і важча вона від гольфа.. тут є такий корадовод Тополь так він писав що для гонок краще брати гольфа, а афтар якраз хоче вовка в авєчій шкурі для гонок!!!
Зі всіх вагенів найлегші кузови це перший гольф та перший сірко. З них виходять найкращі драгстери. З власних багаторічних спостережень зі всіх двигунів для цього діла найкрще знайти 1,8 (2,0) 16v і ставити на нього шріківські вали та турбокіт під електронний вприск або карби. Таким макаром в теорії можна до 300 коней дійти. Другий варіант це 1,8Т з заміною турбокомплекту на Garret, перепрошивки, та всіх деталей, що з цього витікають. В результаті 250-270 коней це пік. Перший варіант дешевший, але менінгітніший в рази.
а доречі ніхто незнає скільки можна макс зняти з мотора 1,8т 150 коників того шо на 4 гольфі GTI стоїть якщо міняти саму турбу..
По-перше. моторів 1,8Т є понад 10 видів. І навіть в тих, які найкраще підходять для заміни турбокомплекту турбіну без перепрошивки міняти нема сенсу. Все залежить від тиску, під який готується мотор. Максимум, що я зустрічав - це 650 сил при одній турбіні, але ресурс мотора - кілька заїздів. Є салони які витягували звідти і по 900 сил, але підозрюю, що від штатного мотора 1,8Т там тільки блок. Для львова достатньо полегшену одиничку з 210-250 силами, щоби з запасом вставляти всіх субарів і прочую шушеру, і при тому ще на роботу їздити. штатний 250-сильний гольф r32 проти субару WRX На відео півтора тонний 250-сильний гольф вставляє субару. Уяави, як буде себе вести 700-кілограмовий з цією ж потужністю.
scirocco, за перепрошивку то само собою.. мене цікавить приблизно скільки можна зняти при заміні лише турби без поршньової і вприску лише перепрошивка стокового..
а типерь паясните мене глупаму 2.0 16В - 136 лашадей (каррада) 1.8 16В - 139 лашадей (гольф 2), ПАЧИМУУУ??? усё, каплю денег на 16В
В Ореста стоїть славний двигун EG 1,6 8V. В нього дійсно 110 коней + фірмовий прямоток. Детальніше власник розповість.
та я нисамниваюся шо 110 каней, или шота гдета в єтих приделах, главный ваапрос КАК??? интюресна жы. врятли изза хвирминнава приматока.
Це заводський двигун, без тюнінга, атмосферник. Там ГБЦ має клапани більші, ніж у звичайних. EG - це двигун за яким полюють багато спортсменів автомобілістів. http://scirocco.ru/technics/tech-t2/ http://www.scirocco.pl/content/view/71/45/
ухты, низнал, чесна. а клапана у всех 1,6 па длинне и диаметру стержя адинакаквы? насколька реальна расшырить сёдля для клапаноф ат ЕГ, и даст ли эта палажытильныи ризультат? есть сирока 2 вазможна с таким движком (резвее чем джетта 1.8) мож каво интирисуит тагда узнаю тачьнее пра двиг?
210-220 коней при встановленні турбокіта, перепрошивки та вирізанні каталізатора або каталізаторів, якщо їх 2. Таку ж потужність має KR при встановленні на нього компресора від G-60. роби це швидше, поки в мене ще не купили - потім може бути складно знайти. Деталі - в розділі автобазар. норми екології. Ні, просто не пускав майстрів до мотору - він їздить неруханим з заводу.
Основною фишкою мотора EJ так само як і EX, DX -довгий хід поршня , колінвал. шатуни і поршня інші ніж на звичайному, від того ітака потужність.А діаметр впускних клапанів більший на інжекторних головах.
в мене під капотом біля 200+ коней...купив дуже живу Г-шку, відкапіталив мотор за 1000 єнотів, поставив меньший ролик для більшого наддуву, чіп в мозок, горбатий вал, регулятор тиску палива с Порша, випуск 4-2-1, 0-фільтр, 0-задня банка, ну і +5 коней червоні силіконові патрубки охолодження
Хлопці таке питання: що можна вижати з 1,3 двигуна? P.S. Несудіть строго і несмійтесь з питання. Я розумію що це самий слабенький братик, але нас багато!!!
Драг в класі 1,3 це звісно добре Але всетаки хотілосьби трішки більше породистих німецьких коней під капотом(піддослідний двигун є NZ)