[OFF]А його родичі, дівчина, далекі родичі? Яка зацікавленість в людини сидіти і поносити іншу людину, окрім як для приколу? Якщо для приколу, то 103 лише і допоможе. Якщо є інша зацікавленість, то це не об'єктивно з його боку, як мінімум. Я щось хоч слово неправди написав? Мені пофіг, терпіть і надалі, більше я на цьому форумі не дописую методи уникнення шахрайств від монополістів. А загалом, ніколи не розумів, коли прості люди починають захищати монополістів чи владу. Вже таке є в окремо взятій країні. Звісно, більшість там не проплачені чи зацікавлені, а наніц зазомбовані. Але починалось все з таких от невинних, на перший погляд, захисників монополістів та великого Пу... Кіт, тобі ще дуже далеко до рассеян, але старайся, з тебе вийде гарний захисник будь-якої влади та будь-якого монополіста. Як не маєш де прикласти ненависті, перечитай останні новини зі Сходу, може хоч трошки вийде переключити твою тролящу увагу на щось більш корисне для людей та суспільства. Ото ж бо й воно, що все решта - то гімно... [/OFF]
шось я в його дописах ненависті не помітив, навпаки навіть. А от з тебе так і пре ненависть до всіх, в кого нема ненависті до Київстару В мене теж з ними бувають неприємні нюанси, але шоб прям отак аж перла злоба і жовч, то я собі не уявляю.
Позавчора, зник в мене сигнал на київстарі, спершу думав, що покриття немає, потім взнав, що покриття є, в різні телефони переставляв карту, жоден тел не реєструє сірки. Поспілкувався з оператором, кажуть, що все норм, карта не блокована і по базі є активною. Причиною назвали механічне пошкодження або попадання в неї розряду. Ну як так, я що її викруткою колупав, чи може в мене блискавка вдарила? Запропонували замінити за 21 грн., не дорого, але за що платити тим сеператистам? Щось не чув щоб кс ато підтримували. Десь вичитав, що методом тику оператор блокує вибіркову карту, якою довго користуються і відповідно номер розкручений, а потім просто кажуть "та у Вас вже довго ця картка, воно так від віку сталось" В мене цей номер вже понад 10 років. І змушений його знову відновлювати. Що там з тим прив'язаним номером, нічого не чути? Краще б оператора змінити. Sent from my HTC Inspire 4G using Tapatalk 2
Ще в знайомого була ситуація така ж, картці всього 2 роки було. Ну може співпадіння, але чого б вона мала вмерти. Sent from my HTC Inspire 4G using Tapatalk 2
В сім карті є мікросхема, яка має свій ресурс. Ресурс залежить від типу мікросхеми(ревізії сім карти) і від режиму використання. Часті заміни сім-карти і вимикання телефона зменшують їх ресурс.
Може і так, але від цього не на стільки аж залежить ) Для порівняння: моя картка, вік 10 років, зміна телефонів, перекидання в інші апарати...; картка знайомого, 2 роки в одному апараті, жодного разу не виймалась, обидві накрились; тактова картка, вік 14 років, перекидалась по декількох апаратах, працює й досі. значить, якщо теорія про блокування брехня, то всі вони мають свій ресурс, або можуть мати заводський брак/дефект. Там ж проста мікросхема,вартістю в декілька копійок і при правильному використанні мала б працювати вічно. А вся суть в тому, що потрібно звертатись у сервіснний центр. В мене зараз така робота, що від 06:15 і до 18:15 нема ні часу, ні можливості навіть в простий магазин зайти, щоб купити любу іншу картку, а сервісний центр працює до 18 00. Значить якщо в мене виходить з ладу картка, наприклад, в Суботу о 17 00, значить мені потрібно цілий тиждень чекати, аж до наступної Суботи, щоб поновити картку... Sent from my HTC Inspire 4G using Tapatalk 2
Як то кажуть - проблеми індейца шеріфа не цікавлять. Якщо це не контракт, то можна курєра послати по картку. Виходять з ладу через брак. Причому ті старіші сімки значно якісніші. Як і вся сучасна техніка
В мене картка уже 12 років, а може більше.... раза три топилася у воді один раз в солярці, один раз телефон горів, два раза переїхало колесо, один раз телефон покусав собака. один раз десь тиждень пролежав у смітнику ... і ще купа всього дрібнішого було - до тепер робить і хоч би що
моїй теж вже більше 10 років, а коли купив останній телефон, то ше сам її кусачками обтинав під слот мікро-сім польот нормальний. А батькам років 10 тому купував дві картки разом, так шо номери підряд ідуть. То в мами все ок, а в тата картка накрилась, довелося йти в сервіс-центр по нову.... galaxy SIII
Робив те саме. 21 грн. за відновлення- стандартна такса, дивно, бо 2 роки тому знайомий відновлював за стільки ж.
Київстрайк з любов'ю до львів'ян - нові тарифи, до прикладу "Вільний смартфон" коштує 20 грн. в місяць, якщо правильно замовити. Для одеситів цей же тариф коштує... 10 грн. Такий самий підхід і у інших "вільних" тарифів. Пси можуть починати гавкати.
Отой розподіл тарифів по регіонах це жесть, звичайно. Які принципи ціноутворення, так і не зрозуміло. Перше шо приходить на думку - Одеса вдвічі бідніше місто за Львів
Кількість абонентів і їх платоспроможність раз, і навантаження на які розраховані базові станції в даних містах два. От і все))))))). Зрозуміло чи розжувати?)))
Нарахування інтернету відбувається з 0:00 до 3:00 ночі. І якщо в цей час запущено деякі он-лайн програми, до прикладу скайп, зелло, аська, чи хтось любить лазити по інету опівночі, то за ці 3 години Київсуперстар встигне собі зняти пару зайвих калорій з рахунку абонента. Все як було, так і залишилось... А ось інший оператор нараховує інтернет миттєво. Що заважає це робити суперстару - військова таємниця.
Все дуже просто))). Порівняйте к-сть абонентів в інших операторів і зрозумійте чому неможливо нарахувати все всім і одразу, я говорю про передоплату. Контракт контракт і ще раз контракт і ніяких проблем)))). Дядя Коля привіт від Київстару.