обороти двигуна взлітають на максимум

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем serg9, 18 лис 2009.

  1. serg9

    serg9 Місцевий

    Авто:
    VW Passat B4 2E 1994
    Пассат В4, 2Е, Дігіфант, МКПП, ГБО.
    нещодавно появився барабашка. при їзді по місту, скидаю авто з передачі на накат, а обороти самі по собі взлітають на максималку. аж злякався вчора. ОБЕРТИ РЕАЛЬНО ЗАЛЕТІЛИ В ЧЕРВОНУ ЗОНУ. траплялося таке вже кілька разів, 2-3 рази протягом 3 тижнів, але вчора дуже сильно газнуло.
    поки що нічого мудрого не придумав, як в момент підскока оборотів підбити ногою догори педаль газу. оберти падають.
    що це може бути:
    1. розпушився тросик газу?
    2. дуріє якийсь із датчиків управління двигуном. ДПДЗ, чи РХХ?

    тросик рухав, вроді все ок, ніде не заїдає. ДЗ теж нажимав-відпускав. нічого особливого.
    діагностика все говорить ок.
    де шукати?

    в мене чесно кажучи підозри на ДПДЗ, але хочу почути ще ваші думки.
     
    Останнє редагування: 18 лис 2009
  2. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    А може ДТОЖ так тупить?
    Помоєму полюбому якийсь датчик, бо то шо розпушився тросик газу малоімовірно.
     
  3. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    це значить, що педаль не вертається назад сама, тобто виходить, що все-таки проблема в тросику або в дроселі
     
  4. serg9

    serg9 Місцевий

    Авто:
    VW Passat B4 2E 1994
    трос або ДЗ? не виключаю і їх, але якщо я їхав на 3-й 50 км/год, то не думаю шо при скиданні на нейтраль оберти мали б взлетіти на максимум. трос же не був в положенні макс. відкритої ДЗ.
    якби оберти просто зависали, грішив би на механіку (трос, ДЗ), а оскільки вони взлітають на максимум, то чомусь на них не думаю.
     
  5. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Помоєму це все дурниця з підбиванням... Так в педалі є якийсь люфт безперечно і відповідно зворотній хід... Але може це просто співпадання з підбиттям газу. А ти не пробував в момент наростання обртів навпаки трохи натиснути педаль газу... Яка тоді реація буде?
     
  6. serg9

    serg9 Місцевий

    Авто:
    VW Passat B4 2E 1994
    не пробував. бо це було буквально пару раз. а я так швидко шось подумати не встиг, а педаль підбивав інстинктивно. можливо наступний раз, якшо появиться, спробую натиснути педаль.
     
  7. FasT

    FasT Місцевий

    Авто:
    був - VW Golf II 1.3i '90
    VW Scirocco mk2 1.6 EG '82
    Клубна карта:
    000038
    Цікаво. . . А по звуку роботи двигуна, він теж набирає оберти (мож в приборці прикол)?! В тебе ж не електронний газ, тому думаю, або трос (мож і сама педаль) десь підклинює, або дросель (скоріш за все, якщо оберти ростуть самі пособі, ти підбив педаль, чим і закрив дросель, що климанув). ІМХО.
     
  8. serg9

    serg9 Місцевий

    Авто:
    VW Passat B4 2E 1994
    по звуку звичайно обороти ростуть. мотор так реве що не встигаєш зорієнтуватися що робити.
    я не впевнений, але моє имхо - якщо би трос або дросель - то обороти би зависали в положенні педалі газу, а не взлітали би до максимума.
     
  9. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Це факт, вони б висіли, і ти б підбив педаллю газа і заслонка закрилася... Але факт шо вони б не росли.
     
  10. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Тут можна тільки теоретично поміркувати. Дігіфант в момент відпуску газу (тобто при повністю закритій ДЗ) при оборотах більше 1700 повинен взагалі відключити подачу палива, потім десь в районі 1300-1400 знову включити. В тебе все навпаки .. контроллер дає команду максимального прискорення. Команда максимального прискорення є тоді коли ти різко нажимаєш газ до підлоги (тобто ДЗ відкривається максимально).
    На яких оборотах в тебе це відбувається.
    В тебе стоїть потенціометр ДЗ. Можливо це він дає неправильну команду контролеру, якщо з механікою все в порядку. якщо дружиш з мультимером то можеш провірити потенціометр так. Є три ножки 1:3 мають дати опорну напругу 5в. 2:3 повинні мінятися від 0.3-1.7в (при закритій ДЗ) до 3.5в (при повністю відкритій ДЗ) Може в тебе стерся графіт і воно казится там. Попробуй пару раз. Напруга повинна мінятися плавно.
    Ще є варіант пускової форсунки ... провір проводку може она отримує липову команду на включення.
    Взагалі хомут не хороший поки повністю не поламається можеш і не найти.
     
