І так врешті-решт, спокійним, але впевненим кроком ми дійдемо до того, що у cv при прийнятті на роботу, у графі "особливі достоїнства" люди будуть писати "не користуюся мобільним телефоном". І тоді, нарешті, Чортопхай знайде працю...
Ну я дійсно намагаюся обмежити користування телефоном. Власне саме як телефоном. Як комунікатор я смартфон доволі активно використовую, там інтернет, мультимедіа і тд, а от на дзвінки я скажімо не відповідаю, коли сонний. Або ввечері там після 8 години. Ще я практично ніколи не беру слухавку, коли з кимось розмовляю. Виняток - коли телефонує хтось із мого найближчого кола. Просто вбиває, коли розмова починається зі слів "можеш говорити?". Та мля, я коли не можу чи не хочу говорити, то не беру трубку А багатьох знайомих я вже привчив, що можу не брати слухавку. Якщо дуже треба, пишуть смс, емейл, фейсбук або в скайп, я практично завжди на звязку Навідміну від телефонного дзвінка онлайнові засоби комунікації не застають мене зненацька у всіх життєвих ситуаціях і дають можливість відреагувати, тоді коли це зручно мені. Взагалі, все планую завести собі саме робочий номер і бути на звязку тільки в робочий час, а все решта - лише для близьких.
знаємо ми.. коли телефон в кишені джінсів, коли одноклубники в халепі, коли ям на дорозі багато. все ми це чули
Є досить непогані програми для смартфонів, і, мабуть, для простіших мобілок, які дозволяють автоматично змінювати режими дзвінків та фільтрації в залежності від налаштувань. Ще шукаю програму, яка блокує автоматичне надсилання СМС або випадкові дзвінки на короткі платні номери, але поки ще в пошуках. Може хтось знає, підкажіть за дякую
сьогодні в приват 24 прочитав таке - Комиссия при пополнении Киевстар 11.03.2013 Уважаемые Клиенты! В связи с тем, что с 1 марта 2013 г. компания "Киевстар" в одностороннем порядке изменила условия сотрудничества с партнерами, сделав невозможным безкомиссионное пополнение мобильного счета абонента "Киевстар" и лицевых счетов "Домашний Интернет", с 12 марта 2013 г. банк вынужден установить комиссию за проведение платежа в Интернет-банке Приват24 в размере 0,50 грн. за одно пополнение. С Уважением, Приват24, Ваш живой интернет-банк!
Бо там можна було поповнювати на пару гривень разово, а не мінімум на 40 відразу. Цікаво, в сервісних центрах також ввели якусь комісію за поповнення? Та ну його наххрена мені той київстар, все ясно з ними.
Якщо дзвонити 999 то також можна поповнювати на будь-яку суму і без комісій з будь-якої банківської картки.
Що це за номер такий? В любому випадку, довіряти картки київстару - ще чого. Вони не можуть впоратись з власним соблазном вкрасти нещасних 10 грн. з рахунку, то що тоді говорити про банківські картки.
Мова йшла лише за київстар, що вони почали комісію встановлювати за поповнення з привату. Скоро ще й просте поповнення обкладуть думками про нас.
