Відповідь: Не заводиться машна Походе на твою систему? №10 - насос №12 - фильтр http://www.elcats.ru/vw/parts.asp?mdl=241&unit=6DC0C9C6 за шо??? Та два раза сллучайно запостил одно и то же.....
Відповідь: Не заводиться машна №10 - то хомутики, а в мене все на защолках То шо лівіше - то насос, точніше його верхня частина, а №12 - фільтр, Я бачив його вживу на базарі, але на машині не знайшов По рисунку виглядає, шо той фільтр таки зліва
Відповідь: Не заводиться машна Ну, про №10 я образно - типа "там насос" Без обид..... Теперь бегом на поиски фильтра - думаю он таки под днищем должен быть... Хотя кто знает как в Поло намудрили
Відповідь: Не заводиться машна Ок, буду сьогодні ввечері шукати, завтра розкажу. До речі, цікавить така річ: чи можна моє авто заводити зі штовхача? Бо десь чув, шо якшо є каталізатор - то не можна. ЗІ. D.Lus, дякую за допомогу :smile:
Відповідь: Не заводиться машна Давай, удачи в поисках - отпишись потом. То есть тебе нужно понять где "застряет" бензин - доходит ли до фильтра, выходит ли из него и т.д. Если КПП ручная - можно. Проверено на себе
Відповідь: Не заводиться машна Старий та затарабань авто до Валєри і залиши на день, всі проблеми знімуться, я так думаю, хіба б ти отримував оргазм від таких пошуків де і шо. (не в образу сказано)
Відповідь: Не заводиться машна Оргазм я звичайно від того не отримую, але одне "але": коли їдеш кудись в дорогу, Валєру з собою не візьмеш, якшо шось станеться (тьфу-тьфу-тьфу), а я в своїй машині за пів року ше нікуда не загядав, і до цього тижня майже нічого не знав. Так шо час від часу, здається мені, варто покопатися під капотом і розібратися, куди який шланг іде, і куди які дроти чіпляються
Відповідь: Не заводиться машна Продовжив я вчора досліджувати свою паливну систему, і виявив цікаву річ: бензинового фільтра в мене НЕМА!!! Або просто він десь так захований, шо я його не знайшов. Зате я вияснив, шо бензин таки доходить до форсунок Потім я добрався до трамбльора: зняв кришку і помітив, шо на бігунку і на контактах, шо йдуть до свічок, є сильний нагар - я його почистив. Машина далі не заводиться :-( Далі ше раз перевірив іскру з катушки - Іскра проскакувала досить рідко, часом сильніша, часом слабша. Перевірив центральний дріт: зняв фішки з дроту (ті шо вставляються в катушку і в трамбльор) - дріт продзвонюється, а коли фішки стоять на дроті, струм не йде. Припускаю, шо ті фішки мають високий опір (розраховані на великі струми) і не пропускають малих струмів (на свічкових дротах така ж ситуація). Потім той же дріт без фішок одним кінцем вставив в катушку а іншим - до маси - іскра також проскакує дуже рідко. Висновок (можливо хибний) Шось із катушкою або перед нею. :-(
Відповідь: Не заводиться машна І ще одне: місяці два тому встановлював собі сигналізацію, шо має в собі блокування двигуна у випадку спроби угону. Блокування здійснюється через замок запалювання. Питання таке: чи може то бути причиною того, шо не заводиться машина, і чому, якшо таким чином заблокований двигун, час від часу проскакує іскра від котушки? ЗІ. Запобіжники всі цілі!
Відповідь: Не заводиться машна 2 jora: Так-сь..... Хорошо, бензин поступает. но стоп! Ты пишешь "до форсунок", а у тебя в подписи "моновпрыск" стоит....... Нестыковочка.... По поводу ВВ проводов - у них действительно достаточно большое сопротивление. По поводу искры - вариантов может быть несколько, да и все банальные: 1. Катушка 2. Коммутатор 3. Датчик Холла Сигналка обычно или блокирует полностью или не блокирует вообще.... То есть если искра хоть как-то пробивает, то сига тут, по-идее, не при чем....... Зы. Мож заодно свечи выкрутить - посмотреть что с ними, может поменять?
Відповідь: Не заводиться машна Ну сорі, я ж казав, шо погано розбираюся в автах Короче, доходить бенз до входу в мотор, куда далі йде, біс його знає
Відповідь: Не заводиться машна ОК, а як то всьо протестувати? І може коротенький екскурс, шо таке поз. 2 і 3, для чого вони в машині і де їх шукати під капотом?
Відповідь: Не заводиться машна №2: Коммутатор - стоит в корпусе катушки (по крайней мере у меня так - катушка квадратная), в него разъем на три провода входит. №3: Д.Х. - грубо говоря, датчик вращения распредвала, стоит в трамблере. Из него разъем с тремя проводами торчит. Про моно/распред. впрыск: У тебя одна форснука или 4? Как продиагностировать катушку - я не знаю. Как ДХ стоя на месте (не в движении) - не помню Знаю как в движении (даже на буксире): Катишься, включаешь зажигание, втыкаешь передачу и катишься на передаче (любой), если тахометр будет показывать обороты двигателя - Д.Х. живой (по крайнй мере в данный момент работает). Но ты говоришь, что искра то сильнее, то слабее...... По идее если бы ДХ глючило, то искра бы пропадала полностью.... По-идее остается катушка или коммутатор (стоимость новой около $100). Но все же посоветуйся еще у кого-то проверенного на месте - у меня тоже сначала думали катушка - почти купили новую - оказался Д.Х.
Відповідь: Не заводиться машна Я не знаю, бачив наступне: шланг з бензином підходить до мотора, приєднується до довгої металевої трубки, яка тягнеться вздовж головки блока. Від тої трубки біля кожної свічки відходять якісь бздюліни (напевно форсунки), всього 4 штуки.
Відповідь: Не заводиться машна Ну так это уже распределенный впрыск.... Срочно редактировать подпись! Наверное, все-таки, не Д.Х. С ним искра если есть - то она есть....... но это всего-лишь мое имхо....
Відповідь: Не заводиться машна ти хочеш сказати, шо в мене інжектор без моно? :shock: Інтєрєсно дєвкі пляшут??? а чому тоді пише в паперах, шо він видає тіко 75 коней, по ідеї мало би бути більше? Мені сказали шо моно, коли купував, от я і повірив... тепер я не здивуюсь, якшо взнаю, шо в мене ше й 16 клапанів :shock: Де то можна перевірити по буквам двигуна, в мене АЕЕ
Відповідь: Не заводиться машна вже перевірив, таки повний інжектор . Я ж казав шо таки варто час від часу заглянути під капот
Відповідь: Не заводиться машна АЕЕ - Двигатель третьего гольфа. 1598 кубиков, 8 клапанов, распределенный впрыск (Marelli), 75л.с.@4800, 135Нм@2800, степень сжатия 9.8. минимальное октановое число бензина - 91 (но лучше лить хороший 95).
Відповідь: Не заводиться машна Блін, а я собі ще скурера хочу купити, нового ровера, кухонний комбайн, ДіВіДі, фотоапарат, праску, чайник, порохотяг... Ой де би взяти того часу, щоб у всіх цих приладах розібратися, беру приклад західних технологій, кожен має робити свою роботу, а ковиряння в авто має приносити лише насолоду. Це тільки моя думка, не в образу:grin: