Така ситуація: коли починаєш їхати у штацбкому режимі все гаразд переключення видбувається приблизно 1,9 -2,5 дась в такому діапазоні а от коли наприклад на трасі стараєшся по щвидше її розігнати з 1 по 3 проблем немає близько 4,8-5 відбувається переключення а от на 4 таякби нехоче переключитись незнаю яб навіть сказав стрілка тахометра зупиняється на 5 и двігун дальше не хоче крутити. Машину таякби починає задихатись приходиться відпустити газ тоді відбувається переключення і можна дальше розганятись.Халепа коли йдеш на обгін а тобі така лажа страшнувато ((( коробка як ви вже всі зрозуміли автомат..
народ то все не так. в мене абсолютно такаж проблема була і зараз знову вилізла. також АКПП. Справа в тому що мотор не розкручується вище рівно 5000 обертів якщо є помилка датчику хола(то на трамблері), про це навіть каже ЕЛЬЗА. спробуй на паркінгу крутнути мотор вище 5000, побачиш то, тобто коробка тут ні до чого.
Є така справа. Навіть як буде помилка по АКПП то теж не розкрутить поки помилки не скинути. Але в mina JR здається немає ДХ в нього ДК і наскільки памятаю в нього катушка була пробита.... ми епоксидкою заляли, але може знову пробило.
з катушкою все гаразд вона нова з кулька зараз фірми "беру" завтра попробую крутнути вище і Юра чи зміг би ти протестити комом коробку ?
взагалом така ситуація коробка протікала через прокладку піддона купив ремкомплект прокладка фільтр купив масло заміниликароче переключаеться без ривків правда проблема непропала. У кого які ідеї є . Я думаю це щось з компом просто якщо з соленоїдами дивились все гуд інших варіантів в мене немає...
Дивився компом коробку- ніяких неполадок не показав. Це виглядає що проблема з кік -дауном він то включається то не включається. Це може бути ще проблема з дросельною .... АКПП звідтам бере інформацію про нагрузку, але вона теж явних збоїв не показала.
Кік-даун включає нижчу передачу а не вищу, а тут наверх не переключається... Справа однозначно не в коробці - вона працює як положено. Не переключається вона тому що мотор не крутить вище 5000, а чому мотор не крутить більше то вже невідомо. Я б на вашому з Кумом місці сів з підключеним компом і погазував би на стрийську, а там би подивитись лямбду і інші датчики... чого мотору не вистарчає щоб крутитись більше 5000 під нагрузкою! успіхів