Щось, бачу, в галузі машинобудування грядуть зміни... Починаються кампанії з дрібних випусків електромобілів. Саме вони, на думку декого, можуть стати панацеєю для всіх, і для екології також (нажаль не на мою). Я б з радістю пересів на електрокар, але... у мене теж є свої вимоги, і поки що, згідно цих вимог, чистого електрокару ще не випустили і не планують, то ж альтернативою залишається гібрид, але то окрема тема... Ото ж. У кого які є щодо цього думки і прогнози? Висловлюємося, не соромимиось.
Цікава тема! Але особисто я б відповів на пункт "пересяду не вагаючись, після моменту, коли електромобілі стануть такими ж потужними як і бензинові". Якщо я зараз катаюся на машині з розгоном 0-100 у 6 сек, то електромобілі для мене поки що асоціюються лише з автонавантажувачами з критим дахом. P.S. Ну власне додав ще 2 варіанти.
я вибрав варіант "Пересіли би не вагаючись" )),я хоч і молодий (26 років) але вже зрозумів що швидкість це не основне,і тих розгонів мені вже різких не потрібно,і з світлофора не горю з буксами рушати і вперед вириватись,в мене зараз гольф 1,8,з задоволенням поміняв би його на машину з меншим обємом і економнішу,головне безпечно,надійно і комфортно доїхати з пункту А в пункт Б!то напевно все сталось після того як женився і почав возити жінку і тещу)))),бо коли ще був молодший то поганяти дуже любив.друзі казали що я "міліметровщик","гонщик" і їм завжди сташно було зі мною їздити!))
Наразі це ще тільки на рівні експерементів, бо власникам нафтових родовищ не вигідно просто щоб були електрокари. Мій варіант "Пресіли б, але хотілося б мати неелектричний - про запас" , бо наразі його вистачає по місту, і то лише себе возити, а якщо їхати за 100-500км, то що з ним робить + заряджати батарейку довго треба. Так що років з 5-10 і ситуація повинна змінитися вже, бо машини будуть електро + музейні
Блін... Я не вірю що досі непридумали якоїсь потужної батареї. Яка є компактною, потужною і скоро заряджається. Це або нафтомагнати заторможують розробку або вона ще не застаріла в якихось спецслужбах щоб її зробити доступною для простих смертних або ще не сповна відбили гроші за попередні розробки таких як Li-ion і тіпа того. Така моя думка.
А я не пересіла б, я - пересяду!!! Але... Електромобіль (такий, яким ми його знаємо нині), у моєму розумінні, добрий для їзди по місті - на короткі відстані (що для традиційних наших друзів не дуже добре) і часто. Натомість, поки що не придумали такої батареї, яка б тримала, скажімо, на відстань 1300 км. Друга справа. Наразі, я все ще слідкую за "гібридами". Жодної технічної новинки не варто купувати "гарячої". Треба, щоби хтось нею поїздив (ті, хто ганяється за всім новеньким ))), висловив свої фе, фабрика внесла зміни, вдосконалила, а тоді - купую! І головне!!! Електромобіль в розетку 220 не ввімкнете. А, якщо і так, то не кожен живе на партері, щоби кинути переноску через вікно, та й не під кожним вкном мона запаркувати. А, якщо не буде де "заправляти" свою лялю, то яка буде її функція??? ІМХО
Я відповів "Пресіли б, але хотілося б мати неелектричний - про запас" і головною проблемою електромобілів на даний час це: 1- малий запас ходу, 2- відсутність швидких заправок. В мене є знайомий, в бувшому начальник СТО, так от він має ОКУ на електротязі (сам переобладнував) тягу забезпечують 6ть аккумуляторів для електротранспорту то в нього запас ходу (взалежності від стилю водіння) до 50ти км. Тяга я вам скажу така що при реостат в пол- всідуху вдавлює відчутно, правда десь до 80км/год а потім просто набирає швидкість. Максималка він казав десь 120-130(особливо з попутним вітром). Собіватрість проїзду 1км з амортизацією авто менше 10коп. Зарядку має вбудовану типу мудру яка відслідковує заряд АКБ і підтримує емність при тривалій стоянці, а інша стаціонарна з гольф-кара (для швидкого заряду). придумали! тільки коштують дорого! тай самі електромобілі вартують космічно. Десь читав статтю що автовиробники додають до вартості ел.моба порядку 80% бо вони більш надійні а відповідно потребують меншого сервісу(а це теж стаття доходів авто виробників). На рахунок гібридів вони економні в міському циклі, бо виходить розхід заміський, а за містом маємо ті самі 6л/100 (цифри зі статті про тойоту пріус).
Аж тепер побачила, наскільки "важлива", як виявилося, ця тема на нашому форумі... Для неї забракло розділів "Новинки Фольксвагена", "Наші авто", "Автофорум" чи навіть "Простофорум"... Опинилася аж у колекторі Цікаво, яке місце тема займе, коли bass з Чортопхаєм обзаведуться такими новинками...