  11. serg9

    serg9 Місцевий

    Авто:
    VW Passat B4 2E 1994
    точно визначити не можу, бо було всього пару раз, але думаю десь 2000-2500 об.

    я так і писав, що підозри на ДПДЗ (датчик положення дросельної заслонки), але що це він чи не він, не впевнений. з мультиметром думаю змісту бавитись нема, спробую підключити до копмутера і продіагностити ВАГ-КОМом потенціометр ДЗ. Хоча сумніваюсь що мені шось покаже, бо з частотою 1 раз в тиждень шанси попасти на глюк невеликі.
    щось я не дуже знаю, що це за форсунка.
    з цим я також згоден, тому не спішу форсувати події. Воно себе саме покаже з часом. хіба шо би як знав, у чому точно проблема, не спіша шукав би вже заміну.
     
  12. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Щоб не ставалось з ДПДЗ, пусковою форсункою і т.д., без відкриття ДЗ оберти так сильно б не підвищувались. Тому що який би не був перелив бєнзи - для такого сильного підвищення обертів потрібна відповідна кількість повітря.
    Тому 2 варіанти: або воно попадає через ДЗ, або через неврахований підсос (діру, нещільність, виробітку ДЗ, дірявий вакуум).
    Найімовірніше що підклинює ДЗ або трос газу. Коли таке станеться наступного разу, попробуй різко натиснути-пустити педаль акселератора ("вдарити" коротко по педалі).
    До речі, кпп яка? Якщо автомат, то цілком може глючити електроніка, яка відповідає за синхронізацію обертів двигуна і передачі, там клапан додаткової подачі повітря зовсім іншої системи, ніж на машинах з механікою.
    Ще одна з версій - глючить клапан стабілізації ХХ і він повністю відкривається, попробуй в такий момент (глюку з обертами) включити передачу, оберти мають різко впасти, кількості повітря через клапан не вистачить для підтримання таких же високих обертів на передачі.
     
    Останнє редагування: 18 лис 2009
  13. serg9

    serg9 Місцевий

    Авто:
    VW Passat B4 2E 1994
    спробую.
    КПП механічна.
    имхо ймовірність невелика, так як цей клапан навряд чи зможе розкрутити движок до максималки.
     
  14. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Воно вроді би і так. Але по факту якщо в автора немає там возвратної пружини то ДЗ не відкриється по мах. А тої пружини там точно нема. скоріше всьго є ситуація що контроллер отримує звідкісь помилкову інформацію про повний газ і відкриває на максимум форсунки ... проходить точковий вприск палива і на залишках повітря ..стрілка біжить на червоне... після цього мотор давиться бо є нехватка повітря.
     
  15. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Воно вроді би і так. Але по факту якщо в автора немає там возвратної пружини то ДЗ не відкриється по мах. А тої пружини там точно нема. скоріше всьго є ситуація що контроллер отримує звідкісь помилкову інформацію про повний газ і відкриває на максимум форсунки ... проходить точковий вприск палива і на залишках повітря ..стрілка біжить на червоне... після цього мотор давиться бо є нехватка повітря.
    Компютерна діагностика може нічого і не показати в тебе не електронна педаль газу,тут треба вручну провіряти.
     
    Останнє редагування: 19 лис 2009
  16. serg9

    serg9 Місцевий

    Авто:
    VW Passat B4 2E 1994
    теоретично можливо. але щоб мотор давився, такого я не спостерігав.
    єдине, що в цьому випадк може показати комп. діагностика - це те, чи плавно і без обривів зростає сигнал на потенціометрі ДЗ при плавному натисканні на педаль газу і плавному відпусканні.
     
  17. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Я ж писав що тут можливо тільки теоретично порозмірковувати.
    Можна попробувати на ходу протестити виконавчі механізми і записати логи тих груп де ДЗ звязана з часом відкриття форсунок. І було б супер якщо злапати твій хомут. Зразу би все побачив. Правда я з Дігіфантами такого не робив, але попробувати можна
     
  18. serg9

    serg9 Місцевий

    Авто:
    VW Passat B4 2E 1994
    На Київському форумі хлопці схиляються до думки що баг цей може давати ГБО. Що я теж не виключаю.
     
  19. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    блін...треба було вказати шо там глюки при їзді на газу відбуваються.
    99% проблема в ГБО, це набагато імовірніше ніж неконтрольоване відкриття ДЗ.
     
  20. serg9

    serg9 Місцевий

    Авто:
    VW Passat B4 2E 1994
    я про наявність ГБО написав в самому першому реченні теми. Просто не думав що причина саме в ньому. тай ще не факт що в ньому.
    але спочатку поцікавлюся у ГБО-майстрів, а далі будем бачити.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)