Сорі.Просто склалось таке враження що ти шкодуєш що не купив б.у. і в цьому винуватий мій пост. То так завжди є шукаєш шукаєш, а коли нафіг не потрібно воно знаходиться)) Я після ремонту вже 1500 км накатав. Вроді все нормально. Можливо чуть не по темі, але для себе зробив висновок: слабий дизель (до 100 конячок) і АКПП то як фіра з волами))))). До того їздив на БМВ (170 конячок) і B4 2.0 всі з палкою. От і привик на обгоні нижчу, газ в полік і вже полетів, а тут газ в полік а воно блін дир-дир-дир )))))
Нікому не порадив би ні б/у запчастин, ні б/у машин, але їздити хочеться, а грошей друкувати не дають. Тому навпаки, дякую саме за такі поради. Бо якби хтось написав спочатку, що б/у коштує 300 у.о., а не 800 у.о., я би не робив зараз повного нормального ремонту АКПП із заміною запчастин з ремкомплекту, а тратився би на невідомо що. І я тоді не по темі - якась тоді в мене дивна АКПП чи то двигун такий, вроді все старе, а ще меринів новіших ганяю Не шибко нові фоматіки, але років з 10 точно молодші. Хоча все залежить від водія, а не машини. Колись їхали повне завантаження, то на 140 нас таврія обігнала з горки. Не славута, а та справжня таврія за 18 тис. грн. Правда він був один і вже взлітав, але я догнати не зміг, тим більше дорога пішла під горку.
Якщо то до мене, то після заміни лямбда-зонду на новий по місту скинулося з 17 до 14. Коли купляв, було 12 по місту. Може причина в тому, що двигун вже не тягне так, або адсорбер забився. Тут є вітка окрема про цю біду.
Якщо цікаво мій то 7,5 трасса і 10-12 місто (залежить від пробок) Матізи то взагалі окрема тема. І не впевнений що вони існують з обємом більше 0,8 літра. На такому девайсі треба тупо тошнити по пробках, на трасі навряд чи він яку фуру обжене. У Чері КуКу (аналог матіза) вже йшли мотори 16V по 1,2 - ну то враховуючи масу авто там вже можна трохи пхнути. А взагалі то свій автомат охарактеризую як такий що надає якоїсь "еластичності" двигуну і в принципі не так вже й все погано, але і не дуже хорошо.