Якщо апркладка коркова то не дуже сильно. закручувати по діагоналі один навпроти другого. Коркову через якийсь час треба дотягувати.Якщо гумова то можна сильно до упору але з чуттям що різьбу у не позривати. Ричаг ключа чи чогось іншого не більше 10 см і закручувати до упору
Це не кришки .... а бугеля розпредвалу. Затягувати до упора стандартним ключом на 13. Порядок - починати з середнього він почне затискати гідрокомпенсатори... всі решта гайки підтягувати рукою (якщо різьба не покоцана), потім затягнути сильно в любому порядку але попарно і без фанатизму... різьба катана і сама по собі не відпускається і гайки мають дно типу гравер
як краще брати двигун з пробигом? в зборi де на шротах не дадуть провести дефектовку двигуна так думаю, чи розкомплектовано головка та блок де можна провести минимальну дефектовку. звичайно економiчнiший вариант в зборе але гарантii нема, але в роздильности голова+блок дорожче але то