я так поняв шо октава 4х4 1.8Т злила всім. Ну але тре врахувати шо ганялась з хетчбеками легшими на пару сотень кг.
з двох попередніх відяшок шкода на старті відстала від сірка і мазди тому і висновки такі. Дякую за обєктивне відео )
але слід відзначити, що обидві машини , судячи з хронометражу відео, вписалися в 16 сек, це дуже непоганий час
Скірокко мк1 програвало по простій причині. за кермому був Орест і він ніяк не міг справитись з ввімкненням 3-ї передачі бо куліса хандрить. Скірокко виривалось вперед на 1-2 передачах. а потім задавало бо толком не вмикалась 3-тя
Ну то ось тобі домашнє завдання - відрегулювати третю передачу і на наступному з"їзді відновити справедливість
Крім того попрацювати над робочою температурою двигуна, можливо обдувом впускного колектора (він не повинен так грітися, на мк2 обдувається), за можливості брати на драг 14-ті ковані колеса (якщо в них зовнішній діаметр менший), а також за можливості підрегулювати передню та задню подушки двигуна, щоби при перемиканні не скакав. Також маю підозри по регулюванні запалювання - мені здається, він хоче ранішого ніж паспортне.
просто коли погода погана - всі її фуфлять.. а тут - погода супер, і всі никаються ). я буду Пи.Си. і не сам ... приїду з жінкою, буду пробувати дати їй порулити. так шо ахтунк )
Згадав пів години назад шо з"їзд))) Якшо акум не підведе то приїду, бо пів години тому з толкача заводився))) Майже 2 тижні не їздив машина стояла)