Стидно признатись... Стаж водійський великий, але отак, щоб подріфтувати, покрутитись і війти вимушено в занос -- не було як повчитись. З жигулями (копійка з піднятою задницею) в мене такий стиль не асоціювався. Машини знайомих, на яких їздив по довіреності я поважав... А от зараз хочеться надолужити. Я візуал. Мені треба раз показати, а не сорок розказати... Вот :gamer: Хтось поможе?
Знайди місце, будем разом вчитись Я на днях пробував, але на обмеженому пятачку, прикольно крутитися із затягнутим ручником, та хочеться більший майданчик шоб конкретно вивчити поведінку машини в заносі на різних швидкостях
+1 =))) Я з вами))))) Троха вже навчився і відчуваю машину, але хочеться більше простору))) В Черлянах велика площа)) Але далеко їхати)
CheFISH, нікого тобі не треба - дивись, я тобі розкажу як я вчився. Вчився один раз на площадці біля винниківського озера. За три години я так наловчився що повороти проходив боком. Наступного дня на зимовому слаломі від тюнінг клубу хижий гольф 1.3 взяв 4 місце Так що всьо що тобі треба знати - затягувати ручнік і чути машину, все. Якщо не віриш - попробуй на повороті десь на площадці смикнути ручнік - ти зразу відчуєш куди машину несе, як несе і все таке. До речі, дорога була слизька і "на тренування" я їхав десь 40. Назад, після того як відчув машину, коли вона йде в занос, як її крутить - в районі 80 по тій самій дорозі.
Тополю - +1!!! всерівно ти всього не побачиш, а деякі моменти - такі як затяжка і відпуск, потім знову заяжка ручніка, потім щеплення - газ...газ-щеплення ніхто не встигне це все сказати. Бо ці речі відбуваються надто швидко!!)) саме краще це так: 1. Береш файну кубіту 2. 3 штуки Памперсів (один для себе, два для неї. обидва зразу))))))))) Далі виїжджаєш на майданчик і починай зі швидкості 20 км/год. розігнав - ручнік і одночасно руль в сторону + включена 2-га передача. ручнік кидаєш, коли розвернуло, а точніше розвертає і газуєш. далі знову ручнік або без нього. можна взагалі зажати ручнік і просто рульом і передачею гратись. тут ти сам маєш відчувати своє авто)))) Тепер ти розумієш нафіга тобі та кубіта - коли починається писк!!!!! - то ти дійшов "крутящегося момєнту" ну а про Памперси - сам розберешся))))))) Пі.ся. Я вже одне колесо відключив від ручніка. Залишив праве. мені так прикольніше))))))))
Ще один славний рейсер-дріфтер показав мені фокус який дуже помагає - затискаєш кнопку ручніка і заблоковуєш її сірничками або папером. Тоді не треба тратити час на скидування ручніка - смикнув вверх - машина лягла "на дріфт" - відпустив - ручнік сам "упав". От. Оскільки я так розумію що CheFISH стане в найближчому часі новим чемпом по зимовому слаломі - то це може йому згодитися.
Передньоприводні дріфтери блін зібрались)))) Сьогодні теж відточував свої дріфтерські навики по гаражам, на літній гумі :D
Взагалі то задньопривідним дріфтерам по зимі нічого робити, хіба що вони ну дуже модні дріфтери. Хіба ждати весни і тоді колесами кидати багнюку і то що розтануло після зими заходячи в контрольований занос. як показав досвід зимових збориськ для слалому - задньовикам там нічого не світить. Хоча памятаю старенька 07 жигулі добралася була до верхів на одному з слаломів, обїхавши по часу моднячі задньопхайки типу бех і мерсів і навіть кількох передовиків.
дякую... Мартіні -- ти вже якось шукав автодром... жодних результатів? ручник, передачі, з 20... звичайно вже практикувався... от хочеться не привчитись неправильно робити... Мартіні, Шег... вперед ) шукаємо час і місце
за це +1. так воно і є.)))))))) на рахунок кнопочки на ручніку - то я просто тримаю рукою ручнік і ту кніпочку. получається так - права рука - ручнік. ліва - сруль. ноги - педалі. а передача практично 2-га включена. на 3- у нема де. аеродром закритий(((((((((