Зранку при заводці авто розірвало воздухомір і корпус фільтра. Несправність виявлена: 1. Старі свічки; 2. В мене буксував бендикс, внаслідок, передозування газу в ресивері. ФОТО: Класно, трохи відпочину від авто і попью коняку(хоч два дні)!!!!!!!!!!!!!
RomanoProddi, дякую, це все поправимо і тільки вже заводив авто з другим повітревимірювачем. Корпус вже клеїться(тимчасово). ЖАРТ. Зараз вже відійшов, а зранку було страшно! Так сильно гепнуло, якби запхали гранату під капот! Чуть не сикнув в штани і купа диму СТРАШНО!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Друже ROS, для запобігання подібних наслідків ставлять антивибуховий клапан. При наявності такого жодних наслідків хлопка не наблюдається. Ну і заводка на холодний мотор на газу не рекомендується, а тільки при прогріві до 50 град.
Якщо він є, то треба подивитися, як він стоїть. Він являє собою таку дверку, яка під напором повітря з фільтра має привідкриватися, а від хлопка газу - закриватися. Стояти клапан має так, шоб дверка висіла зверху, але не тупо по вертикалі, а градусів на 30-40 була відхилена від вертикалі. Можливо у тебе вона була встановлена вверх ногами? Або заїла у відкритому положенні? Ти не подумай, я ні на грам не сумніваюся в твоїх технічних здібностях, просто у мене теж були хлопки на 2Е, то знімало резинову трубу (від фільтра до ДЗ), виривало трубку з клапана вентиляції картерних газів і ту, яка йде на КСХХ, але воздухомір не ломало. Чесно кажучи здивований таким результатом хлопка при наявності антихлопкового клапана.
тепер мене цікавить наступне, як потенційного клієнта на Газ. Я ставлю собі той антихлопок. він не дає розірвати воздухомір, але коли газ взривається - то з однвєї сторони йому для виходу не дає антихлопок, а з другої в мене стоїть дросельна заслонка. Получається - що тоді Вибух може її пошкодити.?? я чому питаю - в мене в ДЗ знаходиться датчик ХХ. Такий хитрий і досить делікатний механізм. Чи мене ставити їх 2 штуки якось там? хто пояснить?
Той клапан стоїть в кільці через яке подається газ з редуктора, коли хлопає то на тому кільці є гумова вставка яка випускає ті гази. Тиждень назад поставив собі ГБО, то так мені показав і пояснив майстер відносно тої біди.
Я незвернув належної уваги на ту резинку і тупо її замалював в колір з воздухоміром. Резинка стала жорстко і невипустила вибухову хвилю. Тепер все виправлено!!!! НЕРОБІТЬ МОЇХ ПОМИЛОК!!!!! ГУМКА МАЄ БУТИ ЕЛАСТИЧНОЮ!!!!!!!!!
Вже не хочу газу. Соррі А якщо серйозно, то всеж питання як з газом на мех інжекторі? Кажуть ніякі антихлопки не допомагають і купа іншого гемору?
Механіка і ГБО погано стикуються. Дуже важко відрегулювати! ВІД ГБО НЕВІДМОВЛЮСЯ, ХІБА БУДЕ НЕВИГІДНО ПО ЦІНІ!!!
я ще не бачив ГБО на повному межінжекторі. Якщо десь в когось стоїть я б з радістю подивився. Бензин з повітрям змішується не у впускному колекторі а в передклапанній зоні. Регулювання паливної суміші по стехіометрії здійснює контроллер. Газ перетворює вприск з інжекторного на карбюраторний. Тобто газ пускають у впускний колектор, але регулюючих жиклерів як в карбюраторі і камер для змішування нема.Замісь камер використовують впускний колектор. Як відбувається регулювання подачі кількості газу в залежності від нагрузки двигуна для мене загадка. Наскільки я чув вже є ГБО 4-го покоління, яке має свій контроллер який це робить. Думаю що мех інжектор в силу того що він потребує точної регуліровки суміші дуже втратить на потужності і динаміці а розхід газу буде не контрольований.
В мого колєги є на Ауді 100 5-ти циліндровому. Ставив у Польщі, правда по його словах замахався шукати "дурака" котрий б згодився інсталювати. Деколи хлопає, лопата дозатора крива як бляшанка по війні.
В мене і стоїть на повному інжекторі! До речі, все поклеїлося і ввечері буду пробувати ставити і заводити. Добре, що є ще пару днів Гольф. Ой, як важко без машинки!!!
колись буде можливість подивлюсь. а який вигляд має лопата після хлопка газу. судячи по корпусу фільтра там би мав бути погром
Так і сталося! 8 кавалків!!! Лопати в мене немає - електронний інжектор. В воздухомірі вирвало нижню кришку, а вона похєріла корпус фільтра.