Свідомо створюю нову тему, щоби в ній ми могли обговорювати наш проект, який вже фактично починає стартувати. У подібній гілці тема зайшла імхо надто далеко, через флуд її складно читати. Отже. Велика подяка нашому малоактивному учаснику krilov, завдяки якому наша мрія стає реальністю. Сподіваючись на підтримку з боку Олега М., насмілюся сказати, що є машина, з якої ми будемо робити справжній ралійно-драговий апарат. Вона - темнозелена скірочка, зараз стоїть у Києві. З двигуном будемо думати спільно, зараз машина починає розбиратися, очевидно скоро будуть перші результати роботи. Первинний бюджет роботи та запчастин - близько 1000 доларів. Цю суму ми спробуємо покрити власноклубно. Звичайно, будуть поточні витрати, тому звертаюся до всіх, хто може допомогти для створення першого подібного в Україні проекту, імена спонсорів увійдуть в історію цього витвору. Згодом, коли машина буде готова, на неї робимо спортивний техпаспорт і вона їде до Львова.
Відповідь: клубна машинка :-D Привіт! Я завше готовий!!! Тільки прошу розтлумачити. Бо мені Krilov сказав що це купа хламу.;-)
Відповідь: клубна машинка Крилов прав. То дійсно купа хламу. Але і з тієї купи хламу, приклавши дуже гарні руки(якими обладає Крилов) + гроші і зробиться гарне авто для раллі! ;-)
Відповідь: клубна машинка Так, прошу розтлумачити конкретно всім! А бажаючим підтримати проект нагадую, що вся інформація для цього є на головній сторінці сайту!
Відповідь: клубна машинка що саме тлумачити? питання - в студію! А взагалі все дуже просто - хлопці з Сибіру Запоріжжя та Києва хочуть зробити львівянам суперкар. Поки останні все тільки говорять
Відповідь: клубна машинка Перепрошую, нагадую, я виїхав в сибір не на завше ;-). Якщо точно то родом я з Рудок, 12 років прожив в Києві, а моя "база" в Городку. (перепрошую за оф-топ). По темі: Я готовий брати участ в проекті. Правда мені важко в тому планні, що я на відстанні від вас. Для просування вперед хотів би знати алгоритм просування. Цеб-то: 1) Задача 2) Схема розвязування задачі (технології і т.п.) 3) Кошторис (хоча-б в першому наближенні)
Відповідь: клубна машинка Орест. Виклади все чисто і прозоро. Бо я останню розмову чув тільки на останніх зборах, що ми відмовилися від кузова Сірка. А тут вже нове зеленооке... Хто ше гроші вкладає? Хто хоче спонсорнути? Скільки нам реально бракує каси до 1000 баксів? Коли ми її забираємо? Штука баксів то без мотора я зрозумів. ?
Відповідь: клубна машинка Наскільки я поінформований, ми маємо скіроко в шрот-стані, в якому кузов у хорошій кондиції. Гроші , які нам вдасться зібрати, підуть на придбання двигуна і іншого що треба для того, аби воно добре їхало. Сірко без доків - від Олега з Сибіру , Саша Крилов взявся за те, щоб довести машину до ладу , що там є із Зпоріжжя, я не вкурсі. Наша задача зібрати гроші і знайти за них класний двіжок. А взагалі, знову приєднуюся до тих, хто просить конкретних прозорих пояснень, бо мені особисто також багато чого в тому замуті незрозуміло, те що я написав, базується на власних здогадках, зроблених на основі небегатослівних відповідей на мої питання у приватних розмовах. А людям не особо прібліжонним до Ореста взагалі то все в одну картину мабуть не складається. То про гольфа говорили, потім кузов білого сірка, а тепер звідкись у Києві зелений сірко знайшовся... Без прозорості проект приречений. Пояснення в студію
Відповідь: клубна машинка Діло ще не в поясненнях, діло в тому що ми ніби говорили що братимемо авто не в розібраному стані і будемо навішувати, а в навішеному і будемо її роздягати і продавати лишні запчастини, щоб відбити лишню затрачену касу. А тут знову шрот-скелет. Говорили про один варіант, хтось придумав інший. Якщо так, то хто цим займається, йому краще дати касу в руки і отримати готовий кар :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Відповідь: клубна машинка Машина куплена. Стоїть на подвір'ї. Буде розбиратися і збиратися. Наразі головний архітектор проекту занятий.