Ще згадав, цього літа були повністю відреставровані фари головного світла, дзеркальне покриття яких від старості просто осипалося повністю (вони були аж жовті в середині). Вони були по клеєні дзеркальним оракалом, чесно кажучи ефект перевершив всі мої сподівання, світять як нові, собівартість вийшла десь порядку 20 грн і добрих пів дня роботи, вже десь пів року використовую, політ нормальний, не відклеюється і не тьмяніє (еканом варіант). Ще додам, що на мої великі за розміром фари, пішло в середньому пів квадратного метру оракалу, але чесно кажу тяжко то обклеїти, бо форма фар не плоска, треба мати багато терпіння, дуже багато терпіння, але результат того вартий Фото світла фар до і після не має, але є фото, щоб побачити які були фари жовті і як виглядає по клеїна частина На фото видно, що стінка фари по клеєна, а от центральна частина ні, результат віддзеркалення видно добре. Рекомендую тим хто не хоче платити за нові фари, але хоче мати нормальне світло.
А шкло з фари як знімав? Феном чи в духовці, як тут десь хтось радив? І головне як назад ставив, на що саме?
Не знаю як в новіших ауді, але в моїй німці це добре продумали, в мене не потрібно нічого нагрівати, в мене кожна фара має по 7 залізних зажимів, які прижимають скло до корпусу фари. А щоб не попадал вода і фара не запотівала, між склом і корпусом є резиновий ущільнювач. Фара розбирається і збирається за 1 хвилину.
Так різав полосками і їх клеїв одна біля одної, так щоб не було ніяких складок не вийде, тому що цей оракал не тягнеться(грій його не грій все рівно не потягнеться). В мене є складки в фарі, але за рифленим стіклом їх не видно і їх вплив на світло фари не замітний.
поважаю за таку нелегку справу, але погодитись не можу. ну власне, за склом не видно, але це не показник.. справа у тому, що там параболічне дзеркало, що має певні фокуси і бути так не може, що складки ні на що не вплинуть. Але то так, думки фізика в слух. На практиці ж, звісно, світити стало краще - а це основне Молодець
Дякую! На рахунок фізики, Ти маєш рацію, але і я це врахував на скільки зміг (тобто на скільки зміг покращити відбивання, вище це не було написано, але зараз напишу тут). Полоски спеціально клеїлися вздовж осі поширення світла в фарі, тому складки вздовж цієї осі мало викривляють світло, тобто все, що можна було зробити (врахувати) з моєї сторони, було зроблено. А як хтось знає де можна купити дзеркальний оракал, який тягнеться і витримує високі температури, то думаю це би дуже допомогло всім майбутнім відновленням фар в наших старих машинах
В Шега треба питати, здається він в пасаті клеїв. Але, наскільки я пам'ятаю, він теж сильно матюкався на то все
треба створити нову тему про реставрацію фар і перенести туди ці дописи. а ніхто не пробував якоюсь хром-фарбою покрити пластик? хоча мабуть тяжко добитись рівної поверхні, але може хто має досвід? а найкращий варіант це мабуть поліровка шкелець і встановлення лінз в фари
а якщо різними абразивами, починаючи від сильно грубого і до пасти пройтись, використовуючи якусь механізацію?
Підтримую, тема актуальна для наших не нових машин, треба щоб дійсно адміни створили тему і туди все перекинули, що стосується реставрації фар. На рахунок полірування то дійсно дуже дорого, я теж про це думав, хотів ставити лінзовані модуля в корпус своєї фари, навіть на якомусь українському сайті знайшов фірму, що робить чисті шкельця до фар, по крайній мірі там було стікло на мою машину, але хотіли за нього 600 грн (за пару). Подумав краще по клеїти ніж щось колхозити, якщо буде погано світити тоді вже можна буде про це задуматися, але на разі я задоволений і цим світлом.
Так, собі теж колись так відновлював рефлектори в пасаті. Результатом був задоволений дуже сильно! Таке враження що нові фари. А полірування скла - не реальна річ. За таке навіть ніхто не береться переважно. З пластиком нема проблем. Ось мої фото до і після. Так є складки. Так треба було помучатися, вирізати спочатку трафарети а потім вклеювати плівку нагріваючи феном. складки полюбе є, але вони навряд на щось сильно впливають. Та й мені добре стало світити.
А фен нащо був? В тебе може був оракал який тягнеться при нагріванні? Бо я свій клеїв без фену, просто обезжирив поверхню, шліфанув шліфшкуркою нульовкою, щоб краще плівка клеїлася і трималася перед тим і все.
Полірується, досить добре, ось тут людина полірувала і ставила лінзи в В3 http://www.vwclub.org.ua/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=30752&forum=10
Знайомий з технологією шліфовки і поліровки шкла професійно (екрани до телевізорів на бувшому заводі кінескопів). Шкло шліфується на сухо ... полірується на мокро з спеціальною суспензією. Звичайно хто трохи на цьому розуміється може в домашніх умовах відтворити цю технологію там в принципі нічого складного немає. Але при шліфовці на сухо (це коли дуже покоцане скло) треба зробити приспособу щоб зразу забирати скляну пилюку бо скло зразу горить, Полірувати треба у ванні з мильною водою як мінімум, бо теж зразу горить.... чуть перетиснеш теж горить або яма получається.... Пацьканина страшна. Той що робив видно мав не дуже покоцані фари і тому йому вдалось трохи поправити... так що не думаю що варто займатись поліровкою скла.