Контракт - це контракт. Коли контракт підписують, паперовий такий, з печатками і теде. Тебе просто перевели на тарифний план з абонплатою. Свинство, звичайно...
Як його не називай, але це вже: 1 - не препейд 2 - має суть контракту, коли абонент зобов"язаний РЕГУЛЯРНО вносити абонплату, незалежно від використаних послуг 3 - вчинений самовільно і односторонньо У правовій державі це - кримінал!
Крадуть всі оператори, а роблять вигляд що це технічні помилки. Причому ці "монстри" не гребують навіть 30 копійок вкрасти. Причина в законодавстві і бізнесі. Виконавчий директор "монстра" щоб залишитись на посаді директора кожний рік мусить показувати зростання прибутків, як не покаже то звільнять... от і не гребують нічим. От звідси і ростуть ноги всіх змін тарифів, цін, і крадіжок. Коли купляється стартовий пакет то фактично заключається договір на користування послугами і ніхто не має право без згоди покупця міняти стартові умови, якщо стартові умови міняються то продавець повинен компенсувати збитки звязанні з зміною - це загальні принципи прописані в цивільному кодексі. Це як в магазині... як бачу товар за 10 грн і заплатив гроші а приходить через 5 хв. продавець і каже що товар 15грн.... то продавець має єдине право - не продати товар, а як продав то по тільки на заявлених умовах. Так само і з тел. номерами... якщо був проданий то тільки на стартових умовах, а всякі зміни тільки за згодою сторін, якщо одна сторона хоче розірвати договір по причині порушення умов другою стороною то перша сторона може вимагати компенсацію збитків. Через те всі заявки що - не хочеш користуватись КС переходь на інший номер не правильні... якщо на номері завязаний бізнес вартістю 100 тис дол - хто буде компенсувати збитки.... так що якщо міняти номер то треба через суд вимагати компенсації... якщо не 100тис.дол то хоча б 100грн за те що потратив час на зміну. Так що Микола коли в очередний раз будеш наїждати на КС то наїждай по повній програмі... нехай і за бензин і за час і за нерви потрачені на вирішення цієї ситуації, за все нехай платять. Всі ці речі мають бути врегульвані законодавством конкретно по мобільному звязку, але так як в нас за двадцять років не було ні разу доброго законодавця то тут дійсно претензії до самих себе ... кого вибрали таке і законодавство.
Хтось в тій хаті має стартовий пакет київстара або хоча б будь-якого оператора? Бо ми тут говорим має право, не має. А на стартовому пакеті має бути виписана оферта , де чітко пише хто і на шо має право. Як каже Кум, це фактично є договір між оператором і користувачем, який користувач умовно підписує, придбавши сімку
Не придбавши, а активувавши стартовий пакет, ТАМ ТАК І НАПИСАНО ЯКЩО ВИ ЗГОДНІ АКТИВУЙТЕ СТАРТОВИЙ ПАКЕТ))))). Боротьба з вітряками і сотрясання повітря продовжкється. Всі тут співають про закони права споживачів і т.д. А треба було читати інструкцію і думати, а не тепер нити, коли номер всі знають і у Вас на ньому мільйонний бізнес. Повірте мені тим хто вигідний компанії вона іде на зустріч дає бонуси знижки і т.д. А всі хто тут незадоволений це абоненти які витрачають менше 40 грн. в місяць і тому вони є баластом для компанії якого вона заставляє тратити більше, переводячи їх на інші тарифи.