Я сам створив її в колекторі, з надією що мені не вліплять бан і, можливо, перенсуть в розділ, на який ця тема заслуговує Ще раз скажу (як десь-там писав в іншій темі, як флуд), що згідно останніх досліджень, для того щоб пересадити всіх власників авто на електрокари якогось мегаполісу, наприклад Нуйорка, то прийдеться відключити подачу електроенергії у решту території сполучених штатів... І по скромних розрахунках, якщо вся планета перейде на електротранспорт(більшість, тобто 80-90, то виробництво енергії повинно зрости у сотню разів. Шукаю лінк на ту статтю, як знайду то тут викладу. Тому вважаю, що чисто електричний вид транспорту безперспективний - майбутнє за гібридами, і не обовязково нафтопродукт\електро. Але я зараз би пересів на електрокар в межах міста, і для мене варіант з запасом пробігу - саме то.
Моя відповідь - пересів би, не вагаючись. Якби в нас були нормальні дорожні умови для велосипедистів, я би взагалі їздив на велосипеді по місту. Не таке воно вже і велике в нас. Можна електровелосипед купити, до речі. Вже є такі у продажу. Але... Ментальність наших людей така, що краще будуть їздити в душогубках і наповнювати кишені водіїв, чим на велосипедах і наповнювати своє здоров'я. До теми. По місту з радістю їздив би на електромобілі, якщо б вони були у продажі. І не так заради екології, як заради того, щоб ті нафтові магнати трохи збилися з того свого шаленого заробітку. Бо будь-які надра мають належати всім людям, а не лише тим, хто швидше кран поставив. Тому і немає, і, на мою думку, ще довго не буде альтернативи нафті, бо занадто великі гроші там дуже легко заробляються. І не треба мені розповідати про мільйонні вкладення на пошук надр, видобування та переробку. Якби то було так невигідно чи затратно, фіг би то хтось робив. Окрім того, як вже писали вище колеги, електромобіль набагато простіший за своєю конструкцією. А прибутки навіть дилерских СТО набагато більші за прибутки від продажу тими ж дилерами нових та ін-трейд автомобілів. Хто ж тоді дозволить створити вічний автомобіль? Людство з введенням Долара у ідол життя само себе загнало у глухий кут. Всі наукові дослідження направлені лише на те, щоб винайти щось, що можна успішно продавати і... обслуговувати, звісно за наші гроші.
Если доведут до ума Ё-мобиль, я бы пересел не задумываясь. Интересная машина и цена не сильно заоблачная http://www.yo-auto.ru/yo-mobile/utp/
Придумали вже давно потужну батарею, ще в 70х роках, але якщо б виставили на робництво таку батарею, то думаю директора заводу пристрілили б нафтові барони. Проводяться перегони мотоциклів з електричними двигунами, вони перемагають бензинові! Ввімкнеш, такі авто вже є, в 2013 році один з моїх співробітників збирається купити повністю електричне авто (Китайця мабуть) на 220В (але як другий автомобіль в хаті). Купить, подивлюся як воно. А ще додам не зовсім в цю тему, але курде, мені ще в школі казали, що електрика - дорогий ресурс впорівнянні з іншими. Чому всі хапнулися за ту електрику?! Є ж інші альтернативні палива (крім електрики і нафти)!
Крутний момент в ел.двигуна максимальний на всьому діапазоні обертів + незриваеться в пробуксовку. Бо є в кожному домі, і вартість кВт енергії досить низька, а ще квитанції приходять раз в місяць. Ел. тяга звісно гарна штука але поки в авто не буде запасу ходу 500-700км по адекватній ціні (не 60тис дорларів за таврію на ел. тязі) до того вони ненабудуть великого розповсюдження.
Верховна Рада прийняла закон про відміну імпортного мита на ввезення в Україну електромобілів до 2020року. Ще хотіли зняти і ПДВ але не тут то було....відправили на доопрацювання....хочуть добавити і зняття ПДВ на електромобілі вироблені в Україні.
електромобіль - то дуже крута штука: мої знайомі десь 6 місяців тому купили Nissan Leaf - воно повністю на електриці (не гібрид) - кажуть, що повної зарядки вистачає на 120 - 130 км і коштує десь 60 грн, якщо заряджати від портативної домашньої зарядки (повна зарядка 6.5 год), але у Львові є перелік безкоштовних зарядок Як на мене - то це справді питання часу, коли з вихлопної перестане фуркати...
Тесла - то взагалі ляля з її інтер'єрним напічканням і зовнішнім дизайном - але вони дорогі, ті шо є ) кажуть на економ модель десь в кінці 2017 варто чекати... і коштуватиме 35 штук.
я про неї і кажу, якраз закінчую реєстрацію сонячної електростанції на даху будинку,отже фунтдамент закладено )