мементи затяжки рiзьбових зеднань двигуна

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем sysynandriy, 7 лип 2011.

  1. sysynandriy

    sysynandriy Початківець

    Авто:
    Colf2
    з яким моментом затягувати гайки кришок розпредвала дв. 1.3 MH ? B в якому порядку закручувати
     
  2. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Якщо апркладка коркова то не дуже сильно. закручувати по діагоналі один навпроти другого. Коркову через якийсь час треба дотягувати.Якщо гумова то можна сильно до упору але з чуттям що різьбу у не позривати. Ричаг ключа чи чогось іншого не більше 10 см і закручувати до упору
     
  3. sysynandriy

    sysynandriy Початківець

    Авто:
    Colf2
    маеться в виду гайки кришки пIдшипников розпредвалу [​IMG]
     
  4. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Це не кришки .... а бугеля розпредвалу. Затягувати до упора стандартним ключом на 13. Порядок - починати з середнього він почне затискати гідрокомпенсатори... всі решта гайки підтягувати рукою (якщо різьба не покоцана), потім затягнути сильно в любому порядку але попарно і без фанатизму... різьба катана і сама по собі не відпускається і гайки мають дно типу гравер
     
  5. sysynandriy

    sysynandriy Початківець

    Авто:
    Colf2
    дякую за вiдповiдь
     
  6. sysynandriy

    sysynandriy Початківець

    Авто:
    Colf2
    як краще брати двигун з пробигом? в зборi де на шротах не дадуть провести дефектовку двигуна так думаю, чи розкомплектовано головка та блок де можна провести минимальну дефектовку. звичайно економiчнiший вариант в зборе але гарантii нема, але в роздильности голова+блок дорожче але то
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)