00533 регулирование холостого хода

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Pol, 1 бер 2009.

  1. Pol

    Pol Super Moderator

    Авто:
    VW POLO ClassiC 1.6 98 (1F)
    мотор AKV 1.4 блок управління (контролер) Motronic MP9.0 код програми 0261204844
    стався текий глюк.
    значить появилась проблема яку покищо неможу рішити.
    машина заглохла іскра є бензин є, а не заводиться.
    стартером крутив десь хвилин 15 непомогло. запхав на стоянку зранку прийшов завів з півоборота сів і поїхав.
    через місяць знов заглох правда вже в дорозі і пхати на стоянку нема змісту. покрутив стартером непомогло незавелась. я почекав годину часу ,попробував завести , завелась холостий нормально тримає але якщо спробувати рушити то зразу глохне.
    завів знову, пробую легенько тиснути на педаль газу обороти ростуть, а якщо чуть скоріше натиснути зразу глохне.
    шо то таке?
    підключаю компютор помилка ""00533-Регулирование холостого хода
    09-00 - выход из предела адаптации (больше верхнего предела)""
    от тут то мене і заклинило. як то поремонтувати і куда лізти?
    адже холостий якраз в нормі.
    якби то був не інжектор то я б подумав на випередження запалення.
    хто шо підкаже?
     
  2. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Не знаю, як конкретно в твоїй системі реалізовано керування ХХ (шток і клапан на ДЗ чи окремий моторчик ХХ), але рити треба в районі: ДЗ, потенціометр ДЗ швидше за все, або доріжки потерлись, або виставити його треба правильно. Також подивись за неврахованими підсосами і тиском, шо видає БН, шоб не завалювасвся при нагрузці різкій.

    "машина заглохла іскра є бензин є, а не заводиться.
    стартером крутив десь хвилин 15 непомогло." - ТУТ 2 варіанти, або забагато бєнзи - заливає свічки, або недостатньо для роботи мотора. Треба знати шо саме, коли черговий раз не заведеться - викрути свічки і глянь.
     
  3. Pol

    Pol Super Moderator

    Авто:
    VW POLO ClassiC 1.6 98 (1F)
    неправильно.
    сьогодні провів весь день з коханою полкою, і от таке зробив.
    промив дросельну заслонку, провів адаптацію, провірив опори ДЗ поградусно все гуд.
    виставив запалення згідно мануала, все гуд.
    думав шо поможе.
    а фіг вам.
    після вїзду в велику калябуху все повторилось і тут то мене осінило.
    кароче я не особливий писар.
    проблема знайдена. мікротріщина в катушці запалення.
    на холостих працює добре, плавно газу даєш працює, а як різко натиснути то по корпусі аж видно як іскра пробігає.
    кароче мозги нерозраховані на такий прикол і тому стараються недостачу іскри і падіння оборотів якось обмежити відкриванням і закриванням ДЗ. от така то фігня бувае.
     
  4. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    А скажи но чи в тебе при цьому годинник не збивався?
    Дякую
     
  5. Pol

    Pol Super Moderator

    Авто:
    VW POLO ClassiC 1.6 98 (1F)
    так годинник збивався, але я щось на то уваги не звертав, напевно то не від того, а від надмірного розряду акума. адже довго стартером покручував.
     
    • Подобається Подобається x 1
  6. McAr

    McAr Місцевий

    Авто:
    Audi B4 2.6 Quattro
    Клубна карта:
    000406
    Вітаю з вирішенням проблеми, цікава ситуація. Порадь де купити шнури для діагностики і адаптації ДЗ, писав тобі в приват, відповіді не отримав.
     
  7. Pol

    Pol Super Moderator

    Авто:
    VW POLO ClassiC 1.6 98 (1F)
    паяв сам.
    а можна на радіобазарі купити 400грн.
     
  8. petro_fm

    petro_fm Active Member

    Авто:
    Audi B4 2.0 ABT mono +Газ
    В цього чоловіка (аська 219464784 ) місяці зо два назад питав - то 160грн просив,за ЮСБ шнурок.
     
  9. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    В моїй полці теж такі симптоми бували (при чому тільки в вологу погоду) тому за годинник і спитався. Дякую за те що відписав суть і вирішення проблемми. Буду й собі шукать іскру. Доречі скільки котушка вартує?
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)