коротче зробив двигун 10.000 км проїхав свічки останній раз дивився 5.000 км тому були нормальня масло теж стало не таке чисте як було зараз 10.000 км після ремонту свічки чорні масло чорне, дим з вихлопної тиільки два дні тому троха пішов був чорний , але то не довго було трохи подимів і перестав ,зараз все добре диму нема так от питання чого свічки взагалі чорніють , і чи реально без перегріву і взагалі при акуратні їзді загробити двигун після 10.000 км і після якого пробігу нове масло стає чорне , бажано дати відповідь на всі питання дякую
Потемніння масла то нормально, воно повинно темніти, бо вбирає в себе сажу. Чорні свічки на гарячому двигуні показник перебагаченої суміші, якщо так - відрегулюй. Якщо тільки на холодному - це норма. Чи реально загробити двигун при акуратній їзді - так, особливо якщо перед тим двигун ремонтували олені. Або олені вибирали масло. Або слідкували за рівнем масла або робили ще щось оленяче.
угу а якщо то не олені і масло те яке лиють в тоуреги я образно сказав тоуреги здаєть дизельні рівень масла в нормі , менше з тим коротче якщо свічки чорні значить не згоряє бензин , я правильно зрозумів ??
правильно),і свічки треба дивитись після того як проїдешся по трасі,тоді можна реально оцінити картину!
Я так розумію в тебе бензиновий двигун то до чого мастило для дизелів? При обкатці інтервал заміни мастила має бути як мінімум в два рази менший!!! Коли ти його міняв і чи міняв взвгалі? Доречі я на своєму гольфі міняв що 7тис. Взалежності від кольору вихлопа можна сказати про несправність: білий дим з голубуватим відтінком - бере масло, просто білий дим - підтікає охолоджуюча рідина, чорний дим - розстроїна паливна система(якраз твій випадок).