мотор AKV 1.4 блок управління (контролер) Motronic MP9.0 код програми 0261204844 стався текий глюк. значить появилась проблема яку покищо неможу рішити. машина заглохла іскра є бензин є, а не заводиться. стартером крутив десь хвилин 15 непомогло. запхав на стоянку зранку прийшов завів з півоборота сів і поїхав. через місяць знов заглох правда вже в дорозі і пхати на стоянку нема змісту. покрутив стартером непомогло незавелась. я почекав годину часу ,попробував завести , завелась холостий нормально тримає але якщо спробувати рушити то зразу глохне. завів знову, пробую легенько тиснути на педаль газу обороти ростуть, а якщо чуть скоріше натиснути зразу глохне. шо то таке? підключаю компютор помилка ""00533-Регулирование холостого хода 09-00 - выход из предела адаптации (больше верхнего предела)"" от тут то мене і заклинило. як то поремонтувати і куда лізти? адже холостий якраз в нормі. якби то був не інжектор то я б подумав на випередження запалення. хто шо підкаже?
Не знаю, як конкретно в твоїй системі реалізовано керування ХХ (шток і клапан на ДЗ чи окремий моторчик ХХ), але рити треба в районі: ДЗ, потенціометр ДЗ швидше за все, або доріжки потерлись, або виставити його треба правильно. Також подивись за неврахованими підсосами і тиском, шо видає БН, шоб не завалювасвся при нагрузці різкій. "машина заглохла іскра є бензин є, а не заводиться. стартером крутив десь хвилин 15 непомогло." - ТУТ 2 варіанти, або забагато бєнзи - заливає свічки, або недостатньо для роботи мотора. Треба знати шо саме, коли черговий раз не заведеться - викрути свічки і глянь.
неправильно. сьогодні провів весь день з коханою полкою, і от таке зробив. промив дросельну заслонку, провів адаптацію, провірив опори ДЗ поградусно все гуд. виставив запалення згідно мануала, все гуд. думав шо поможе. а фіг вам. після вїзду в велику калябуху все повторилось і тут то мене осінило. кароче я не особливий писар. проблема знайдена. мікротріщина в катушці запалення. на холостих працює добре, плавно газу даєш працює, а як різко натиснути то по корпусі аж видно як іскра пробігає. кароче мозги нерозраховані на такий прикол і тому стараються недостачу іскри і падіння оборотів якось обмежити відкриванням і закриванням ДЗ. от така то фігня бувае.
так годинник збивався, але я щось на то уваги не звертав, напевно то не від того, а від надмірного розряду акума. адже довго стартером покручував.
Вітаю з вирішенням проблеми, цікава ситуація. Порадь де купити шнури для діагностики і адаптації ДЗ, писав тобі в приват, відповіді не отримав.
В моїй полці теж такі симптоми бували (при чому тільки в вологу погоду) тому за годинник і спитався. Дякую за те що відписав суть і вирішення проблемми. Буду й собі шукать іскру. Доречі скільки котушка вартує?