Датчик Холла-G40 29-00 - короткое замыкание на массу Як її можна вилікувати? Буду дуже вдячний задопомогу.
Взагалі на Гольф4 вже датчиків холла не ставили ... там ішли датчики колінвала і датчики розпредвала... що то за такий Гольф
Дай код двигуна ..... подивлюсь що в тебе Є Це якраз у старших братів і є цей датчик а у молодших уже два замість нього стоять
Хотів почитати що на малюнку пише - дуже важко щось побачити. Можна в реальному розмірі малюнок виложити?
Сьогодні в домашніх умовах замінив датчик G40 на новий, бо на сервісі сказали що старий потрібно міняти. Поставивши датчик, закинув клему на акум і машина завелась. Потім підключив ноут до бортового компутера, зчитав старі помилки і стер їх. Тоді машину заглушив, відключив ноут і заводжу її знову - машина почала одразу глохнути, за другим разом завів, але із нажиманням педалі газу. Як тільки газ пускаю - вона глохне. Підтримуючу газом обороти - машина працює. Після цього вона вже якось без газу почала тримати обороти сама. Діагностика компютером після цього вже ніяких помилок не показує. Підскажіть в чому ще може бути проблема?
Якщо він бреше то при відключенні комп буде працювати по аварійному сценарію і машина буде їхати добре хоча й не оптимально. А якщо наприклад десь підсос воздуха чи ще якась біда то це нічого не змінить
судячи з теми в мене ті ж проблеми , але може бути таке що той даччик чекає 20 хвилин і починає знову працювати , і ще одне питання до теми , чи може вона з обгорівшим даччиком хола проїхати 250-300 км і ніразу не вирубитися ?? :ireful:
В мене було щось подібне оказалося датчик оборотів колінвала. Попробуй в час коли машина не заводиться полити його холодною водою охолоди його.