Чи хтось пробував замість галогенових діодні лампи в фари? Як враження? Наскільки вони добре світять і наскільки довговічні?
Ну тут декілька моментів)) В мене стоять леди в лінзі під галоген - лінія чітка, засвітів немає, не блимають... Купляв на Алі Філіпси за 50 доларів (чи оригінал - хз, але на сайтах філіпса знаходив) Що сподобалось: 1. Підійшли без переробки 2. За рахунок білого світла розмітка краще помітна і здалека знаки 3. Вигляд машини 4. Більше світла (суто на мою думку, не заміряв) Не сподобалось: 1. 6000 К По ресурсу: заявлений в рази більше, ніж галогени. В мене пів року десь. П.С. чи купив би ще раз - напевно ні. П.С.С. не радив би ставити у світловідбивач, буде сліпити
Пробував. Купував недешеві OSRAM. Не сподобалось. Світлотіньова межа розмазана, можна сказати відсутня. Не зустрів жодної навіть суперфірмової моделі, де б не було помітки "Не для доріг загального користування". + потрібна обманка для борткомп"ютера. Повернув назад продавцеві.
мені лед лампи не сподобались на мокрому чорному асфальті, на суху погоду ще більше - менше. виробник - Китай. + якщо нема лінзи - можна навіть не розглядати, бо дуже сліплять
Поставив собі LED 45W суто в далнє, щоб вирівняти різницю з штатним ксеноном на ближньому. на дальному стало світло як в день. бомба короче
На дальнє - можу погодитись... Але, за досвідом, якщо ти не рагуль якийсь, то на дальньому вдається їхати аби 5-10% часу...
заради тих 5-10% часу я їх і брав. і затестав на вихідних на Поліссі на дорогах де по 5хв може не бути зустрічного авто. стає тупо світло як вдень. всетаки 10000люменів проти 1500. і пофіг на те що там 6500К. світловий потік перебиває і мокрий асфальт
на черзі протитуманки затягнути в жовту плівку і туди попроще лед люменів на 4000 запхати. плівка гаситиме частково потік + 6500К перетворюватиме в сторону 3000К (з втратою потоку, що і треба). Але зато з бонусів - холоднюща(80-90град макс) лампа і як наслідок відсутність тріскань шкельця при влітанні в калюжу
Я пробував в лінзу ставити собі ЛЕД, хєрня повна, особливо коли трошки забруднюється скло, постійно доводиться мити фари. Хороша лінза 3" + хороші ксенонові лампи 4300К то найкращий варік як на мене. ІМХО.
та сама історія. Брав на "Базі автозвуку". У заяві на повернення грошей особливу увагу звернув на недостовірну інформацію продавця - те, що не згадано про заборону використання на автошляхах загального користування.. Плюс не порвано упаковку, все у комплекті (я ж ще й обманки брав... )
Займаюся фарами дуже багато років. Перевага ЛЕД ламп одна - ладно виглядає Реально освітлюють дорогу гірше, ніж наприклад OSRAM +100% а тим паче +150% На ютубі вже є не одне відео порівняння
Ставив собі лед-лампи ( бакстер ). Купляв ще коли мав т4, ставив в звичайну фару-результат супер, видно було навіть на мокрому асфальті, ближнього світла вистачало на 100%(дальнє майже не вмикав). Із мінусів- їзда в туман невиносима, видимість нульова. Після продажу т4 поставив в віваро (ті самі лампи), результат- світло ніяке, як сказав Олег М. -ладно виглядає. Чому так не знаю, можливо різна будова фар(т4-квадратні, віваро-овальні) але в віваро світить реально херово в порівнянні з т4.
В Т-4 фара скло (а не пластик як у віваро), це скло ще й до того рифлене, відповідно світло від ЛЕД лампи добре розсіюється, якби створює плюс до яскравості у всі боки, можливо тому і у Т-4 ніби краще освітлювало, але ще 100% сліпило! т-4 з ЛЕДаом чи ксеноном сліпить шо піпєц, окрім того ще фари стоять досить високо.