Для гарячих захисників всіляких київстарів: http://www.pravda.com.ua/columns/2013/05/31/6991127/ http://blogs.pravda.com.ua/authors/voznyak/51ab90ef541ad/
все було б добре, якби я не дочитав статтю до кінця... Мого шефа колись так нагріли. Сказали, що грошей нема, бо набрав 258 (чи шось таке), а це секс по телефону. Той, шоб жінка не відкрутила яйця швиденько замнув ту тему і забув про 40 грн. Ми всі розуміємо, що він нікуди не дзвонив і взагалі в цей час був з жінкою, але. Після того, встановив шефу блокування клавіатури автоматом. Бо я пояснював цей дзвінок саме розблокованою вічно клавою. Ось
У суботу мав схожу знову ситуацію з крадіжкою коштів у сина. Оскільки телефон недавно він "розчавив", то майже не користувався 2 тижні(не було нагальної такої потреби), але приніс інший і вставивши його картку перевірив стан його рахунку. На рахунку було 12,75грн., тариф у нього 1 грн в день(має хороший номер, тому реально дешевше нічого не можу зробити на його номер). І от в суботу він мені каже, що у ньго на рахунку 1,25грн. Я знову розпитався куди він дзвонив, і перевірив набір дзвінків. Крім київстарівський номерів він нікуди більше не телефонував, і не виговорював більш чим дають йому кожний день безкоштовних хвилин. Я вирішив зателефонувати на 466, де попросив розказати де поділись кошти в сумі 10 грн за 2 дні. Там вічливо сказали, що так 2 дні тому було 12.75грн, потім мінус за кожний день 1грн., а далі ви відсилали на короткий номер 3 смс вартістю 0,53коп, і потім ще 1 смс на 7,25грн. І все..... Я звичайно роблю сину "втик":ireful:, але він каже що нікуди нічого не відсилав, бо реально це вже не перший раз, і він в курсі що за це буде покараний. І дійсно я йому вірю. Сьогодні зранку він каже про те що йому прийшла смс про те, що знову потрібно закинути 40грн. і т.д. Мене це вже "вкурвило" реально, і я не знаю що робити. Я так зрозумів, що Київстар краде гроші спеціально у дітей, ну а батьки не можуть вгледіти куди діти дівають гроші. Як тих "КОЗЛІВ" київстарівських наказати. Я синові зараз вже вставив мтс картку, але у нього товаришів і у родини теж є київстар, тому кийвстар теж актуальний.
В тебе один в один ситуація, про яку я писав вище! На разі лайф всім рідним допоміг мені вирішити ці бздури київстару. Нікого не агітую, кожен робить свої висновки сам - найчастіше заплативши добру частку грошей за цю "школу" життя від "думаючих про нас"...
чесно кажучи не зовсім віриться в написане. Але, мабуть, випадки трапляються всілякі. Стосовно того, що крадуть гроші, то якщо оператор каже що гроші пішли за дзвінок/СМС на платний номер - то яким боком тут Оператор? Він лише посередник при наданні послуг і отримує лише якусь частку від потрачених абонентом коштів. Особисто в мене був інший випадок коли моя мама замість того, щоб взнати свій баланс і набрати *111№ помилково набирала 111 і як не дивно попадала на т.з. "платний номер", зрозуміло, що після кількох дзвінків на балансі було пусто. ХЗ. Нікому нічого доказувати не збираюся, просто висловив свою точку зору.
Нікому нічого доказувати не збираюся і я, але скажу, що в нас люди поки грім в кожну конкретну голову не трісне, поки київстар не подумає про кожного з Вас, то цей кожен як Фома невіруючий повторює не може бути, не може бути. МОЖЕ! І ще й як може! А чому так є, то я можу розповісти. Маю самий перший номер київстарівський, десь з далеких кучмівських років, то ось з ним проблем ще поки не було, і то так казати можна з виключеннями, бо були ситуації і там. Але це не значить, що київстар такий гарний. Просто він ще не добрався до цього номера. А ось всі свіжіші номери (два-три роки як активовані) - вже всі постраждали. І чим свіжіший, тим на більшу суму і швидше. Два номери я просто не продовжив, то вони за давністю часу виключені. Кому треба - можу віддати сімки занедорого Номери хороші. Вище по темі я давав посилання чому київстар так робить - бо стоїть задача в рази зменшити абонентську базу, але підняти дохід. Зменшили кількість абонентів - зменшили затрати на їх обслуговування. За той час такими махінаціями підняли дохід. Все просто, все по-українськи геніально!
І маєш рацію! Люди просто так собі пишуть - від ліхтаря - бо не мають що робити. КІТ, а бувало вже, що люди приходили до Тебе "розблокувати" комп"ютер, бо вони "залізли" на порносайт з дитячим гей-змістом? Чи поки що всі бігом (щоб жінка/чоловік не довідався) біжать платити по 300 грн.?