Якшо можна якісь контакти Хоча не дуже душа тянеться до G60, перевагу надаю атмосфернику. Чорне коррадо 2,9 вже не продається, а взагалі є ще на Львівщині якісь вр6-ті кори7
Сьогодні взнаю все про ту коррадо, завтра дам контакт. G60 не є проблемний, якщо компресор добрий і його правильно і вчасно обслуговувати, а ми з MARTINI, впринципі, вже все менш більш по ньому знаєм, і нема там нічого страшного. Я б сказав що то найоптимальніший мотор по вазі і потужності. Сам мотор дуже дешевий в обслуговуванні, а G60 продуктивніший ніж ІТОН,бо на низах значно краще дує. VR6 значно важчий, дорогий в обслуговуванні, більше бензини пє. VR6 по розгону чуть швидший ніж G60(чуть - бо значно важчий). Але, при бажанні, легкий тюнінг компресора(ролік+чіп) дає таку ж потужність як VR6 і швидший розгін бо легший двигун.
+1. ВРШ добрий, але поки не дойде до його ремонту. І насправді то ще питання, чи дійсно це найліпший двигун в лінійці. При трьох літрах об"єму 190 коників... Кора сама по собі важка машина, а тут ще й та бандура спереду. Через велику вагу мотора керованість такої машини стає гіршою, ніж у інших модифікацій. Так, швидкість розгону на 1 секунду менша, ніж в Г60, але якщо Г60 і ВРШ поставити на гоночний трек, то ще питання, хто з них проїде його швидше, оскільки в повороти ВРШ входить гірше. плюсом ВРШ є жирна комплектація, зазвичай найжирніша - повний фарш крім того їх випускали в останні роки і вони мають рестайлінговий салон та кузов ну і звук 6-циліндрового мотора не порівняти зі звичайним, тут краще за нього хіба що V8 а г60 не такий страшний як його малюють. Я теж мав страх, але взяв і 50 тисяч проїздив без жодних проблем з мотором. Тільки один раз шестерню колінвала міняв (зрізало шпонку і провернуло шестерню, при цьому КЛАПАНА НЕ ПОГНУЛО) і форсунки чистив. Але то, як бачимо, до Г60 не має стосунку. Кілька місяців розібрав пилісос для планової заміни ремкомплекту, але ще досі цю процедуру не провів бо маю криві руки і боюся сам лізти Треба толкового моториста шоб акуратно все зібрав. Взагалі, я думаю, тобі не треба шукати за принципом "хочу ВРШ", а за принципом "знайти кору в найкращому стані за адекватну ціну", і який там буде мотор, то вже не так важливо. На ринку корад дуже мало хороших варіантів, бо коли тачка в гарному стані, то господар фіг її продасть. Тому ти собі не можеш дозволити перебирати. Якшо знайшов класну машину - бери.
Поговорив вчора за Корраду про яку казав, може продати і в такому стані як є. Номер 80688429630 - Паша.
кубік-рубік "корок" Всім привіт. Попри те що в мене уже є один Ваг, думаю купити ще одного (або корка або сірка) От знайшов такі два "корка": 1) без документів - http://rstcars.com/oldcars/volkswagen/corrado/volkswagen_corrado_716919.html 2) після ДТП - http://rstcars.com/oldcars/volkswagen/corrado/volkswagen_corrado_698168.html Питання: якщо купити того нерозмитненого корка а в того що після ДТП купити доки то такий варіант можливий? чи то такий сєкас буде з ДАІ що краще навіть про таке і не думати?
Продав Паша свою кору комусь. Буду вдячний за будь-яку інформацію про продаж будь-якого апарата на теренах Львівщини.
Довго думав ти! Я глянув на кузов, він не був битий взагалі, то величезна рідкість, все рівнесеньке в оригіналі, а саме головне на капоті шпакла нема ні краплі :shok:, такого я ще не бачив. В результаті взяв собі другу Корраду.
Ти що їх солити будеш? навіщо тобі 2 машини? Лишися того)))) Продайте кору, а то мені тулять хонду сцях((
Привіт. А за скільки купив якщо не секрет? Цікавить ціна питання бо на літо думаю ще одного фольца купити (коррадо або сірокко). Дякую!
червоний був без обвісів, але останні фото які тут викладали, він був в грунті, готувався до покраски, можливо після цього його обвішали, не бачив. А вишневого особисто я вживу не бачив
Другу для жінки взяв, там якраз мотор слабший, 1.8КР 16клап. , жовтий колір. Хіба що жінці не сподобається, тоді подумаю про продаж.