хлопнув газ!

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем ROS, 9 лют 2010.

  1. ROS

    ROS Аксакал

    Авто:
    Renault Espace 2.0; Opel Vectra B 1.6; Toyota Celica GTi 1.8; Honda Dio 35; ІЖ Ю; Тула
    Клубна карта:
    000035
    Зранку при заводці авто розірвало воздухомір і корпус фільтра.
    Несправність виявлена:
    1. Старі свічки;
    2. В мене буксував бендикс, внаслідок, передозування газу в ресивері.
    ФОТО:


    [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]

    Класно, трохи відпочину від авто і попью коняку(хоч два дні)!!!!!!!!!!!!!:yahoo:
     
  2. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    Рос - корпус десь валявся. той що нижній кусок. а верхнього нема разом з датчиком
     
  3. ROS

    ROS Аксакал

    Авто:
    Renault Espace 2.0; Opel Vectra B 1.6; Toyota Celica GTi 1.8; Honda Dio 35; ІЖ Ю; Тула
    Клубна карта:
    000035
    RomanoProddi, дякую, це все поправимо і тільки вже заводив авто з другим повітревимірювачем. Корпус вже клеїться(тимчасово).

    ЖАРТ. Зараз вже відійшов, а зранку було страшно! Так сильно гепнуло, якби запхали гранату під капот! Чуть не сикнув в штани і купа диму:yes:
    СТРАШНО!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
     
    Останнє редагування: 9 лют 2010
  4. serg9

    serg9 Місцевий

    Авто:
    VW Passat B4 2E 1994
    Друже ROS, для запобігання подібних наслідків ставлять антивибуховий клапан.
    При наявності такого жодних наслідків хлопка не наблюдається.
    Ну і заводка на холодний мотор на газу не рекомендується, а тільки при прогріві до 50 град.
     
  5. ROS

    ROS Аксакал

    Авто:
    Renault Espace 2.0; Opel Vectra B 1.6; Toyota Celica GTi 1.8; Honda Dio 35; ІЖ Ю; Тула
    Клубна карта:
    000035
    Антихлопок був і є, але чомусь неспрацював, його просто погнуло. Напевно був сиииильний постріл!!!
     
  6. serg9

    serg9 Місцевий

    Авто:
    VW Passat B4 2E 1994
    Якщо він є, то треба подивитися, як він стоїть. Він являє собою таку дверку, яка під напором повітря з фільтра має привідкриватися, а від хлопка газу - закриватися.
    Стояти клапан має так, шоб дверка висіла зверху, але не тупо по вертикалі, а градусів на 30-40 була відхилена від вертикалі.
    Можливо у тебе вона була встановлена вверх ногами? Або заїла у відкритому положенні?
    Ти не подумай, я ні на грам не сумніваюся в твоїх технічних здібностях, просто у мене теж були хлопки на 2Е, то знімало резинову трубу (від фільтра до ДЗ), виривало трубку з клапана вентиляції картерних газів і ту, яка йде на КСХХ, але воздухомір не ломало.
    Чесно кажучи здивований таким результатом хлопка при наявності антихлопкового клапана.
     
  7. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    тепер мене цікавить наступне, як потенційного клієнта на Газ.

    Я ставлю собі той антихлопок. він не дає розірвати воздухомір, але коли газ взривається - то з однвєї сторони йому для виходу не дає антихлопок, а з другої в мене стоїть дросельна заслонка. Получається - що тоді Вибух може її пошкодити.?? я чому питаю - в мене в ДЗ знаходиться датчик ХХ. Такий хитрий і досить делікатний механізм.
    Чи мене ставити їх 2 штуки якось там? хто пояснить?
     
  8. dido

    dido Active Member

    Авто:
    AUDI А6 С4 Quattro 2.5 TDI, VW Passat B4 Variant 2,0 AGG 1996 ГБО - був!!!
    Той клапан стоїть в кільці через яке подається газ з редуктора, коли хлопає то на тому кільці є гумова вставка яка випускає ті гази. Тиждень назад поставив собі ГБО, то так мені показав і пояснив майстер відносно тої біди.
     
