поможіть ...гріється ...збой компютера

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем nazaropel, 11 лип 2010.

  1. nazaropel

    nazaropel Active Member

    Авто:
    Volkswagen Passat Wolfsburg Edition
    Клубна карта:
    нема (
    доброго дня ...люди поможіть .....
    мій пасат очав сильно грітися ....
    нагрівався два рази до 110.......то погано трохи ....моторові тапочки .....????
    коли включене зажеганіє...вентилятор непрацює ...а коли виключиш то включається .....весь антіфріс вигнало ......і ЩЕ ...ЗБОЙ КОМПЮТЕР НА ПИШЕ ЯКІСЬ БУКВИ ТІПА "СЕ" І ЩЕ ДВІ ЯКІСЬ КАРЛЮЧКИ .....
    скидаю клєми і ставлю тож саме ...пропало все ...пробіг .і той компютер....і негорить температура і масло ...а зарядка горить ...що таке може бути ...порядьте пліз ....
     
  2. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    По перше розкажи щов тебе за пасат - код двигуна рік обєм. Те що почав грітися то не добре..... але розкажи точніше за яких умов почав грітися. То що в тебе видав компутер то Check Engine - компютер сказав що в тебе непорядок з двигуном.... скоріше всього внаслідок перегріву. Причин перегріву багато---головна - охолоджуюча рідина є...?
     
  3. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Пассат Б3, мотор помоєму 9А, якшо не помиляюся.
     
  4. nazaropel

    nazaropel Active Member

    Авто:
    Volkswagen Passat Wolfsburg Edition
    Клубна карта:
    нема (
    нарешті хоть хтось відгукнувся .....
    пасат Б3 2,0 16 клапанів повний інжектор ...короче 9А....
    ну на дворі спекотно ...раз почав грітися вчора ...їхав перша друга передача ...вентилятор чомусь невключався ...вискочив на дорогу температура момент впала ....сьогодні ...знов їду ...температура момент набрала 110 ....думав спущу трошки воздух з бачка ...а воно сцука всьо вигнало....залєв далі рідини ...пропав компютер і пропало давлєніє і температура світитися ...а зарядка світиться ...машина заводиться ....
    моторові певно тапочки чи ще ні як взнати чи він ще добрий ?
     
  5. nazaropel

    nazaropel Active Member

    Авто:
    Volkswagen Passat Wolfsburg Edition
    Клубна карта:
    нема (
    так Б3 мотор 9А
     
  6. Aknod

    Aknod Місцевий

    Авто:
    Opel Vivaro 1.9CDTI 2004
    друже!міняй прокладку головки поки не пізно!
     
  7. nazaropel

    nazaropel Active Member

    Авто:
    Volkswagen Passat Wolfsburg Edition
    Клубна карта:
    нема (
    той мотор ще варто розібрати ....
     
  8. Aknod

    Aknod Місцевий

    Авто:
    Opel Vivaro 1.9CDTI 2004
    краще не лізь...
     
  9. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Ну та штука 9А відома.... якщо їздив на рідині то нічого мотору не буде .... він 110 град тримає. То для цього двигуна не критично хоч не бажано ...дійсно могло покрутити ГБЦ, але все залежить як довго грівся.
    Більше ніколи такого не роби щоб спускати тиск з системи при нагрітому двигуні....і сам попаришся і двигун загробиш. Копутер і все решта пропало скоріше всьго через те що ОР заляла датчики коли то спускав тиск. Знімай всі клеми промивай чистою водою витирай суши і не здумай їхати поки не висохне. Будем надіятись що нічого не замкнуло і не згоріло...тосол чи антифриз жирний і лишає на клемах наліт. Якщо двигун їздив і була в середині рідина то нічого двигуну не повинно статися.
    Далі шукай причину перегріву - по твоїх дописах виглядаю що в тебе заклинив в середньому положенні термостат. Тобто на малій швидкості працює мале коло на великій пробиває велике але не повністю... тобто почни з перевірки термостату...далі треба дивитись радіатор- може забився...але радіатор різко не забивається
     
  10. nazaropel

    nazaropel Active Member

    Авто:
    Volkswagen Passat Wolfsburg Edition
    Клубна карта:
    нема (
    антифриз ..був ...але коли відкрив кришку то всьо вигнало ...потім побіг в магазин купив ...залив .....а вот нащод клєм ...щось не зрозумів ...тіпа ...зняти ...відмити ....щіткою відчистити і висушити ...а потім ставити і дивитися чи ком працює .....і ще вентилятор непрацює коли машина заведена ...а коли заглушити то включається ....що таке може бути ??
     
