чим більшій діаметр гальмівного блина тим краше гальмування бо: площа контакту колодки з диском більша, менше плече між краєм гуми і гальмівним блином, і мабуть головне це кращий теплообмін(охолодження). Колись на Г2 в інтенсивному міському трафіку чуть не влетів бо попливли гальма (колодки завжди купував гарної якості), то просто замінив блини на вентильовані і відчувщо таке надійні гальма. Доречі на реношкі з 98сильним двигуном стоять 256 дискові спереду і мабуть 200мм барабанні ззаду гальма то по враженням вони кращі ніж на гольфі (суб"єктивна думка). Моя рекомендація доведи да ідеалу рідні гальма і ти відчуєш різницю.
+ судячи по фото проблема в колодці, її половину нема або горемайстер внутрішнюю вмудрився поставити назовню. Вони різні, шириною якраз. Недавно міняв на сервісі і майстер довго мучився пхаючи дві однакові колодки з обох боків. Ще б трішки і б запхав. Якщо не ганяєш то тобі побарабану вентильоване воно чи ні, їх величина. Чим важча машина тим більші диски ставлять. Поставиш більші на легку машину і будеш юзом іти скорше. Щодо хватання то колодки є різної якості, гавняні погано гальмують, не дають необхідної сили тертя.