Всім привіт! Хочу на свого гольфа поставити так звану "альтернативну оптику", на сьогоднішній днь вибір достатній ну і звісно ціни, тому хочеться почути поради та думки клубу. 1-пит. - чи взагалі вартує це робити? 2-пит. - якщо 1-ше так, то яку саме ставити, якщо машина білого кольору: -темну (майже чорну), з мальтійським хрестом на цоколі -світлу (під хрусталь), з мальтійським хрестом на цоколі -темну (майже чорну), з хрестом по всій оптиці -світлу (під хрусталь), з хрестом по всій оптиці - ангельські очі (але чомусь вони мені не подобаються) - лінзові (але вони дорогі) Схиляюсь до першої в переліку - темної з мальтійським хрестом, але як вона буде на практиці себе показувати? Ну і ---- де краще купувати Польща (вартість з доставкою)?, чи може краще в Чехії взяти через інтернет, при умові, що своя людина там візьме та своя людина сюди привезе. І ще одне, в даний час ришітка на 4 фари, але нема бажання купувати 4 альтернативні фари, можливо краще взяти ришітку на 2 фари без значка? П/С/ Ваша думка мені не байдужа!
Тяжко шось сказати. Шукай картинки в неті. Вибирай що більше подобається тобі в першу чергу. Однозначно я за темну оптику на білій машині. [OFF]П.С. Де ти там мальтійський хрест побачив? Смішно, чесно. Почитай спочатку що це таке в ФВ культурі. А то ж забакланять;-)[/OFF]
з мальтійським хрестом --- НЕ ПОЗЕРТЕ МЕНЕ ЗА ТУ ФРАЗУ, ну ...., буває. :rofl: Основна суть в питанні як вони будуть світити, особливо чорні, чи не буде гірше за стандартні.
Як маєш багато бабла на фари, то бери нові НЕLLА ! 650грн./шт. Все, що до 250грн. - то фуфел. Не ведись на то. Може і виглядає гарно, а світить "омєрзітєльно". Може і написано на них WЕSЕМ, чи ще шось гарне.
Подобається ось такий варіант, хто юзав? хто за них щось скаже? на одному з сайтів дають виробника "JOM" та код товару (Kód: 19141753-ICS) ну і переконує покупця що то сертифіковано. Корочче гублюсь, бо не знаю на що звертати увагу. а також схиляюсь до таких... чи таких ...
Мені більше з залізним хрестом подобаються, чорні, ті, що самі перші, взагалі суперові з виду, але от самому цікаво як вони світять) За хрусталь чув, що не дуже, але то була думка однієї людини, а більше я відгуків не чув ніяких...
Я за оригінальну оптику Hella. Ставив нові не оригінальні фари (без хрестів), світили всюди... на дорогу теж трохи попадало, відрегулювати толком не вдавалося. Купив б\у оригінал в ідеальному стані, задоволений. Весь той тюнінг потішить тебе до того часу, поки не зрозумієш, що світить воно гірше ніж оригінал. Теж стояв перед вибором, радився з людиною, яка займається регулюванням фар. Він був за оригінал і ніщо інше. Вибирати тобі, але якщо на першому місці якісне світло, а потім тюнінг то бури оригінал.
В погоні за хорошим світлом в мене зараз стоять лінзи і я заспокоївся. А оптику треба підбирати під той стиль машини який ти собі задумаєш. Але стиль всієї машини а не оптика одна а решта інше.
Якщо вибирати альтернативну то брати треба лінзовану. Бо купиш з хрестами а вони погано світять (для прикладу) почнеш ліпити ксенон, потім з"явиться тема який ксенон краще: китайський, дуже китайський, дуже -дуже китайський, чи філіпс але ж він дорогий. Навіть в китайській лінзі самий-самий китайський ксенон світить краще (читай засліплює менше) ніж в звичайній (хай і з гладким склом) фарі.
Ціни конкретної не знаю, толком нічого про них не вивчив, єдине, що зі слів чув різні ціни, тому про її бюджет конкретно "0" - питання не вивчене. Тому лінзи --- хто ставить, робить, продає, ітд. До кого звертатись за таким чудо-огньом?
Купляєш в каматоза дешеві прозорі фари В олегаМ береш білінзи з ксеноном На ебеї замовляєш нову проводку з реле і запобіжником (не обовязково, але бажано) Мене контачиш за порадою як це краще звести (врізати) докупи. Маєш лінзований ксенон. Але якщо руки не з правильного місця ростуть то краще не братися бо ділов натвориш. Доведеться трохи потрахатися, але не більше ніж ти з картами витворяв.
Sasa, дякую! Беру цю ідею в зародиш і буду виношувати, а як "созрею" то реалізовуватиму. Ще раз дякую за толкові поради.
Добавлю і свої 5ть копійок: вартість лінз 600+-, гарний ксенон 1000+- (без різноцвіту), пара фар з нерифленим склом 200-300. Можна зєкономити на лампочках чи на блоках але ефект лінз втрачається. Я сам юзаю Ж5 на ренохі світлом задоволений, а на Г2 купив оптику ДЕПО з нерифленим склом під галогенки.
Всім привіт. Ряди автовласників поповнив недавно, от кілька днів блукаю просторами інтернету, розбираюсь із фарами і лампочками автомобільними. Є Golf 2 (2 фари, а не 4), помітив, що на ньому різні фари...ще й одна якась мутна Світло дуже погане, без розмітки їхати майже неможливо. Хочу замінити самі фари (бажано щоб виглядали красивіше) і лампи на галоген Philips Diamond Vision (я так розумію потрібно дві лампи на дальнє світло Н4 і дві на ближнє Н3). Питання наступне, Hella оптика дуже дорога... але є багато інших варіантів в межах 500-600 грн. Розумію, що під ксенон вони не йдуть аж ніяк, тому його і не розглядаю наразі. А на який результат можна розраховувати із якісними галогенками і фарами такого типу, як розмістив в першому повідомленні топікстартер, можна обійтись без лінз?
Собі на гольф поставив тайванську оптику "DEPO" з рифленим відбивачем + звичайні лампочки "osram + скількісь %" . Світять як звичайний галоген з чіткою границею світло-тіні. В порівнянні з лінзованим ксеноном несвітять зовсім та як на галогенки то світло досить пристойне.
це не звичайні + скілкись там Osram nightbraker.світять досить пристойно,вожу як запасні в бардачку))))) в кого добре відрегульвані фари(не так шо ліва прямо в очі водію зустрічного транспорту а правана горобців на деревах) поставте ралійні,сам на них їжджу,хоч на пачці пише шо незя)))є серія philips rally на будь який цоколь а ще краще і правильно - то як в серожі))