Авто: пасат 1989р. 1.8 моноінжектор після проїзду приблизно 20 км (я думаю мотор нормально прогріважться за цей час) загорається лампа тиску масла і пищить, тиск масла прогрітого мотора становить приблизно 2 атм. Хто може підсказати де знаходиться датчик на цю лампочку і якого кольору та номіналу він має бути (в стані спокою він нормально розімкнутий чи нормально замкнутий) ?
Відповідь: загорається лампа тиску масла Саме про цей мотор не знаю, але шукай спереду, внизу мотора той датчик. Їх є два зазвичай - один який запалює лампу коли тиск менший вроді 0.3 бара, він знаходиться в районі голови двигуна - другий внизу, в районі фільтра і запалюється коли тиск масла менший 1.3 бара при обертах 2000. В тебе скоріш за все накрився другий. Біля нього може бути також ще один датчик - температури масла. Не попутай. З.І. VW golf II 1.3 Тi 1991. "Ti" - це що? турбоінжектор?
Відповідь: загорається лампа тиску масла то на холостому чи при їзді на оборотах ? при збільшенні оборотів тиск росте чи далі 2 атм ? а на холодному моторі який тиск ? Я би зайвий раз не заводив мотор поки точно не буде відома причина.
Відповідь: загорається лампа тиску масла мотор з горящою лампочкою проїхав 1000 км "ТІ" це скорочено від "GTI" "G"-означає "спорт" і може бути лише для у двигунів 1.6 мій двигун не підходить під цю критерію. "Т" - "туризм" підходить під використання мого авто (я великий процент моторесурсу витрачаю на подорожі) авто трохи переоблаштоване під мандри. "І" - інжектор це зрозуміло.
Відповідь: загорається лампа тиску масла Білий, 1,8бар, в стані спокою розімкнутий. Є ще варіанти чорний і зелений - але на ці мотори на скільки знаю не ставились Ось найшов - розжовано
Відповідь: загорається лампа тиску масла Додано через 2 хвилини Один датчик стоїть біля масляного фільтра, а другий з правої сторони, де клапанна кришка, міняй їх і всьо буде добре в мене таке було на Джеті 1.8.
Відповідь: загорається лампа тиску масла Наскільки памятаю ти замість датчика низького тиску поставив високого! І ти вважаєш це нормальним?
Відповідь: загорається лампа тиску масла ДРУЗЯКИ у меня точно такая же проблема!Только у меня мотор гольфовский!!! У меня при нажатии на ГАС загорается лапочка масла(восновном это бывает на 3-й передачи)!!!Уровень масла в норме,на холостых все спокойно!И насколько я знаю их там два датчика!какой из них это может быть??? И сколько стоят????????
Відповідь: загорається лампа тиску масла Ти б до моториста з'їздив, поміряти тиск масла. Коштують датчики від 20 гривень і далі. Додано через 1 хвилину ЖЖОООШШШ!!!:mrgreen:
Відповідь: загорається лампа тиску масла :mrgreen:Не ну а че!Нужно было как-то приколотся,не все должно было быть в серих тонах и таким грусным!!!!:mrgreen:
Відповідь: загорається лампа тиску масла Если лампа мигает то датчик низкого давления (но это врядли иначе на холостых были бы проблеммы) Если светится постоянно и пищит зуммер - то верхнего Если просто загорается и тухнет сразу или без зумера или это бывает как на холодном так и на горячем движке - то виновата проводка либо приборка. Если только на горячем моторе - сливай воду, суши весла, ремонтируй двиг. Если ХЗ - то едь меряй давление масла. НО если на СТО будут мерять давление то пускай это делают на оч гарячем моторе. На просто теплом моторе эта процедура - выкидывание денег.
Авто- Баркас Б1000-1, двигун 1.3 МН, виникла в мене проблема-загоряється лампочка тиску масла(зумерів і т.п. немає) при прогрітому двигуні(зимою після 12 км) при ХХ і до 1500 об/хв, а дальше гасне. При холодному все нормально, масло напівсинтетика, після заміни 300 км, пробіг 140 тис км(по словах попереднього власника двигуна), компресія внормі. Коли чуть газну лампочка гасне, а потім знову загоряється, якщо стабільно тримаю 2000 об/хв - то все норм. scirocco раніше писав: Чи все так сумно?може масляному насосу прийшов кінець?
Markell, забув сказати, що міняв датчик тиску, той що вищий тиск,правда б/в, але мав бути робочий і поки все.
Можна, якщо маєш манометр, зі шкалою до 8-10 мПа. Грієш двигун до температури 98-100С, викручуєш датчик високого тиску (мотор не працює), вкручуєш манометр, заводиш, тримаєш оберти більше 2000об/хв, і дивишся який тиск в двигуні. їдеш на СТО і тобі помірять самі. П,С. Дивись щоб двигун був дуже гарячий а не прросто теплий!!
Якщо при цьому всьму лмпа загорається і горить (не блимає) то можливі 2 варіанта: напутано в проводці переплутані датчики високого і низького тиску Щоб перевірити другий варіант: - включи запалення. Лампа масла повинна блимати. Якщо не блимає то датчики точно попутані - зніми з датчика високого тиску клемму так щоб вона НЕ торкалася масси, заведи машину. Газни до 2 тис обертів - повинен спрацювати зуммер і засвітитись лампа масла. Якщо цього не сталось приборка винна. Датчики мають бути білого та коричневого кольору