scrap, думаю що встановлення тут ні до чого... там немає нічого аж надзвичайно мудрого) гадаю, що тут швидше сучасна якість запчастин відіграє свою роль
Коли заглядав до кріплення на ричагу педалі пару раз пшикнув ведешкою на кріплення педалі(не на трос) - наразі дуже легко працює. Час покаже.
Наскільки пам’ятаю, то він повинен бути встановлений в точці А, бо в точці Б його починає вигинати в місці з’єднання з кріпленням. А що стається з тими тросами зчеплення, що їх потрібно міняти?
перетирається, тріскає по ниточці... Було таке. А печальніше було, коли поблизу Жидачева виїхав на обгін трактора, під час обгону перемикав з 3 на 4-ту, йшла зустрічна, і ку*ва трос сцеплення обірвався, і як закон подлості обірвався в момент під час вижиму (вимикання 3-ї) і тут я опиняюсь на зустрічній смузі на нейтралці. Було весело....
Ну сьогодні порвався - недодивився, коли перевіряв - його поступово виривало з пластмаси яка надягається на педаль. Але тепер появився хруст/щолчок при кожному вижиманні педалі. Що або де шукати причину, прислухався- з області самої педалі.
знайшов, виявилось, що кожного раз чучуть рухалась втулка кінця кожуха тросу в отрові перегородки між салоном і моторним відсіком. Трошки силікону(стає як прокладка, але не клейкий) допомогло.
вже не допомагає((( шукаю резинову проклаку, яка вставляється в отвір перегородки кузова зі сторони моторного відсіку (а в неї кожух тросу), може хтось має, або знає код її. На шроті немає, вони "вічні" і їх викидують/лишають/і т.д. з кузовом. П.С. в мене самий простий трос (не самонатяжний)
понаходив прокладки і не допомогло. Довго лазив - шукав і знайшов: тріснула пластина, яка прилягає до перегородки і до неї кріпиться педальний блок, вот вона відходить і коли вертається клацає. Питання: що потрібно знімати, щоб зняти педальний блок, бо в неті знайшов опис але без фото, що потрібно німати приборку, воздуховоди і т.д. І чи варто підварити, чи шукати новий? Вид із середини, отвір, звідки заходить трос в салон
Блін, як надоїв той тросик....я його регулярно міняю як масло....а останнього разу (на днях) він швидше почав терти, а це значить, що з кожним днем буде тугіше. Питання: чи можна звичайний трос зчеплення замінити на якийсь модніший, скажемо саморегулючий? може він буде якісніший П.С. ще в голові думка зявилась, може спробувати в лапу, яка натягує трос присобачити білу пластмасу (не впевнений, але називається фторопласт). На тросі є резиновий паирубок, в якому скользить трос і коли він відривається, то трос напряму дотикається/треться до тієї лапки. Пробував підкласти туди резину, але довгго не тримається..
то саме. щось в тих 1,3 гольфах з тим тросом не альо. було туге зчеплення, кілька разів перетирався (або виравало з пласмаси) трос. тепер купив 2, один поставив, один вожу в багажнику. так само в мене відламалась частина металу перегородки (і вроді педального блока, вже не пригадую), в яку заходить трос. я її тимчасово вийняв, і вставив з тим шматком металу з боку моторного відсіку. так от, стало краще. трос опустився трохи нижче, і ніби менше став тертись об кожух. наразі так і їзджу, бо щоб то заварити - треба багато розбирати. і ще. багато читав про ті троси і коробку 085. там є якась той ричаг вимкнення зчеплання (номер 7) - так от, він чи то зношується, чи то там є якась втулка і він підклинює деколи (але в оригіналі він дорогий, а замінники пишуть шо галімі) і не факт, що допоможе. замітив, що зчеплення стає туге, коли довго в корках їхати в режимі старт/стоп. коли машина охолоне - стає краще. і ще деколи допомагає пошарпати (і попшикати чимось) під лапу вижима зчеплення. видно, це трохи "ставить на місце" ту вилку. але якось з тим змирився, той трос не такий вже і дорогий, як 5 л бензину або 1 л масла. раз на 2-3 роки (з моїм пробігом) можна і замінити. але треба слідкувати чи він правильно стоїть. його деколи ставлять не тим боком, і навіть раз мені з заводу попався трос, на якому ті гумові подушки на тросі стояли не в тому порядку, а зняти і переставити їх не можна, не пролазять через ту різьбу.
Та вот власне попшикав змазкою в місце, де лапка натягує його, повернув на 180 гр. де ціліший той резиновий патрубок і стало норм, але знаю що це не надовго. І я вже проходив з трісканням пластини(частина педального блоку) - підварив її. П.С. з першими натяками на зношеність завжди купляю новий і вожу в багажнику, бо двічі в дорозі рвався...і більше не хочу))
Сьогодні купив новий, і продавець геніальну пораду дав: поміняти зчеплення, бо так не може бути, що тросики виходять з ладу))))
Сьогодні новий трос зчеплення((( - дістало вже, раз в пів року міняти. Маю намір (поки не пропала охота) з тим радикально розібратись. Власне потрібні поради, бо причина явна (хіба помиляюсь): На фото видно, що трос йде не в одній площині, а зміщується в ліво, ізза чого відбувається перекос/залом на лапці. Внаслідок чого він треться об лапку, чим утруднює натискання і знищення свого резинового патрубку (останній трос не має резинового патрубку і вже треться об метал) Хз що не так, але таке враження, що - різні варіанти: 1. Лапка закоротка (+2-3 см моглоб виправити ситуацію) 2. Коробка прикручена не добре 3. Не та коробка (з іншої моделі, схожа, але вот чучуть інше кріплення) Вот цікаво, чи та лапка знімається, може звернутись до зварювальника, щоб її розрізав і продовжив...але щоб воно потім зусилля витримувало.
Дуже кльова стаття. Все розжовано і коменти почитай, там різні ситуації росписані. особенности сцепления с коробками 084 / 085 | Обслуживание и ремонт автомобилей VW / Audi. Статьи, советы, рекомендации Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
Хоча думаю ти то вже читав. А яка у тебе коробка, з якого мотору? І ще ідея, у тебе трос іде через проволоку яка тримає його ближче до бачка, а якщо зафіксувати його навпаки ближче до трамблера, то може і кут троса і лапки буде ближче до 90 градусів і терти перестане? Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
так, читав. Там проблема, що важко вижимати зчеплення, а в мене банально він не правильно стоїть( А просто відчепити - нічого не дасть, пробував. Плюс він дуже близько до грубого патрубку. Мені на ЛТК класну пораду дали, я і спробую - вкоротити на 15-20 см, і тоді його відчепити від бачка, як ти кажеш і він не впреться в патрубок. По необхідності придумати механічне кріплення (аля та проволка)