напевне напів "лох" бо не маю часу взувати КС, але знаю що треба..... ..... Найшов свій стартовий.... написано що КС в односторонньому порядку може міняти ціни і тарифи.... те що має право красти не написано. Запис про односторонню зміну договору не відповідає цивільному кодексу, а кодекс вище всяких умов.... так що в судовому порядку можна оскаржити умови договору, якщо сильно впертися
Не думав повертатись у цю тему, але знаєте, не можу НЕ поділитися черговим кидаловом від київстару, настільки воно мене вразило. Дзвонить знайома і каже - мусила поповнити рахунок, бо не дало подзвонити, каже недостатньо коштів на рахунку. Хоча на рахунку 92 коп. і ще є купа безкоштовних хвилин (!) по київстару згідно абонплати. А також 5 грн. (!) на бонусах від "домашнього інтернету". Їй треба було терміново передзвонити на інший номер київстару і, каже, відразу побігла поповнила рахунок на 10 грн., віддавши з них терміналу 2 грн. А що мала робити? Думаю, як так. Беру телефон на абонплаті. На рахунку 86 коп. Абонплату 3,75 зняло зранку як має бути. Нарахувало чергові 3 год. 20 хв. на київстар та 30 хвилин на інші мережі. Дзвоню на номер київстару і що? Говорить - у Вас недостатньо коштів на рахунку... Почав дзвонити до оператора. Виявляється, треба було дослухати цю інформацію до кінця, до самого кінця, до кінця такого довгого і нудного та песимістичного монологу що аж не видно було того кінця... Виявляється, це просто київстар, знову з думкою про мене, турбується... Щоб бува не закінчилися кошти і розмову не обірвало. Ви уявляєте? Яке ж то вже блюзнірство та лицемірство два в одному просто слів немає... Після мого дзвінка оператору та розмови з нею юридичними поняттями та термінами (бідна дівчинка, два рази казала почекати, поки радилась, мабуть, зі старшим оператором зміни) поки що по цьому номеру перестали попереджувати про "недостатньо" коштів... Дивлюся на стан рахунку іншого свого номера, там у мене на рахунку менше 2-х грн. без будь-якої абонплати чи хвилин. Але 10 грн. бонусів від "домашнього київстару". І тариф "класичний", по 10 коп. за 1 хв. по київстару. Дзвоню на київстарівський номер, а мені кажуть - недостатньо коштів на рахунку... Тут мене просто втрафило. Ну коли людині треба терміново подзвонити, а оператор починає заявляти, що недостатньо коштів на рахунку, а ти своїми ж очима бачиш, що на рахунку ще є кошти, то яка реакція простої людини, якій терміново треба подзвонити? Ніхто не буде до кінця слухати ті бздури. Коли треба терміново подзвонити, а телефон один і каже, що недостатньо коштів, то що робити? І що зробить практично кожен? Правильно - побіжить поповнювати рахунок. І добре, якщо людина знає, що можна через інтернет-банкінг швидко поповнити без комісії на 5 грн., до прикладу. В крайньому випадку є термінали, там можна на невелику суму поповнити, правда комісія втридорого. А то ж біжать купляти картки поповнення по 40 чи навіть 100 грн. Якщо це не сервісний центр, то ще й там комісію візьмуть 2-3 грн. Це вже край нахабства від київстару. І що б тут не говорили, це чистої води шахрайство. Хотів подзвонити до оператора сказати те саме по ситуації з іншим телефоном. Але видавало, що всі лінії настільки зайняті, що навіть не очікуйте, а дзвоніть трохи пізніше... Три рази дзвонив десь до години часу з перервами. Відповідь - та сама... Так що будьте обережні, не ведіться на провокації, дослухайте інформацію до кінця, не біжіть поповнювати відразу рахунок. А також не забудьте подзвонити до оператора на 466 і після довгого вислуховування меню, цифри яких міняються практично щодня, з'являються якісь нові меню, щоб побільше заплутати користувача, вийдіть на живого оператора (з основного меню 4 потім 9, а деколи відразу 9, коли як) і вискажіть все, що думаєте про таку турботу за Вас (та Ваші гроші). І можна тут безліч часу та сторінок спілкуватися, бакланити один одного, захищати той київстар чи хвалити, чи навпаки. Але факт на лице - київстар став думати лише про наші гроші, як їх швидше переоформити на себе. Вони і так реально вже в них, а в нас лише якісь віртуальні *111#... Але і це їм ніяк не дає спокою. Колись я не бачив кращого за Київстар по якості та відношенню до клієнта оператора мобільного зв'язку. Аж поки не почались такі ось дикі випадки. Спочатку з чогось одного, подумалось випадкового. Потім все далі і все ширше, зачіпаючи не тільки мої номери, але і всіх моїх знайомих. То тут вкрало, то тут помилково зняло, то тут спеціально, бо, бачте, за паралельні сесії треба платити окремо. А тепер ще й такі галімі базарні розводи почалися... Всім вдалого мобільного спілкування!
охоспаді.. скористатись онлайн поповненням, знайти термінал прівєт банку, купити картку, не залишати на рахунку 92 копійки, не жити на бонуси. в мене геніальне запитання... а чому б не кинути київстар ? купити МТС, Лайф, Білайн, Утел та голден телеком, якшо вже на те пішло ?
да, Басс, це єдине що спало мені на думку. но! у мене була щєпєтільная ситуація, - хотів в лайфі змінити тариф. звичне діло, скажете ви, а нє! бо змінити тариф за вказівками оператора я не зміг (комбінації клавіш, бла-бла, не привели до бажаного результату). потопав до лайфівського магазину і попросив оператора самому поміняти мені тариф, мені відповіли, що я контрактний абонент і для цього мені потрібно принести паспорт і заплатити в касу (шо 20 чи 30 грн). на що я відреагував максимально лаконічно і зібрано. розібрав телефон дістав карточку, поламав при них і купив новий пакет (без паспорта і з тим тарифом шо хотів). Номера жалко, класний був, але - в новому тарифі були халявні смс-ки, тож я просто зробив розсилку по тел. книжці. + в неті вказав про зміну номера. ось.
