заміна свіч

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем andriyvitruk, 13 лип 2011.

  1. andriyvitruk

    andriyvitruk Active Member

    Авто:
    VW PASSAT B6 2.0 fsi (BVZ)
    хто порадить чи потрібно міняти свічі b6 2,0 fsi пробіг 45000 чи ні ?
     
  2. XFox

    XFox Місцевий

    Авто:
    Skoda Superb 1.9 2005 / NS Haritage x/ Magna XFox Edition
    Думаю то всьо залежить ) Глять на самі свічки) Хоча там мабуть треба колектор зкручувати...
    Доречі бачу в тебе ФСІ двигун, як він тобі? То в тебе євро 5 чи євро 2? Нема проблем?
     
  3. andriyvitruk

    andriyvitruk Active Member

    Авто:
    VW PASSAT B6 2.0 fsi (BVZ)
    евро 5.пока все нормально.от незнаю чи варто свічі міняти бо все працюе
     
  4. Zh@riK

    Zh@riK Аксакал

    Авто:
    VW GolfII CL 1990,1.8l RP, Pierburg 2ЕЕ Ecotronic, 5КПП 4S, ГБО; Audi A4B8 avant 177BHP; Honda Hornet 600cc
    Клубна карта:
    000050
    вибач за строгість, але якщо все їде і фунциклює нормально - то не лізь і не шукай зайвого геморою. тимбільше, в б6 на бортовий видасть інфу, якщо щось зі свічами буде невпорядку
     
    • Подобається Подобається x 1
  5. Golf 2

    Golf 2 Місцевий

    Авто:
    Audi a6 2.5 tdi
    Приєднуюсь
     
  6. andriyvitruk

    andriyvitruk Active Member

    Авто:
    VW PASSAT B6 2.0 fsi (BVZ)
    дякую за пораду.ви праві
     
  7. Рус

    Рус Active Member

    Авто:
    Passat B6 1.8 TSI
    Попередній Пасат був з двигуном 2.0 ФСІ (тип BVZ) - так от свічі я на ньому поміняв так: перший раз при пробігу 30т.км (регламентно мене змусили це зробити в Києві), а другий раз при пробігу 75т. км... (в нас на "Алексі";хоча ніхто навіть не заїкався про їх заміну) і то чисто від того, що хотів помяти, а не через тех. проблеми. Тим свічкам, які зняв - нічого не бракувало.
    А зрештою подивись в мануал - там є перелік обов"язкових регламентних робіт. Бажано їх дотримуватись, щоб не "злетіти" з гарантії і розраховувати на післягарантійну підтримку (так званий "куланц"). У мене на теперішньому авто пробіг 54т.км., але так як пройшло вже 3 роки, то був змушений поміняти гальмівну рідину по регламенту...
    Двигуном ФСІ був задоволений повністю - і в спеку, і в мороз проблем жодних! Як завжди - хороший бензин, якісне і вчасно поміняне мастило - і Ваше авто буде Вас тішити!
     
  8. andriyvitruk

    andriyvitruk Active Member

    Авто:
    VW PASSAT B6 2.0 fsi (BVZ)
    яке масло лили?
     
  9. Рус

    Рус Active Member

    Авто:
    Passat B6 1.8 TSI
    Можна на "ти"... :D Спочатку міняв мастило тільки на офіційній СТО, а потім, вже після гарантії, домовився на "Алексі" з майстром-приймальником (давав йому 100 грн.) і він заливав моє (Castrol Edge 0w40... і куплене тільки за кордоном в 5л. каністрі), а відмітку в сервісці ставив "оригіналу". За цю домовленість я віддав купу чеського пива і не знаю,чи щось вигадав... :D
    Після ТО 3 (на 45т.км) сказав,що тепер буду приїзджати міняти мастило кожні 10т.км. На теперішній автівці теж таке практикую - 10т.км - і заміна масла. Правда в це авто лию масло "оригінал" - тут трішки інші вимоги по допусках масла і на цьому двигуні вже є "турба".
     
  10. andriyvitruk

    andriyvitruk Active Member

    Авто:
    VW PASSAT B6 2.0 fsi (BVZ)
    а чому не 5w40.
     
  11. Рус

    Рус Active Member

    Авто:
    Passat B6 1.8 TSI
    :dntknw: Спочатку лили 5w40, а потім я якось міняв масло в Чехії і вони мені залили 0w40 саме Кастрол Едж... от так і почав лили це масло. При пробігу 101т.км від заміни до заміни (при нормальному стилі їзди) рівень взагалі не змінювався. Але якщо робив декілька переїздів по 1000км і "виконуванням" на автостраді при 200км/год - то в загальному виходило + 500гр. масла!
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)