Може трохи не в тему і не зовсім коректно порівнювати, але як же ось це? Першоджерело http://www.volkswagen.lviv.ua/forum/showthread.php?p=117883#post117883 Якщо воно дешевше в два і більше разів, то що тепер, чекати оригінал і не брати те, що на поверхні? Як немає оригіналу, то краще хоч таке купити і їздити шукати оригінал, а не чекати з моря погоди від доброго дядьки. Я от не знав за цей насос від волги і взяв за 47 навіть не оригінал, а польський. То краще вже був би з волги за 25 грн. Це так, до прикладу
Дядя Коля, не путай х..й з пальцем, без омивачів машина заведеться і поїде, а без бензонасосу ні, пріорітети речей різні!!!!!
експлуатація кори показала афігенний апетит, більше 15 літрів при більш менш акуратні їзді. Вирішив зчитати блінк коди ЕБУ. зпаяв тестер, підключив. Завів мотор, нажав кнопку на 5 сек, світлодіод як світив так і світить, ніфіга неблимає. В чому справа підкажіть.
Та нормальний апетит в місті А за містом заміряв в більш-менш дальніх поїздках? У мене наприклад між містом і трасою різниця в 2 (!) рази
так між іншим, в тій машині 2-літровий двіжок, і компресор дує не штатних 0.6 бара, а в районі 0.8-0.9 , так що по потужності він може і вставити ВРШ
я так теж думаю. думаю вафлі лямбді, або проблеми в проводці. Відключаю її один ...,мотор як роби так робить, змін ніяких.
воно то так, але якщо все нормально настроїти. там явно проблеми в електриці, холості цікаві, заводиш машину 1100-1200 оборотів, заглушив і завів 900. Походу ЕБУ в аварійному режимі. тобто якісь дачики туйво ... і взагалі замітив що коли прогріваєш машину воняє конкретно бензою з глушника. В суботу загнав машину в село, в гаражі буде стояти доки все недороблю. зняв панель навожу порядки з дротами. А то якісь майстри понатягували дротів, короче бардак.
Простий двіжок на холостому ходу п"є приблизно 1 літр за годину, може трошечки більше. А цей п"є близько 2 літрів за годину. Така особливість конструкції. Навіть на холостому ходу мотор докладає певне зусилля, щоб крутити компресор.
якщо співставити паспортні дані корадо з двигуном 2е в змішаному циклі 7.8 з ПГ 8.9 +1л за 200 кубіків. Різниця неповинна бути більше 2 літри. Скажете великий табун, але я неїзжу постійно газ в пол. Взагалі на 1.8мі по трасі в 6 літрів влажу. 15л було при спокійні їзді. А якщо зажигати, до 20 дойде
паспортним даним я б не довіряв навіть з новими машинами, виробники їх зазвичай применшують і про це говорять кожен раз навіть на тому ж першому автомобільному ведучі при тест-драйвах нових машин. А вже про машину якій більше 20 років, то взагалі паспортні дані втрачають будь-який звязок з реальністю ну в змішаному циклі 10-12 літрів то нормальний розхід для того мотора, залежить наскільки цикл змішаний По трасі 7-8 літрів цілком нормальний показник. Ну а в місті та машина п"є дофіга і ти навряд чи тут щось зміниш.
Взагалі якась цікава ситуація в двох машин і в тебе і в Мартіні однаковий розхід. Але думаю різниця між трасою і містом в два рази не повинна бути..... так виглядає що з старістю двигуна там є якийсь однаковий знос чогось що впливає на розхід... і починати провіряти треба з розходу повітря - це базовий елемент при розрахунку стехіометрії. Теоретично німці при костроюванню цього вприску з компресором повинні були врахувати що на малих обертах повітря більше і відповідно копмютер би мав не збільшувати обєм бензини до якигось обертів... ну скажем до 2000- 2500, а вже потім переходити прямий розхід повітря. Хм .... тільки що прийшло в голову чи немає там на компресорі якогось байпасного клапана який би перепускав повітря поза лічильником повітря на малих обертах і таким чином зменьшував обєм повітря а компютер відповідно зменьшував подачу бензини а на великих обертах пускав на пряму.... думаю там повинно бути щось на те подібне.. такий принцип яє в турбінах.... а фактично у вас та ж турбіна тільки накачка іде від шківа, а в турбіні від вихлопу... і може якраз цей клапан від старості заклинив і получається такий розхід. і тут сильно не впливає обєм двигуна ... у мене 2.0.... двухтонна машина і розхід по місту 10 за містом в районі 7л.
15-20 л это расход Лансер эво 9 , не должен расход быть таким , 2л на холостом ходу тоже многовато -1 л , на всех моторах 2л объема на холостом , я понимаю что мотору надо компрессор крутить но не с такими затратами энергии .
на тому моторі дігіфант стоїть без розходоміра, там стоїть ДАТ. КУМ, підскажи як читати блін коди в дігіфантах, чи треба ВАГКОМ?
Я ні разу не міг прочитати Дігіфант. Ваг-Ком не читає.... блінк коди також не працюють. Ельза говорить що є спеціальний мотортестер для діагностики Дігіфантів .... вроді - VAZ 1551. Там лишається взнавати параметри датчиків і звичайним тестером і осцилографом провіряти що не грає..... Наприклад Ельза каже шо потенціометр СО що стоїть на повітряній трубі від компресора до дроселя на ХХ повинен видавати 0.7 вольта.... який вольтаж має бути на різних обертах - треба шукати інформацію, або методом тику і порівнянь на різних машинах . І так по всіх датчиках. Але треба спочатку розібратись з тим байпасом, як він управляється і як працює.