Відповідь: Про ТОРМОЗА Розуміш, я вже зняв і вирівняв, тепер портібно приварити болти до кузова а потім ставити розпорки. Значить прийдеться їхати ще до зварщика.
Відповідь: Про ТОРМОЗА І знову про задні тормоза. Практично все зробив, цвяха витягнув, циліндрики поміняв, колодки також поміняв, бо вже стерлися і ще до того всього той штурпак не правельно їх поставив (він так напутав з тими пружинками. я взагалі дивувався як він їх туди поставив, талант потрібно мати). Накінець пракачав тормоза і натягнув ручник. Мужики, коли після того всьог пробував тормозити, то більше беруть передні тормоза, а задні не дуже, воно так повинно бути, чи це через то що колодки ще не проробилися і той "колдун" тоже робить свою роботу (бо зад машини пустий). І ручник не хоче сильно брати, я його виставив на чотири щолчка, коли затягую то він бере слабенько, почикати трошки щоб колодки проробилися і тоді ще попробувати дотягути. Що на то скажете?
Відповідь: Про ТОРМОЗА По "умолчанію" перід це 80% гальівних зусиль, зад-20%. Тобто перід і має сильніше гальмувати, попробуй загальмувати на мокрій/слизькій поверхні, шоб переконатись, шо навіть коли машина іде юзом, її не зносить вправо чи вліво і зад не намагаєця обігнати перід, а при відпусканні педалі жодне колесо не підгальмовує . Це буде означати, шо гальм. зусилля розприділяються правильно, в іншому випадку доведеться знову шукати причину нерівномірного гальмування (знош. диск/колодки, завозд. контур, поганий супорт). Май на увазі, шо для правильного гальм. колодки/диски мають бути притерті, тому якшо шось міняв, то поїзди 300-500 км шоб притерлось, а тоді тест. Шо до ручніка, то я тобі вже писав, шо необхідно взяти ремкомплекти і перебрати задні супорта, там лапи просто закисли. Якшо ж зад реально не гальмує, а система прокачана, супорта перебрані і колодки добрі-тоді проблема мже бути в колдуні (який закис і пропускає недостатньо рідини).
Відповідь: Про ТОРМОЗА Я передбрав повністю все: циліндрики, колодки. Може дійсно, нехай спершу проробиться, а там знову попробую підкрутити. Тоді ясно!!! А на рахунок того "колдуна", він мені щось зразу не сподобався, поїзджу, подивлюся, якщо він почне випендрюватися то я його викину, шланги я на всякий пожарний вже купив.
Відповідь: Про ТОРМОЗА Markell, я мав на увазі зеркало диска в "барабані".....!!! Впринципі я щось не пригадую, і не бачив щоб на машини в ті часи (1993 р.) ставили на зад супорта, переважно ставлять барабани.
Відповідь: Про ТОРМОЗА Ззаду дискові гальма як мінімум з 1984 року на ФВ з*явились, а то і раніше. ;-)
Відповідь: Про ТОРМОЗА Я не спорю, но переважно ставлять, і тоді ще ставили на більшості машин переважно барабани.
Відповідь: Про ТОРМОЗА У себе я зробив апгрейд з барабанів на дискові гальма з Б4 пассату. Дуже задоволений!!!!
Відповідь: Про ТОРМОЗА Ти знаєш, після того як я напарився з тими барабанами яб собі зрадістю тоже поставив дискові. А в скільки ти за платив за дискові, і чи ти брав нові чи бу?
Відповідь: Про ТОРМОЗА є. Дуже дивно, шо на Венті стоїть АБС (який навіть не на всі повністю дискові гальма ставився), а задні гальма барабанні. На майбутнє пропоную точніше описувати суть проблеми і тех. характеристики т/з, і "учітє матчасть"! ПИ.СИ. В МЕНЕ НА гОЛЬФІ 86 РОКУ також всі дискові стоять, ну і АБС присутній.
Відповідь: Про ТОРМОЗА Я брав б/в с Пассату Б4. Брав комплектом. Все до останнього болта та найки. У комплекті були Супорта зі скобами, гальмівні диски на 4+, комплект колодок з остатком накладок біля 6-7 мм, троси ручних гальм, ступиця с цапфами у сборі, ну й усі болти. Все стало без проблем. Ціна такого комплекту була 200 у.о.
Відповідь: Про ТОРМОЗА А ти брав внас на шроті чи замовляв десь за границею. Взагалі де то все можна купити?
Відповідь: Про ТОРМОЗА Я брав той комплект у Києві при сприянні мого друга. Він його скрутив з робочої нерозмитненої машини. Казав, що є ще 1 комплект с Пассату Б3.
Відповідь: Про ТОРМОЗА в мене фсьо арігінал (по ходовій і мотору), і АБС стоїть заслужено, бо мій гольф обїжджає PG на квотері :mrgreen: :mrgreen:
Відповідь: Про ТОРМОЗА маю пару питань по тормазах.. хочу собі затюнити тормозну систему.. після того як проїхався на GT з дисками по кругу ) 1. шо робити з передніми тормозами?? ставити на теперішні супорта вентильовані диски чи ставити шось більше?? якшо більше то що?? чи можна поставити тормоза з якогось пасата?? як важко їх знайти на шротах?? те саме про тормоза від 16v.. 2. маю задню балку з дисками.. в ній шось доробляти треба чи там без варіантів??? ще велике прохання дати якусь класифікацію тормозів на гольфах двойках ато я незнаю які міліметри яким дюймам відповідають і приблизні ціни.. дякую за відповіді
Відповідь: Про ТОРМОЗА В книжці по 4-му Пасату було написано - що якщо двигун до 100 к.с - то задні барабанні гальма, якщо 100 і більше - задні дискові. Абс до типу гальм не має ніякого відношення. Може бути як на дискових, так і на барабанних. Інше діло, що потужний двигун (відповідно і дискові гальма) в кінці 80-х початку 90-х ставили переважно на топові моделі, отже і АБС там могла переважно стояти.
Відповідь: Про ТОРМОЗА ще добавлю.. бачив на фотках ніби можна на балку з барабанами поставити диски.. це реально?? всьо стає чи треба переробляти.. справа в тому шо маю балку здалося би ставити її бо там ше є стабілізатор але я незнаю чи там живий калдун =/ Додано через 43 хвилини так.. я вже трохи сам вияснив на задню балку з барабанами можна поставити диски і калдун міняти нетреба.. але якшо в мене його зараз нема?? нарахунок передка то кажуть шо заміна 239 звичайних на вентильовані нічого не дає і шо треба ставити 256 від пасата.. від якого то пасата супорта мають бути??? з такими тормозами хрєн надінеш 13" диски.. та? Додано через 13 годин 30 хвилин для того щоб поставити 256 тормоза скіськи воно по грошах виходить приблизно.. бо там багато позицій.. довго по шротах дзвонити треба..