Така історія. Фари регулюю вручну викруткою, бо, наскільки знаю, регулювання з салону в мене нема. Крутилок ніяких не знайшов принаймні за 6 років користування машиною І от віднедавна я зауважив, що коли заводити авто з включеними фарами, то вони роблять "кивок" вниз-вгору. Ось як це виглядає: Додам, що фари в мене не рідні. Стояли звичайні дефлекторні, а я кілька років тому поставив лінзований тайвань Sonar. Тобто виходить там є якісь моторчики, які регулюють висоту світла? Якось тоді можна доліпити крутилку для регулювання з салону? Чи вона є, але я не знаю де?
Значить у тебе стоїть коректор фар. Крутилку тре ставити якщо такої не знайшов. Але проводка повинна бути вже, раз коректори працюють. Так що кури тирнети і шукай де у тебе цей рагулятор повинен бути. Ну і аліекспрес потім в допомогу
Такий, але права крутілка отсуцтвує, тільки регулювання підсвітки панелі. Ну але я нині ше раз перевірю
Якщо стоять датчики/датчик положення кузова, то може бути автокоректор, тобто тої крутілки не треба, як варіант може бути, по віну мало би показати.
Якщо роблять кивок значить коректор є, тому що він знає яке положення ставити на фари. А це значить що скоріше за все автоматичний коректор і є. По він коду дійсно все пробивається.
Працює... бо при старті машини фари рухаються... Але коли ти викруткою збив заводські установки...то куда вони рухаются невідомо, от тому им і не бачиш роботи коректора. Ідь до Олега Городок у нього була приблуда для рег. фар... Але тепер тре знати як виставити так як на заводі щоб коректор правильно працював
шо там знати, майже на всіх фарах пише кут нахилу, на німцях це переважно 1%. міряєш висоту від дороги до центру лінзи і на вертикальну стіну -1%. можна нампасічній на горислав заїхати або га бош на науковій вони всі мають стенд такий для регулювання фар. ціна питання на гориславі 100грн
То на "око". попробуй найди точно центр лінзи)))).Напевне тре відключити коректор, виставити по стенду а потім вкл. коректор.. Коректор дуже чуть чуть рухає фарами.... думаю не більше +/- 5мм. А взагалі тре оглянути саму фару там би мали бути якісь мітки, по яких на конвеєрі виставляють. Не думаю шо виробник тратить час на стенд
Та шо ви тут базар розвели. Ставиш машину на рівній поверхні...(інструкці в тирнетах море). В твому випадку автокоректор виставить в середнє положення бо машина горизонтально на рівні поверхні, все що відрізняється вверх\вниз тре регулювати крутілками положення дефлектора на фарі. Ітого рівна дорога, ворота чи двері гаража на відстані 2м, і крейда, чи кусок вугілля, або 100грн і горслав авто чи городок...
в мене ситуація усугубляється ше тим, шо права фара має одне обломане кріплення, а відтак не зафіксова на мертво
Для того щоб зафіксувати предмет в площині достатньо 3х точок... Тому твоя фара нікуди не дінеться навіть якщо одне кріплення поламане.
Не переживайте так. Це проста процедура регулювання фар. Є люди, в яких на одному болті фара тримається і вони щасливі)