Думаю то всьо залежить ) Глять на самі свічки) Хоча там мабуть треба колектор зкручувати... Доречі бачу в тебе ФСІ двигун, як він тобі? То в тебе євро 5 чи євро 2? Нема проблем?
вибач за строгість, але якщо все їде і фунциклює нормально - то не лізь і не шукай зайвого геморою. тимбільше, в б6 на бортовий видасть інфу, якщо щось зі свічами буде невпорядку
Попередній Пасат був з двигуном 2.0 ФСІ (тип BVZ) - так от свічі я на ньому поміняв так: перший раз при пробігу 30т.км (регламентно мене змусили це зробити в Києві), а другий раз при пробігу 75т. км... (в нас на "Алексі";хоча ніхто навіть не заїкався про їх заміну) і то чисто від того, що хотів помяти, а не через тех. проблеми. Тим свічкам, які зняв - нічого не бракувало. А зрештою подивись в мануал - там є перелік обов"язкових регламентних робіт. Бажано їх дотримуватись, щоб не "злетіти" з гарантії і розраховувати на післягарантійну підтримку (так званий "куланц"). У мене на теперішньому авто пробіг 54т.км., але так як пройшло вже 3 роки, то був змушений поміняти гальмівну рідину по регламенту... Двигуном ФСІ був задоволений повністю - і в спеку, і в мороз проблем жодних! Як завжди - хороший бензин, якісне і вчасно поміняне мастило - і Ваше авто буде Вас тішити!
Можна на "ти"... :D Спочатку міняв мастило тільки на офіційній СТО, а потім, вже після гарантії, домовився на "Алексі" з майстром-приймальником (давав йому 100 грн.) і він заливав моє (Castrol Edge 0w40... і куплене тільки за кордоном в 5л. каністрі), а відмітку в сервісці ставив "оригіналу". За цю домовленість я віддав купу чеського пива і не знаю,чи щось вигадав... :D Після ТО 3 (на 45т.км) сказав,що тепер буду приїзджати міняти мастило кожні 10т.км. На теперішній автівці теж таке практикую - 10т.км - і заміна масла. Правда в це авто лию масло "оригінал" - тут трішки інші вимоги по допусках масла і на цьому двигуні вже є "турба".
Спочатку лили 5w40, а потім я якось міняв масло в Чехії і вони мені залили 0w40 саме Кастрол Едж... от так і почав лили це масло. При пробігу 101т.км від заміни до заміни (при нормальному стилі їзди) рівень взагалі не змінювався. Але якщо робив декілька переїздів по 1000км і "виконуванням" на автостраді при 200км/год - то в загальному виходило + 500гр. масла!