Вирішив створити блог для свого коня. Фотки не викладаю, бо їх можна переглянути в "гаражі". Тут буду викладати теми, які стосуються ремонту та тюнінгу моєї машини
Вчора в машині зявилась проблема: - двигун то переставав тягнути, то зривався..... я дав "просратись" двіжку, добре його прогазувавши - з вихлопної чорний, а потім сірий-майжебілий (тобто нормальний) дим пішов. вроді помогло..., але за пару км після світлофора захлох, бо двіжок не тянув.. - вечором на стоянці знову дав "просратись" двіжку - та сама ситуація з димом з вихлопки; - зранку почав їхати - та сама гадость... замінив свічки (мав в багажнику ше старі). ті шо викрутив - чорні-чорні всі в копоті.... почав грішити, шо вони вже своє відкатали (прибл 20 тис. км NGK №21); поставив старі БОШ. - машина поїхала доборе... доїхав до львова - то саме.... - заїхав на стоянку на роботі - ледве запаркувався - двіжок як дізель тарохтів, припаркувався - дав "просратись" - вроді гуд. викрутив свічку - чорна в копоті; питання: в чому проблема?? карб накрився, чи свічкам вже амінь?? пи.си. бензин залив до повного і встиг накатати 250км на ньому, тоді почалась ця проблема..., тому, думаю, не в бензі проблема... будь-ласка, опишіть, як з цим боротись, якшо в когось таке вже було... або порадьте в чому може бути проблема і до кого звернутись..
Була практично така ж проблема. Переливав карбюратор, заливало свічки. Свічки були чорні, особливо така фігня ставалася під час їзди по місті. По трасі все було ок, свічки самоочищувалися. Помогла настройка-чистка карюратора. Правда в мене зовсім інший карб
ти ж сам кажеш шо свічки чорні і закопчуються значть в тебе суміш перезбагачена і то конкретно і свічки тут ніпричому. Думаю треба дивитись до карба.
з двох дописів розумію, шо моєму карбюратору треба їхати до майстра Андрія ... зараз буду дзвонити до нього...
передзвонив до Андіря - його висновок: таки карбюратор. Сказав шо в мене електронний - плювався , але казав, що завтра то питання вирішить
Забрав від Андрія машину - усунення проблеми: онулення компутера + очиска(заміна) жикльорів і форсунок. тепер моя машинка їде :gamer:
наступний крок - робота по ходовій, а саме: 1) заміна передніх стойок на: - амортизатори SACHS від B4; - відбійні подушки Б3; - пильники та відбійники SACHS; 2)заміна задніх пильників-відбійників SACHS; 3)заміна внітрішніх пильників полуосей; 4)ремонт куліси (передачі фігово втикаються); всі З/Ч є. лишилось тільки замінити
Скажеш на якому сервісі робив і в скільки то все по позиціям обійшлося, а то також хочу зайнятися підвіскою.
Все, ходова готова. Робив на сервісі біля ДАІ, шо по кульпарківській, в майстрів Ореста та Назара по рекомендації Олега. Майстри супер! за роботу взяли зовсім небагато, порівняно з тим, шо я платив раніше на інших сервісам. Бюджет - майже 2,500 грн. Назар порекомендував поставити ззаді копита на 1-й рівень (там їх 2-а, як виявляється), шоб машина полюдськи виглядала, бо зараз перід ледь-ледь вищий за зад. підкажіть техічну назву "копит", і скільки вони можуть приблизно коштувати...
наступний крок - ремонт генератора, заміна масла в КПП, та вихлопної магістралі (двох останніх глушаків, бо вже майже решето)
Я свої рік назад в сигналі по клубній карті брав за 45 грн пару :P Научна назва: Проставки під задні стійки Коли купляєш є одна обовязкова умова!!! Треба попросити продавця щоб він приніс стойку і надів ці проставки на неї бо більшість проставок халтурно зварені і тупо не налазять!!! Це просити обовязково. Я так і робив.
пройшло 3-и тижні з часу, коли Андрій колупав мій карб і історія знову повернулась...., знову ті ж саму симптоми: тисну на газ рівномірно - машина то зривається, то ніфіга не тяне... свічки не викручував, але, мабуть, чорні, і знову в салоні бензином попахує... завтра поїду до Андрія, він по гарантії підтюнить знову карб, але вічно і шотижня тоже не охота їхати,.... кароч, хто підкаже, шо то може бути за херня. бенз.фільтр міняю що 5тис. км. (фільтр у формі відстіника). може ше всадити перед ним проточний фільт (вертикальний), чи то вже пора бак чистити.... ??? підкажіть хто шо знає по цьому, але прохання давати реальні пораді, а не здогади. дякую
карб минулоги тижня зробив - проблема смішна: андрій втикнув лямду на масу кинути...., покита пластина на двигуні лежала, то їздив, а звалилась, то і почались приколи. кароч, закрутив він мені масу лямбди на місце, обнулив копм з помилок, вибачився. наразі все гут