Допоможіть вирішти проблему: Коли машина стоїть годину, дві заводиш і вона їде 1-5км, потім починається: ривки, при натисканні педалі газу вона глохне..... був на СТО, поміняв всі свічі, дроти високої напруги, перевірив датчик температури, поміняв паливний фільтр, кришку трамблера, та все одно ніяких змін. Останній раз мене прибуксовали, бо не зміг їхати взагалі.... свічі чорні... Можливо це паливний насос!? Як його зняти, хто підкаже? Він у мене стоїть у самому баці (з кришкою не виймається). Оскільки я не фах, підкажіть як його витягнути з баку?? Що можна ще спробувати?
а можливо лямбдазонд? а може розходомір повітря? а може...???...??? поміряй тиск палива, а тоді уже думай про знімання
Перед тим як його знімати раджу перевірити який він дає тиск, це зможе любий моторист зробити. Спочатку на холостому потім під нагрузкою.
Тебе просили дати код двигуна або хоча б сказати який вприск. Якщо то дігіфант або моновприск то насос тут ні причому, якщо мех, інжектор то може бути насос. В тебе переливає бензин.... тобто компютер не формує правильно паливну суміш... причин може бути маса в залежності від виду вприску...
В мене зараз немає можливості подивитись букви мотору, та й взагалі-то він мінявся..... А як знати який виприск??? В мене пасат перша машина, я не зовсім розбираюсь в техніці....
Тиск бензину заміряли, стрілка пригала вниз вверх (на холостих) коли нажимав на педаль газу стрілка падала вниз, пробував перекрити шланг (затиснув) перед інжектором, прибор показав, що насос накачав 2 атм.
Кароче - свічки чорні то значить що бєнзи аж забагато... насос тут нідочого. Тут треба датчики міряти. ДТОЖ в першу чергу Далі воздухомір Лямбда... Тестер в руки і вперед. Якщо згоден все сам міряти на ходу то ми тобі розкажем що тестер тобі має де показати але спочатку скажи букви мотору.
Мусимо бути "екстрасенсами". Судячи по твоїх описах в тебе мономотронік. Тиск замалий... видно таки насос пішов спати. Робочий тиск мономотроніка 1.2 бар, але насос має давати мінімальний в стінку 2.5-3 бар. Нормальний тиск насоса 4-6 бар в стінку. можливий ще варіант забитої сітки в насосі