народ підкажіть будь-ласка, той пан Юра ще фанат вагеновских моторів, можна до нього звертатись? І взагалі до нього хтось їздив, може є якісь враження. відгуки? Хотілось би познайомитись з людиною до якої б можна було б приїжджати на ТО та обслуговуватись. В наш час купа здирників, аж страшно...
До теми ремнів, недавно зустрів знайомого з Києва, працює на гуртовні автозапчастин, розказує, прийшов ящик ремнів з Китаю, всі одинакові на одному заводі роблені тільки надписи різні. І будь мудрим в цій ситуації. Вони оптовики, розкидають по всій Україні.
На рахунок ремнів вліплю 5 коп: в квітні поміняв я ремінь приводу, а вже під кінець травня заліз під машину і оху..в м"яко кажучи, всі ремні потріскані, так ніби резина переморожена і різко нагріта і так пару раз. Так що на базарі я тепер точно брати іх не буду...
А магазини беруть на базах, а на базі сидить якийсь ВасяПетя якому запропонували прями поставки з під китая от і маєш дешевий ремінь по високій ціні. В наш час запчастини як рулетка, причому ціна девайса не являється покажчиком якості.
Ти правий треба мати магазин в якому ти всіх знаєш і тобі хуйні не підсунуть так як я роблю і ше знижки здарові маю
Не можу не лишити похитивного відзиву про інжекторщика Андрія з китайської стіни. У мене повний електронний інжектор Digifant без можливості компютерної діагностики. Количь в мене розстроївся вприск і досить успішно його настроїв назад Орест з левандівки, але через деякий час вприск знов збився і він вже не зміг нічого зробити з плаваючими оборотами і чорними перелитими свічками. В мене настав відпуск і зявилась можливість до Андрія підїхати хоча настроєний я був скептично. Вобщем за півгодини все було настроєно і через 10 км пробігу свічки почали біліти. Оберти не плавають. Вобщем дякую Андрій на китайській стіні. Його контакт 067ххххххх