  9. ROS

    ROS Аксакал

    Авто:
    Renault Espace 2.0; Opel Vectra B 1.6; Toyota Celica GTi 1.8; Honda Dio 35; ІЖ Ю; Тула
    Клубна карта:
    000035
    Я незвернув належної уваги на ту резинку і тупо її замалював в колір з воздухоміром. Резинка стала жорстко і невипустила вибухову хвилю. Тепер все виправлено!!!! НЕРОБІТЬ МОЇХ ПОМИЛОК!!!!! ГУМКА МАЄ БУТИ ЕЛАСТИЧНОЮ!!!!!!!!!
     
  10. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    Вже не хочу газу. Соррі
    А якщо серйозно, то всеж питання як з газом на мех інжекторі?
    Кажуть ніякі антихлопки не допомагають і купа іншого гемору?
     
  11. ROS

    ROS Аксакал

    Авто:
    Renault Espace 2.0; Opel Vectra B 1.6; Toyota Celica GTi 1.8; Honda Dio 35; ІЖ Ю; Тула
    Клубна карта:
    000035
    Механіка і ГБО погано стикуються. Дуже важко відрегулювати!
    ВІД ГБО НЕВІДМОВЛЮСЯ, ХІБА БУДЕ НЕВИГІДНО ПО ЦІНІ!!!
     
  12. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    Дякую. Взнав те що знав :)
     
  13. serg9

    serg9 Місцевий

    Авто:
    VW Passat B4 2E 1994
    Олег, якщо я тобі скину статтю, як вибухнула машина на бензині, то ти пересядеш на ровер??? :D
     
  14. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    я ще не бачив ГБО на повному межінжекторі. Якщо десь в когось стоїть я б з радістю подивився. Бензин з повітрям змішується не у впускному колекторі а в передклапанній зоні. Регулювання паливної суміші по стехіометрії здійснює контроллер. Газ перетворює вприск з інжекторного на карбюраторний. Тобто газ пускають у впускний колектор, але регулюючих жиклерів як в карбюраторі і камер для змішування нема.Замісь камер використовують впускний колектор. Як відбувається регулювання подачі кількості газу в залежності від нагрузки двигуна для мене загадка. Наскільки я чув вже є ГБО 4-го покоління, яке має свій контроллер який це робить. Думаю що мех інжектор в силу того що він потребує точної регуліровки суміші дуже втратить на потужності і динаміці а розхід газу буде не контрольований.
     
    • Подобається Подобається x 1
  15. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    В мого колєги є на Ауді 100 5-ти циліндровому. Ставив у Польщі, правда по його словах замахався шукати "дурака" котрий б згодився інсталювати. Деколи хлопає, лопата дозатора крива як бляшанка по війні.
     
  16. ROS

    ROS Аксакал

    Авто:
    Renault Espace 2.0; Opel Vectra B 1.6; Toyota Celica GTi 1.8; Honda Dio 35; ІЖ Ю; Тула
    Клубна карта:
    000035
    В мене і стоїть на повному інжекторі!
    До речі, все поклеїлося і ввечері буду пробувати ставити і заводити. Добре, що є ще пару днів Гольф. Ой, як важко без машинки!!!:drinks:
     
  17. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    колись буде можливість подивлюсь. а який вигляд має лопата після хлопка газу. судячи по корпусу фільтра там би мав бути погром
     
  18. ROS

    ROS Аксакал

    Авто:
    Renault Espace 2.0; Opel Vectra B 1.6; Toyota Celica GTi 1.8; Honda Dio 35; ІЖ Ю; Тула
    Клубна карта:
    000035
    Так і сталося! 8 кавалків!!! Лопати в мене немає - електронний інжектор. В воздухомірі вирвало нижню кришку, а вона похєріла корпус фільтра.
     
  19. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Хе ... так в тебе електронний інжектор а ми говоримо про механічний.
     
  20. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    Колись де в тебе мех інжектор?
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)