Особисто я б рекомендував міняти масло в АКПП десь від 60 до 100 тисяч. Десь в тих районах при умові що ви не дрифтуєте і не рвете на світлофорах.
У мене в інструкції техобслуговування АКПП в Б4 було чорним по білому написано - "рідину в АКПП не міняти якщо не виявлено протікань і тре доливати багато...". Там навіть пробки зливу не було. І для того щоб злити, тре було відкручувати крартер. Тому мене цікавить така річ - якого милого її ви міняєте???
Коробки без щупа.(01М, 01N, 01V и другие) Дополнения к условиям проверки - Температура масла на начальном этапе проверки должна быть меньше 30оС. 1. Завести двигатель и установить селектор в положение «P». 2. Подключить сканер или VAGCOM, Убедиться, что температура ATF не выше 30оС 3. Вывернуть контрольную пробку (1), при этом из перепускной трубы (2) сольется небольшое количество ATF. Убедится, что перепускная трубка ввинчена до упора (0,2кг*м внутренний шестигранник на 5мм). Не выворачивать трубку. 4. Следить за показаниями температуры. Если при температуре ATF от 35 до 45оС из перепускной трубки начинает капать ATF, такой уровень считается нормальным. Необходимо закрутить контрольную пробку 1,5кг*м, желательно с новой шайбой и после этого выключить двигатель. 5. В противном случае (не капает) необходимо добавить ATF. После чего убедится в правильном уровне, закрутить контрольную пробку и выключить двигатель. В свому Гольфі вже два рази міняв масло, сам. Перший раз зразу після покупки, а другий раз через 1000км, мав 12л халявного АТФ і фільтр. АКПП гарно працює, без нарікань!
Я сам так колись думав. Та чомусь на практиці ті хто не міняє то масло то мають проблеми з АКПП - забиваються клапани деколи навіть лабіринти в гідроблоці.
Нове масло має "миючі" властивості і воно весь шмельц вимиває! Як я писав в попередньому пості, міняв два рази масло. Якось "віянням долі" мені дали не той фільтр АКПП і змушений був замінити масло без фільтра, але через 1000км вже мав повний комплект і поміняв все в комплексі. При першій заміні масла, стружки і запаху паленого масла в АКПП не виявив, масло було коричневого кольору, був присутній тільки маленький наліт "болота" на магніті піддона. АКПП працює у всіх режимах(спокійна їзда/кік-даун) без нарікань, дуже плавне/невідчутне переключення. п.с. Як начитався в гуглі: АКПП вбиває агресивний стиль ізди і скорочує термін її роботи. Їзджу плавно і спокійно, і розхід палива меньший!!!!
пригледів одне авто на АКПП, ауді а3, перше покоління, 1,6 бенз, 4 ступка гідротрансформаторна (не тіптронік). маю одне питання: яким є її правильний режим роботи? я проїхав на тій машині і то була моя перша поїздка на АКПП. стуків-грюків-ривків не було. був ледь відчутний легенький поштовх в момент перемикання, десь як на механіці. і такий само коли стоїш і просто змінюєш важелем режими коробки: ледь чути як перемикає. це нормально?