Все залежить в більшості від часу,звичайно не враховуючи погодніх умов,та стан доріг(що не менш важливо).В ідеалі,якщо ти витрачаєш 30 секунд на розгін при середній потужності,то ти відбиваєш ці затрати при нульовій витраті пального за 45 секунд(накатом),при підтримуванні накату - 1хв. 50сек. І чим більша масса - тим легше підтримувати накат,звідси і економія пального більше
Ніяке не риторичне, питання однозначне - гон. Найекономніша їзда це їзда з дуже плавним розгоном і підриманням постійної швидкості, де навантаження на двигун є мінімальним завдяки мінімальним робочим обертам для підтриання потужності, яка може утримувати швидкість, при якій тертя та лобовий повітряний опір є теж мінімальними. Тобто найекономніша швидкість є сталою. А розгін це постійна зміна швидкості, тобто робота двигуна в неекономних режимах, де пальне споживається набагато більше, до того ж навантаження на двигун є значно більшим і до боротьби з лобовим опором та тертям додається нарощування інерції. Тобто економія при розгоні - зупинці може бути актуальною, якщо би ККД двигуна був би 100%, причому постійно, на всіх обертах і навантаженнях. На жаль, навіть в найефективнішій амлітуді обертів ККД наших двигунів не перевищує 40%.
Вага велика, інерція більша. Але... Щоб розігнати ту массу потрібно більше пального. І чим частіше потрібно розганятися/гальмувати, тим білеше палива буде жерти машина.
Вчора міряв розхід по трассі зі швидкістю 95 км/год. В пляшку залив 730 мл 95-го. В пляшку опустив шлангу с подачею та обраткою у бак. Проїхав 15 км з однієї повною зупинкою ( розворот) та 2 запусками двигуна. Відкрив капот,у пляшці було ще 10-15 мл, тобто возик не заглох, бензин ще залишився. після капідалки двигун пройшов 2 тис карб Солекс 2108, жиклери рідні ( розраховані на ТАЗ 1.3). Єдине жиклер холостого ходу забився, через 8 км після тесту, бензин з пляшки не фільтрувався. 100/15*0,72=4,8 А у змішаному циклі зовсім інша справа, зазвичай 8.8 виходить. Але всі кажуть я на педаль сильно тисну, хоча сам того не відчуваю. Коли спокійно розганяюсь десь 7.5-8 виходить.
Порівняно із 100 це не є значна прибавка, бо після 100 опір повітря збільшується із геометричною прогресією. З цього графіку потужність/швидкість (для mk1) можна зробити певні висновки: Тому найекономічніше - це 80, читав також, що 60. Для моєї машини є такі показники 80 - 6, 90 - 6.7, 100 - 7, 120 - 9.4 л/100км На власному досвіді при 85 - 6 з копійками
До речі про витрату. Який спосіб найточніший і водночас простий (не такий марудний як описав Victorlas) вимірювання витрати палива?
На заправці попросити заповнити повний бак, Засікти певну відстань (чим більшу - тим точніше), Знову заправити повний бак відповідно побачиш скіки ти спалив бензини. Далі ділиш літри на кілометри. Ше простіше - засікати за показниками(пального) в машині
І я так роблю, правда треба мати на увазі, що забити бак під завязку не завжди виходить. іноді в баку повітря не дозволяє долити бензин, тому я роблю так: вже коли постолет починає вибивати - покачую машиною ( ручками в районі багажника. так ніби провіряєш стойки ) і тоді доливаю але дуже по трошки ( такшо ті, хт ов черзі на заправку мене вже не навидять і їх як то кажуть шляк трафляє від таких процедур )
Як вам нові ціни на бензин, А92=7,25грн А95=7,80грн це мля космічні ціни, я вже задумуюсь про маршрутку або продаж 2,0 (пє зараз 10,5л/100км) на поло з 1,4 або щось дизельне...
То вже бери дизель, бо в мене на гольфі 1.4 зараз менше 9.5 не виходить, і то ледве торкаючись педалі газу, а на ауді 2.5 по місту 8.5 максимум, не задумуючись про розхід!
я не думаю що зекономиш заливши дешевший бензин,авто буде гірше Їхати,а значить на педаль газу будеш давити і розхід збільшиться.