Привіт всім в мене появилась така проблема. Почала блимати лампочка свічів накалу,після декілька мінут як завелась машина VW Passat1.9tdi b4.Заводиться добре прибори,стопсигнали,повороти,фари,запобіжники все в нормі,куди ще дивитись?може хтось щось знає про таке.Буду вдячний за будь яку пораду.
Дивився на стопсигнали вроді роблять лапочки засвічуються.А не може дачик температури барахлити,(хотя на приборці температуру показує)
лампочка свічів накалу Потрібна комп"ютерна діагностика , в мене така помилка була , а причина на шестерні в блоці керування дроссельною заслонкою впускних клапанів надломився один зуб, замінав шестерню , видима ознака коли глушиш машину вона здригається, а має бути плавна зупинка двигуна.
Я теж ттак думаю, потрібно найти де роблять нормальну діагностику і зїздити нехай зроблять їй рентген.
Пацани проовіряв ВАГ-КОМОМ висвітило помилку 00542 датчик G80 стерти її не вдалось,може із за неї блимати лампочка свічів накалу? і ще замітив що не підсвічується панель приборів,і не розвиває обороти на 4-5 передачі.Остальні електро прибори працюють.Сталось це після заміни ремння.Хто що може сказати на рахунок цього,і щого починати виправляти проблеми.
Привіт! В мене інша проблема. Т4 1.9 1997р. Реле не відключає свічі накалу. Коли заведу мушу витягати запобіжник #104.
Поміняв 104 запобіжник, і заодно з ним чорний блочок 137, нічого не допомогло. Далі втикаю реле, заводжу і витягяю його, і цілий день їжджу без релюшки.
Напишу свою історію... В один прекрасний момент розрядився акум до нуля, і то так, що з буксира не заводилась (навіть не відкривався електроклапан ТНВД). Зарядив за ніч акум, поставив, завів з півоберта, постояла машина 30 хв., все знову не заводиться. Мудохались біля неї чоловік зо п'ять, шукали причину, версій було багато. Але за цілий день роздумів вияснилось, що заклинило реле свічів накалу. Тобто воно закоротило в режимі "включені свічки". Купив нове (Топран) реле на базарі, поїздив 1 місяць і викинув його нах., бо воно заскоро вимикало свічки, а згодом, почало вимикати одразу через 1-2 секунди після повернення ключа. Купив б/у релюшку, заплатив чуть дорожче ніж тоді за нову, вона працювала чудненько, але її робота була всього десь 4-5 місяця. Корочче, вона почала давати глюк, а саме, коли повертаєш ключ, то свічки заскоро відключаються, або ж взагалі не включаються, а при пуску двигуна та при його роботі, то реле хаотично клацало (то вмикало, то відключало релюхи). Тепер їжджу так само, як і ти. При пуску запихаю реле (то що заклинене в режимі "включені свічки"), запускаю двигун, реле витягаю. А реле те що втикаєш, у твому випадку це - той чорний блочок 137. Вірогідність того, що купив реле неоригінал, а замінник за 100-120 грн. і вона зразу крякнуло, то є велика. Я розбирав ті релюхи (так звані тобою чорні блочки), так от є суттєва різниця між оригіналом і замінником (по вазі, по кількості компонентів і т.п.) Якщо хочеш, щоби все було по фен-шую, шукай робоче, хоч б/у але оригінальне реле. Бо замінники - то хєрня. А так, для справки, нове оригінальне коштує десь 700-900 грн.
Я не купляв релюшку а перевіряв з інших машин мого року. Це не реле ні 104 ні 137 Кажуть може датчик температури свічей накалу, але я не знаю де він і як виглядає.