Добрий день потрібний хороший моторист Volkswagen passat B5 1.9 дизель Напишіть будь ласка номер. Дякую
Добрий день, volkswagen passat b3 1.8rp моноінжектор , порадьте моториста у Львові плавають обороти думаю треба настроїти моноінжектор ну і може почистити, якщо що то Андрія з китайської стіни вже нема, виїхав заграницю!!
Там нема що строїти на моніку. РХХ регулюється автоматично. Потенціометр якщо ніхто не рухав то краще взагалі і не рухати. Бо виставити його то ціла епопея. Зняти і почистити то елементарно, стоїть на 4х болтах. Але з мого досвіду вони там рідко засираються. Якщо плавають оберти я б почав з пошуку підсосів повітря. Під тим самим моніком часто через подушку смокче повітря от тобі і плавають оберти.
є ще Андрій на Боткіна (був на Боткіна, зараз там поряд, забув вулицю). він колись робив карбюратори, а зараз вроді інжектори. Давно в нього не був, але якщо цікаво - можу дати номер в приват. правда до нього завжди черга на кілька днів наперед, але то варто почекати. але він не моторист, а семо по інжекторах.
Вот іменно, що ліз мій спеціаліст"тесть" були перше високі обороти, що на бензі, що на газу, а тепер таке відчуття, що стали за низкі, бо машину в пропці аж трусить наче вот вот заглохне, тому треба спеціаліста
Був позавчора в газовщиків на зелені там всьо гоод і настроїли своє але сказали вони, що є пробрема з оборотами"за високі" і то не до них, а до моториста.... Вже дали номер в приват позвонив і домовився, дякую всім що відгукнились і помогли
в свій час користувався послугами Андрія, той що на молдавський 36 все відригулював по мануалу, раз зробив і забув. Одим словом був задоволений. Номер телефону я тобі в пп написав.
Привіт Можете порадити хорошого моториста для заміни поршневих колець, сальники клапанів і т.д. на Skoda Octavia Tour 1.6 AKL? Підбирає масло, приблизно до 3-3.5 літри на 10 тис, але візуально не димить. Свічки в нагарі, особливо 3 і 4.
Доброго дня всім, маю проблему з Golf4 1.8t, впала комресія на 1 поршні, відкрили, клапан тріс, замінили все добре, всі нові клапани, кольца, сальніки. гідрокомпенсатори. після встановлення почала троїти на холостих коли нагріється мотор, на холодну все добре, плюс менше 800 на холостих оборотах, комп пише завеликі показники по лямбді, плюс непостійні пропуски запалювання. От моє питання. у Львові хто може допомогти з даною проблемою? так як до не знаючих бажання їхати нема, можете в приватні повідомлення, можете прямо на номер 0970731115 дзвонити, сьогодні якраз їду у Львів, можу показатись "лікарю"
Катушки міняли місцями, кут запалювання я чесно не знаю як провірити і чим, помилки не вискпкуввло, свічки всі нові, шліфували в нововолинську, збирали в Червонограді, таких моторів ше не робили в тому місці. Форсунки не чіпали точно.
Найгірше непостійні пропуски запалення - може бути все -- від погано зробленої голови до поганої свічки чи форсунки... Лямбда то наслідок пропусків - компютер бачить збої в роботі і починає добавляти бензин щоб машина не заглохла - в результаті перелив і падають оберти бо засираються свічки. Твій двигун то найпотужніжий 20 ти клапанник що ставили на гольфи. Провір тиск бензини в рампі і на насосі... чи тримає редуктор і чи насос в стінку дає норму
дякую, ще б сказали куди звернутись, ну я пошукаю, ато чесно я замучився вовювати з ним, якби було простіше з новим двигуном, то б замінив, а так буду шукати де можуть провірити