як зняти паливний еасос???

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Roman1, 10 гру 2010.

  1. Roman1

    Roman1 Початківець

    Авто:
    Фольксваген пасат В3
    Допоможіть вирішти проблему: Коли машина стоїть годину, дві заводиш і вона їде 1-5км, потім починається: ривки, при натисканні педалі газу вона глохне.....
    був на СТО, поміняв всі свічі, дроти високої напруги, перевірив датчик температури, поміняв паливний фільтр, кришку трамблера, та все одно ніяких змін. Останній раз мене прибуксовали, бо не зміг їхати взагалі.... свічі чорні... Можливо це паливний насос!? Як його зняти, хто підкаже? Він у мене стоїть у самому баці (з кришкою не виймається). Оскільки я не фах, підкажіть як його витягнути з баку?? Що можна ще спробувати?
     
  2. vitOK

    vitOK Місцевий

    Авто:
    Audi a4 b6 18T quattro
    а можливо лямбдазонд? а може розходомір повітря? а може...???...???
    поміряй тиск палива, а тоді уже думай про знімання
     
  3. Адріан

    Адріан Місцевий

    Авто:
    VW Bora BFQ 2005
    Перед тим як його знімати раджу перевірити який він дає тиск, це зможе любий моторист зробити. Спочатку на холостому потім під нагрузкою.
     
  4. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Тебе просили дати код двигуна або хоча б сказати який вприск. Якщо то дігіфант або моновприск то насос тут ні причому, якщо мех, інжектор то може бути насос.
    В тебе переливає бензин.... тобто компютер не формує правильно паливну суміш... причин може бути маса в залежності від виду вприску...
     
  5. Roman1

    Roman1 Початківець

    Авто:
    Фольксваген пасат В3
    В мене зараз немає можливості подивитись букви мотору, та й взагалі-то він мінявся..... А як знати який виприск??? В мене пасат перша машина, я не зовсім розбираюсь в техніці....:nea:
     
  6. Roman1

    Roman1 Початківець

    Авто:
    Фольксваген пасат В3
    Ще можу добавити, що був на діагностиці, перевірили все крім насоса... все ніби пляше...
     
  7. Roman1

    Roman1 Початківець

    Авто:
    Фольксваген пасат В3
    Тиск бензину заміряли, стрілка пригала вниз вверх (на холостих) коли нажимав на педаль газу стрілка падала вниз, пробував перекрити шланг (затиснув) перед інжектором, прибор показав, що насос накачав 2 атм.
     
  8. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Кароче - свічки чорні то значить що бєнзи аж забагато... насос тут нідочого.
    Тут треба датчики міряти.
    ДТОЖ в першу чергу
    Далі воздухомір
    Лямбда...
    Тестер в руки і вперед. Якщо згоден все сам міряти на ходу то ми тобі розкажем що тестер тобі має де показати але спочатку скажи букви мотору.
     
  9. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Мусимо бути "екстрасенсами". Судячи по твоїх описах в тебе мономотронік.
    Тиск замалий... видно таки насос пішов спати. Робочий тиск мономотроніка 1.2 бар, але насос має давати мінімальний в стінку 2.5-3 бар. Нормальний тиск насоса 4-6 бар в стінку.
    можливий ще варіант забитої сітки в насосі
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)