Дайте назву тарифу де халявні СМСки на Лайфі. І буде в мене мінус один, перший жирний мінус київстару, в номерах телефонів Щодо попереднього мого посту, КІТ, суть не в тому, що вона оплатила терміналу щось там ще, а суть в тому, що київстар знову "турбується". Вона мала і оплачені абонплатою хвилини на київстар, і на бонусі навіть мала кошти і не малі, і в мене та сама ситуація, а оператор каже, що недостатньо коштів... Я бачу, поки кожен сам не стикнеться з дикістю київстару, доти не буде розуміти, про що мова. Шкода, адже тема задумувалась, щоб вберегти інших від помилок при користуванні мобільним зв'язком. Та правду кажуть, що найкраща наука, щоб не робити помилки - зробити їх як мінімум один раз самому.
витягнув кольт 44 калібру зніс бошку манагеру, шмальнув в касира, пристрелив охоронця, взяв з полички потрібний мені тариф, поклав на прилавок 20 гривень і пішов
пакет називався "шалений день". але я втік і знього теж - бісить коли кожного дня з мене знімали гроші. Типу, це чотко, коли у тебе насичений день - це окуповується. але, якшо за вихідні я до телефону ліз тільки раз і то, для того щоб перевірити чи треба зарядити - а з нього всерівно гроші знімають - то це вже нелогічно, ось. + сам часто попадаю в казусні ситуації з лайфом. це стосується моєї тупості і ліні. треба було подзвонити, взяв позику - заплатив шалені бабки, треба було інтернет - кожен місяць тепер на бабки попадаю, хотів дешево дзвонити - попадаю на бабки. зато! користуюсь тепер лайфом як рацією - дзвоню тільки на лайфи і все гроші не знімають, бо їх тупо нема. постійно думаю свалити на київстар або джус, бо лайв в центрі міста Лева НЕ ЛОВИТЬ МЕРЕЖУ але досі не знайшов адекватний пакет без абонплати кожен день... 44 калібром, я б діру у будинку зробив і виніс все )
Отже, поки немає альтернативи, окрім кольту. Але на тому лайфі хоч не обдирають нагло... Тарифний план «Вільний life максимум ЗАХІД» і поки єдиний номер, який я маю на лайфі, дозволяє без абонплати, без плати за з'єднання, і взагалі без будь-якої плати, тобто безкоштовно, цілий рік говорити з іншими абонентами лайф, поки я у Західному регіоні. Ще б до цього тарифу прикрутити дешевий інтернет, якщо хто знає підкажіть, будьте добрі, і трохи би Лайф підняв якість зв'язку (силу сигналу станцій) і все - київстар піде на пенсію. Хтось розкажіть, хто користувався, за тариф "Інтернет за копійку" від Лайф. Це раз в місяць знімає 15 грн.? А якщо перебрав в день більше 50 мегабайт, то скільки коштує понаднормовий мегабайт чи взагалі не буде інтернету? Як по місту сигнал, де є, де щезає?
я користуюсь. в день 50 метрів. в місяць 15 грн. мілким шрифтом вичитав, якшо через місяці не буде на рахунку 15 грн, то на один день лайф включить нет за 5 грн (все те саме, тільки один день). стосовно якості зв'язку я мовчу. БО! живу в центрі міста і в мене вдома ледве-ледве ловить мережа. тільки біля вікна і то затинається. якшо ж я піду на добробут - то мережі взагалі не буде - така собі мертва зона. курча і це в 21 сторіччі. я ф шокє і тільки тому хочу або втекти з лайфа, або використовувати його як другий телефон, не основний.
Аналогічна ситуація була у моєї дружини декілька днів тому. Вона підключає собі акцію на 2 тижні за 36 грн, і говорить скільки влізе(а о це влізе - це ......), так от я поїхав у відрядження, а вона трезвонить до мене з домашнього і каже, що якась "хєрня", акція ще дійсна 3 дні на рахунку гривня з копійками, а подзвонити не може, і до оператора теж "хєр" дозвонишся. Вихід був такий, дзвонив до кума і просив чуть не на колінах швиденько десь "надибати" картку поповнення. Ну не СУКІ. п.с. А дружині зранку потрібно було робити кілька термінових дзвінків по роботі.