  11. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Вигнало закономірно - бо в системі тиск 1-1.5 бара --ще раз кажу не роби більше такого. Ще одна помилка - вигнало горячий антифриз ...двигун теж нагрітий...а ти залив відносно холодну рідину....що буває коли ти в холодну склянку заливаєш кипяток --- правильно шклянка тріскає --- так моли бога щоб в тебе нічого не тріснуло... двигун повинен остигати рівномірно. Коли ти виключаєш запалення і включається вентилятор то все правильно- там стоять датчики охолодження ГБЦ коли вона перегріта і для рівномірного охолодження коли не працює помпа вкл. вентилятор. А коли їдеш і не включається то ще раз підтверджує що в тебе полетів термостат і не відкриває велике коло .. а відповідно горача ОР не попадає на нижній датчик на радіаторі і він не включає вентилятори.
    Що робити:
    1. Промий всі контакти і висуши.
    2. Провіряй термостат -якщо поганий міняй, якщо добрий провіряй радіатор, якщо добриий, провіряй помпу ---- більше причин перегріву не буває... хіба ще забита ГБЦ-але то рідко буває.
    3. Потім заводь двигун і дивись чи він витримує всі температурні режими чи нема антифризу в маслі і масла в антифризі. Якщо не витримує і є масло і антифризі і навпаки то ти влетів в ремонт двигуна.
     
  12. nazaropel

    nazaropel Active Member

    Авто:
    Volkswagen Passat Wolfsburg Edition
    Клубна карта:
    нема (
    а які імено???
    антифризу в маслі немає.....
    почистив і помив клєми ...то ж саме .....раз спідометр скочив на відмітку 100.....а потім тахометр зашкалив і чуть по другому крузі непішов .....що таке ...замкнув компютер?
     
  13. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Клеми - всі на які міг попасти антифриз. Розйом на спідометр знаходиться якраз під бачком з ОР на коробці .. зніми і почисть. Компютер до спідометра має непряме відношення . Панель приборів практично автономна. скоріше всього замкнуло десь по дорозі до панелі. Провір ще чи в ОР немає масла ..? Ну а далі дивися... так на віддалі трудно точно сказати що де в тебе під капотом замкнуло.
     
  14. Vova$

    Vova$ Місцевий

    Авто:
    G4 2002 AVU
    - датчик включення вентилятора в радіаторі - в топку.
     
  15. nazaropel

    nazaropel Active Member

    Авто:
    Volkswagen Passat Wolfsburg Edition
    Клубна карта:
    нема (
    а як ті розйоми виглядають ........приборка в мене електронна ....
    а як подивитися чи нема масла в антифризі ?
     
  16. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Такий самий як на регуляторі холостого ходу, що стоїть в тебе на краю ГБЦ, але більший. Він стоїть на КПП трохи взаді двигуна...зверху не дуже видно. Ти спочатку ліквідуй причину перегріву а потім роби дальше все попорядку... Заведеш двигун і дивишся чи булькає в бачку з ОР і чи є там масляні плями...
     
  17. Vova$

    Vova$ Місцевий

    Авто:
    G4 2002 AVU
    по-моєму причина перегріву "на-ліцо":
     
  18. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Десь щось коротить - тре проводку передзвонювати
    Спочатку знайти куди дівається масса чи "+" з виключателя на радіаторі при включенні запалювання
     
  19. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Не все так просто. Вентилятор не повинен працювати коли машина заведена. вентилятор працює коли ОР в радіаторі нагрівається до 95-100 град. А раз ОР не нагрівається значить і вентилятор не включається
     
  20. nazaropel

    nazaropel Active Member

    Авто:
    Volkswagen Passat Wolfsburg Edition
    Клубна карта:
    нема (
    ще питаннячко ...якщо компютер згорів ...то машина незаведеться ???
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)